Ik voel me zooo penny :$

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Ik voel me zooo penny :$

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 16:11

Vandaag zou ik gaan kijken bij een gemene bijtende zwarte shet van 2 jaar, Harry, om hem te verzorgen.

Ik kom daar aan, eigenaar van Harry was een van haar andere paarden nog aan het longeren. En toen ze klaar was gingen we Harry uit de wei halen. Hij liep nog half slapend met me mee en probeerde af en toe mijn jas te pakken. En ik heb hem naar de poetsplaats gebracht.

De eigenaar zei toen dat ik gewoon mag komen wanneer ik wil; ik hoef niet te bellen ofzo. En ik mag hem poetsen en met hem wandelen. Het is de bedoeling dat hij later voor de kar gaat rondhobbelen.

Dus ik Harry poetsen, komen een paar meiden van de camping kijken... Ik moet alleen de hoefjes nog doen. Komt er een trekker aan, Harry van slag, ik stond nog met een hoevenkrabber in mijn hand "Waarom doe je zijn voeten niet?" "Ik wacht tot hij weer rustig is..." "Ow..." en toen gingen ze maar weg...

Stukje met hem wandelen, ook een stukje aan de hand draven. Hij rende gewoon gezellig mee. Daarna nog even naar de poetsplaats, koekje geven en nog een borsteltje eroverheen. En terug naar de wei...

De meeste paarden die ik ken rennen altijd als een gek naar hun wei, Harry was niet zo van nee laat me er alsjeblieft niet in, maar ook niet van yessss weitje. Gewoon eerder, zo van ja het zal wel Tong uitsteken . Dus ik laat hem in de wei los en loop terug naar het hek, loopt Harry achter me aan, ik pak hem, zet hem tussen de andere paardjes neer, en loop weer weg... Komt Harry met een van de andere paarden achter me aan lopen...

Uiteindelijk na een beetje rennen in de wei ging hij naar zijn andere vriendjes toe (hij leek wel een stalker *LOL* ) en ik kon weer rustig de wei uit Tong uitsteken .

Morgen ga ik weer penny zijn bij Harry Haha! .

Suus

En trouwens, als je hem raar vastpakt bij zijn voorhoefjes en je staat een stukje van hem af rolt hij om en ligt hij dood *LOL* . (Heeft ze hem wel aangeleerd hoor, niet om te staken Knipoog )

Morgen.
...

Glorie.


VValar

Berichten: 6579
Geregistreerd: 05-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:41

hahaaha dat is onwijs grappig! Doodliggen was altijd iets wat ik eerder honden zag doen. Hopen maar dat het niet een vervelend trucje van hem wordt!! Succes ermee! Lachen

uniform

Berichten: 57
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:45

VValar schreef:
hahaaha dat is onwijs grappig! Doodliggen was altijd iets wat ik eerder honden zag doen. Hopen maar dat het niet een vervelend trucje van hem wordt!! Succes ermee! Lachen


huh Verward

---------------------voltige---------------------------
'k heb lekker met dolfijnen en zeeleeuwen gezwommen in Curacao!!!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:54

Lijkt me echt een leuke pony, veel plezier ermee!!! Haha!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


loez

Berichten: 11062
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:58

VValar bedoelt: dat je meestal hoort dat honden doodliggen.in plaats van paarden.en het kan een vervelend trucje van hem worden.
net als steigeren,als jehet verkeert aanleert kan het gevaarlijk worden.gevaarlijk zal bij liggen t niet snel worden,maar wel vervelend.
en fijn dat het je bevalt bij de shet Lachen

[o]

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:00

Aaah lijkt me echt een leuke shet!
Wil wel foto's zien he Knipoog

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 17:09

Ik ga over een tijdje foto's maken .

En hij heeft wel door dat dat doodliggen alleen mag als je het toestaat! Je kan wel gewoon zijn hoefjes uitkrabben hoor Knipoog . Als hij er vervelend mee gaat doen dan leren we het weer af. Maar ik heb gewoon zijn hoefjes uit kunnen krabben .

