Zelfmoord of moord hier op de hoek, jak...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Zelfmoord of moord hier op de hoek, jak...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 16:53

Een klein alf uurtje geleden sta ik aardappeltjes te schillen voor frietjes te maken (excuus had honger Bloos! )
Gillende sirenes achter mij in de straat. Ziekenauto, politie enz.
Ging even op de plaats staan luisteren en het ging richting mijn broertje.
Maar goed mijn frietpan stond aan en de honden liepen langs mijn tafel, dus kon niet weg.
Friet gebakken en toch maar even gaan kijken.
Loop de straat uit (broertje woont een paar deuren verder bijna aan het eind) zie overal roodwitte linten afgezet en loop snel bij mijn broertje naar binnen. Ik zeg wat is hier aan de hand. Hoezo zegt hij. Bleek dat hij had liggen slapen en niks had gemerkt. Hem dus mee naar buiten genomen en hij stond echt versteld daar niks van te hebben gemerkt, zo recht voor de deur.
Twee deuren verder kwam aangelopen en toch maar even gevraagd wat er aan de hand was. Ja er is iemand dood daarachter in dat huisje. Bloos!
Aan het einde van de straat is dus een grasveld, met daarop een kinderspeelhuisje. Daarin blijkt dus iemand of zelfmoord of te zijn vermoord. Lips are sealed
Jakkes zo dichtbij.
Heb het buurmeisje van mijn broertje maar naar huis gestuurd, want zoiets kun je een klein kind niet bij laten zijn.
Jemig wat is dit hier, 2 weken geleden nog iemand hierachter onder de trein gesprongen en nu dit weer.
Zal vanzelf het echte verhaal wel horen straks, maar wat een toestand weer


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:56

bah wat een nare situatie, en dat zo dichtbij!!

hoop dat het iig geen moord is!!

zo hing er laatst 2x vlak na elkaar hier iemand aan de boom een paar dorpen verder, bij stalleke in eersel was ie dood, in bergeijk was ie blijven leven.... Scheve mond

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:57

gadver, sterke, mijn buurjongen heeft een schaap gezien die geen benen en geen kop meer had, mah hij is op gegroeid op de boederij, wat erg!!!
kende jij die persoon?
Super veel STERKTE!!!

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 16:59

Renske het is nog niet duidelijk of het om een kind of volwassenen gaat.
Ik ben daar vrij nuchter in, maar oh zo nieuwsgierig.
Ergens wil je toch wel weten wat er aan de hand is.
Mijn broertje woont er met zijn neus boven op dus het verhaal komt vanzelf wel.
Afgelopen jaar (eind ergens) reed er aan de andere kant van mij in de straat nog iemand de gevel van een huis binnen, hele huis aan gort.
Woon in misschien verkeerd?

Nee paardjuh zoals ik al zei weet ik nog niet wie het is.
Het ergste is dat het zowel aan de kant van mijn broertje als hier bij mij allemaal kinderen wonen. Die stonden dus ook allemaal op straat. Tja als de ouders het niet doorhebben proberen ze te gaan kijken he.
Nu was het tussen de rij huizen van mijn broertje en de huizen aan de overkant, met linten afgezet, en staat dat kinderspeelhuisje gelukkig uit het zicht achter de huizen, want ik moet er niet aan denken dat kinderen zoiets zien.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:02

Bah lijkt me niet fijn om mee te maken!
"Hopelijk" is het geen moord!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:03

Geen van beide is fijn eigenlijk....

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:06

hmm gaat lekker dus in brabant, zie nu pas dat jij ook in brabant woont(springen ook veel mensen voor de trein in brabant Scheve mond )

hoop iig dat het GEEN kind is, hopen maar op zelfmoord van een volwassene, dat is ook erg, maar alles is beter dan een vermoord kind in een speeltuintje!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:09

Woon nog een beetje uit de buurt hoor renkse, wees gerust Tong uitsteken

Het is geen speeltuintje, het is een lap gras tussen een rij huizen en het maisveld van de boer hierachter.
Daarop heeft iemand een huisje neer gezet met alleen een deurtje erin. Zelf geknutseld zeg maar. Er komt dus eigenlijk nooit iemand daar, behalve de kinderen die daar met hun poort aan wonen of iemand die de hond uitlaat.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:13

Jak, dat is niet leuk
Hopen dat het een zelfmoord is van een volwassene! Beter dan een moord op een jong kind!
Hopelijk hoor je meer en wel hier update geven he Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:13

hier in t dorp is op zichtbare afstand vanuit mn raam een vrouw vermoord(die man werkte bij taxibedrijf van haar man en eiste geld, ze zei nee, en ineens was ze dood Scheve mond ) dus t is goed dat ik donderdag naar bergeijk verhuis *LOL* (ownee, daar hing die man aan de boom...)

pff t is overal wel wat lijkt wel!

maargoed, hou ons op de hoogte, en ik hoop dat het geen kind is!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:17

Wil wel, maar kan niet Haha! Mijn telefoon is geblokkeerd op een of andere vage reden.
Ga zometeen wel even langs mijn broer om te vragen of hij al meer weet.

