Startkaart met oudere Fjord?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jetzelover

Berichten: 63
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: emmer-compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 11:20

jammer genoeg rij ik alleen onderlinge wedstrijden zou ik met een 23 jarige fjord nog een startkaart aan kunnen vragen Verward

jetzelover

Berichten: 63
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: emmer-compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 16:17

nou wie kan met dat vertellen Verward

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:21

Een startkaart aanvragen ligt toch niet aan hoe oud je pony is? Verward Je betaalt wel per jaar, dus alleen dit jaar doen als je nog veel wedstrijden wil gaan rijden, anders kan je beter volgend jaar met hem / haar starten lijkt me (doe ik in ieder geval met m'n 16-jarige ijslander. Knipoog). Als je pony nog gewoon goed loopt zie ik niet waarom je geen startkaart aan kan vragen. Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:42

Ik heb je vraag uit een ander topic gesplit, het was totaal offtopic. Het leek me daarom handiger dat het in een apart topic kwam te staan. Lachen

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:50

tuurlijk!
als hij/zij een beetje leuk kan rondhobbelen, waarom niet?
ik krijg waarschijnlijk ook een startkaart voor een fjord van 20...

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:20

Tuurlijk! Gewoon doen, die leeftijd maakt niets uit hoor! zolang hij er nog zin in heeft en jij ook gewoon doen! Fjorden zijn robuuste paardjes, die vaak langer leven dan KWPN-ers enzo, en bonfire werd ook tot topniveau gereden tot zijn 18e, en dan kan jou fjord als hij nog gezond is vast ook nog wel een B of L proefje lopen hoor! Heel veel succes!