Maar eerst dacht ik zo van "Jeej... Een shet..." , maar ik vind hem echt onwijs lief en cool Haha!

Morgen.
...

Glorie.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:27

Leuk joh!! Het lijkt me hele leuke shet wacht op de foto's Haha!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:30

leuk joh Lachen foto's! Haha!

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:47

Ow wat leuk. Hahahahah een Shet die dood kan liggen, geweldig

Watch out !!!
Shetties about !!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:50

Hahahaha, echt een levensgevaarlijke shet hoor (NOT)

Lijkt me een leuk beest Haha! Veel plezier nog met hem Tong uitsteken

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:02

Zhivago schreef:
Maar eerst dacht ik zo van "Jeej... Een shet..." , maar ik vind hem echt onwijs lief en cool Haha!



Wat is er mis met een shet dan? Verward (ja ik wil je niet aanvallen hoor maar ik vond het zo negatief klinken) Maar iig veel plezier! Foto's

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:03

RealMaantje schreef:
Wat is er mis met een shet dan? Verward (ja ik wil je niet aanvallen hoor maar ik vond het zo negatief klinken) Maar iig veel plezier! Foto's


Veel mensen hebben nare ervaringen met Shets.

Watch out !!!
Shetties about !!!

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 18:08

Zo van wat moet ik ermee Tong uitsteken 3x zo weinig te poetsen, 3x zo weinig te knuffen, vind het meer op een kinderponnie lijken shetjes Tong uitsteken. Maar aan het gedrag van sommige shetjes is wel te merken dat het geweldige... kinderponnies zijn, wat zijn ze eigenwijs Tong uitsteken

Morgen.
...

Glorie.

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:20

leuk hoor.maar weet je wel dat een shet eigenlijk een paard is in een veeeeeels te klein lijfje?ze zijn best leuk hoor.met een eigen karakter.de ene shet is de ander niet.iig veel plezier en ik wil ook wel die foto's zien

Bart..we zullen je missen r.i.p

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:23

Hihi.. klinkt wel als een leuk beestje!
En inderdaad..fotoooo's!!

      It's ok to fight back, it's alright if you lose
    It's ok to give up, we'll still love you if you do

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:55

Nou je hebt niet echt minder poetswerk aan als de winter voorbij is Haha! De wintervacht krijg je met geen mogelijkheid in 10x af!! En het is echt veel!! En ik heb geen vervelende ervaring met shetties.. ze zijn super!! OK dan!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:39

Klinkt leuk.
Veel plezier en snel Cheese!

Rona, Linanda en Oackly

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:45

Met Shetties kan je echt heel veel! Vind ik... De shet van een vriendin van mij kan echt vanalles van VD. En dat ziet er echt heel lief uit.

V i d a l & R i e n a & D i a n a & T i a l d a & Y l d a u

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 17:02

Ik mocht z'n wei niet meer uit toen ik hem na het poetsen en wandelen terug zette *LOL*

Morgen.
...

Glorie.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:59

Haha, zo zie je, je kan heel veel plezier beleven aan een shet!!

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 14:18

Hij heeft met z'n hoofd in de stront gelegen Scheve mond ...

En toch wel even slikken als je klaar bent met poetsen en wandelen, en dat hij dan nog helemaal glimt... En dat hij dan weer de wei in moet, en dan is het ondertussen al weer gaan regenen Scheve mond ... Morgen weer veel te doen dus *LOL*

Morgen.
...

Glorie.

lonnetje
Berichten: 51
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:45

echt leuk voor je dat je een verzorgponytje hebt succes!

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 14:55

Wat een rakker Tong uitsteken

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:33

Staat hij buiten,(24 uur per dag) dan minder gaan poetsen want anders gaat de vetlaagje eraf.. tsja het is slikken *LOL* Maar ja dat is voor zijn gezondheid..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, FCSA, JornaR, Mark0919, MirjamRobin, Pellelilly, SunnyHorse, tienus63 en 37 bezoekers