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:18

ik krijg hier echt kriebels van jakkie bag!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:18

Ah bah, hier springen ze altijd voor de trein (woon vlakbij spoorwegovergang). Maar het is elke keer toch weer schrikken als er iemand onder ligt Scheve mond .

Ik hoop eerlijk gezegd dat het een volwassene is die het niet meer zag zitten, zou het erg vinden als het een klein kind is dat is vermoord, en dan loopt er ook nog een moordenaar rond ergens Scheve mond .

Morgen.
...

Glorie.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:22

Dat is wel even schrikken als zo iets vlak bij je deur gebeurd denk ik. Hopelijk is het geen kind maar dat zal wel niet zeker!Hoop het althans.

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:26

nee idd hopelijk is het geen kind,dat zou ik ECHT heel erg vinden!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:26

o natuurlijk als het een volwassenen is ook, maar bij een kind raakt het je meer, want die had nog een heel leven voor zich...

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:27

Wat ik zo grappig vind is dat iedereen hier op bokt, in de broek poept zeg maar, en dat ik gewoon gezellig mijn (inmiddels koude) frietjes zit te smikkelen achter de pc. Of het nu moord of zelfmoord is.
Afgelopen zaterdag liep ik op de kermis, komt er een jongen langs mee heen gerent en slaat zo de persoon voor mij tegen de grond.
Hier gebeuren die soort dingen, en wat doe je eraan?
Een troost in tilburg (hiernaast dus) is het nog net iets erger.

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:57

Ik zou ook gewoon gaan eten hoor, wat kan je anders doen? Je weet niet wat er is gebeurd en waarom, om wie het gaat..
Ik hoop eigenlijk ook dat het zelfmoord is, dat is dan tenminste nog iemand die er zelf voor gekozen heeft, of iig geen andere (betere) uitweg zag, liever dat dan iemand die vermoord is, en dus geen keuze had..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:05

ja de broekovens ofzo in tilburg(of hoe heet die wijk ook alweer) daar gaat t er nog erger aan toe

maar ben wel nieuwsgierig naar wat er nou precies daar bij jullie is gebeurd!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 18:07

Nog effe geduld, wacht op het vriendje dat hij thuis is en dan ga ik voeren en daarna het verhaal halen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:10

haha ik voel me net zo'n ramptoerist Schijnheilig

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:11

Uuhh. Bah!!! Zaterdag is er hier in Hillegom ook weer iemand voor de trein gesprongen, en daardoor moest mijn zus met de bus naar huis omdat er geen treinen konden rijden op die route! En kan je nagaan, dan moeten ze dat persoon ook nog bij elkaar gaan zoeken, armpje hier, beentje daar, teen zeven meter verderop, vinger negen meter de andere kant op! en ze moeten net zo lang doorzoeken tot ze alles hebben!! Ziek Ziek Ik zou dat niet kunnen, maarja! Ik hoop eigenlijk ook dat het zelfmoord is, zodat er zelf voor is gekomen als moord! Weet je al meer Holly? En smaken de patatjes nog offeh? Knipoog

Liefs Ilse

Live your dreams

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 18:13

Patatjes waren erg koud, maar wel op Vingers aflikken

Je zult nog even moeten wachten, doe ik ook Knipoog

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:22

Tja.. das nooit leuk!
Een collega/vriendin van mij heeft 6 weken geleden zelfmoord gepleegd.
Een andere vriendin is 14 jaar geleden vermoord!

En waar werk ik: precies, bij de politie en dan bij TGO, dit zijn teams welke moordzaken onderzoeken. Beetje Baantjer in et echie..

Wel idd erg akelig dat er kindertjes rondrennen. Hadden die diegen ook gevonden..... of weet je verders nog niks?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 18:31

Zover ben ik idd nog niet

De ambulance reed net weg toen in bij mijn broer naar binnen liep en toen wij samen buiten stonden ging de 2de van de 4 politiewagen ook weg.
De andere 2 stonden er nog en waren nog druk heen en weer aan het lopen naar dat huisje en terug.

Maar ik vertel straks wat ik weet, dat beloof ik Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers