Megan gaat terug...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Megan gaat terug...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 19:24

Huilen Even ter informatie, dit berichtje wordt al jankend getypt. We zien het toch niet zitten met Megan, het gaat van kwaad tot erger dus ze zal helaas terug moeten. Ze werd al steeds lastiger, ik was immers de enige die er nog op wou maar daar had ik niet echt problemen mee, zolang het maar niet erger werd. Wel dus...Gisteren rechtop gestaan met 'r en had vandaag toch een beetje schrik. M'n instructrice is er even opgegaan en die had het er toch flink moeilijk mee zo te zien, steigeren, bit vastpakken en gewoon alles doen wat sandra niet wou. Nou kan die heel goed rijden (logisch, het is haar werk) dus die kreeg haar er wel doorheen maar zij zei ook dat het gewoon niet een geschikt paardje is. Ze zou Megan zelf niet eens willen zoals ze nu is, we weten niet wat ze heeft meegemaakt maar je bent andermans problemen aan het oplossen en het is gewoon gevaarlijk voor mij, daar heb ik niet genoeg ervaring voor en mijn mams durft er ook niet op. ik vind het echt heel erg, ben al zo gehecht aan dat beestje en zag het al helemaal zitten, het is gewoon een superpony, ook voor de sport maar tussen haar oren zit het (nog) niet goed. Nu zullen we dus weer verder gaan zoeken maar daar moet ik voorlopig niet aan denken. Ik heb in die korte tijd zo'n lol met 'r gehad, als ik 1 dag niet reed baalde ik daar al van. Zij heeft me laten zien dat ik best wel kan rijden, beter dan ik ooit heb gedacht dat ik kon en me in een klap een heel stuk fanatieker gemaakt. Ik zal d'r wel heel erg gaan missen en zal nog heel wat afjanken, maar het is voor iedereen beter. Voor haar ook, zij is veel beter af met een ervaren strenge ruiter als Ingrid alleen baal ik er wel van dat ik alles wat ik me had voorgenomen niet waar heb gemaakt. Ze had al zoveel meegemaakt en zoveel verschillende eigenaars in anderhalf jaar dat ik had gehootp haar eindelijk eens een goed tehuis te kunnen geven waar ze altijd zou kunnen blijven. Niet dus...

Alsjebleift geen reacties van: had ik wel gedacht of dat ik het te overhaast heb gedaan, zo voelt het nu wel maar ze is immers nog op proef alleen zou ik dat haast vergeten zijn zelf....


Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:39

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het ontzettend jammer vind dat het niet het juiste paardje voor je is! Veel sterkte want ik snap best dat je moeite hebt om haar weer weg te doen, het is natuurlijk niet niks!!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:39

sterkte..
als ik je verhaal zo lees is het wel beter

Love the life that you live, live the life that you love

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:39

Het is juist een slim besluit.
Je merkt dat je niet zo goed past bij dit paardje.
En je geeft heel flink toe dat je er nog niet goed genoeg voor rijdt, men complimenten daarvoor.
En net zoals je zegt ander mans problemen oplossen is niet leuk.
En als het klieren nu al steeds erger word, word je nog onzekerder en gaat de pony nog stouter worden.
En het is toch niet overhaast.
Hier is de proeftijd toch voor.
Ga fijn verder op zoek naar een pony die helemaal bij je paast en je zult veel plezier samen hebben.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:41

he bah wat balen! Dit was echt het laatste wat ik verwacht had! ik kende namelijk alleen je over blije en super enthousiaste berichtjes! Echt jammer... Hopelijk vind ze een goed baasje en vind jij een paardje waar ej echt verder mee kan!
Succes meid!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 20:09

Dankjulliewel Lachen Het is ook beter, anders zouden we hier ook nooit voor gekozen hebben, maar makkelijk is het niet he Boos!


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 20:29

Ik kan me helemaal in je verhaal inleven en ik weet hoe poedersuiker t voelt!!
Dus veel sterkte!!!!!
En je kan t niet vaak genoeg zeggen het is beter voor jullie allebei (dat neemt t verdriet niet weg hoor!!)

Liefs...

..... leeg .....

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 21:49

He wat jammer joh, maar ja als het gevaarlijk gaat worden en je word bang, dan is het waarschijnlijk wel beter ja. Aan deze situatie hebben jullie beiden niets en zeker nu je nog in de proeftijd zit is beter....maar leuk is het natuurlijk nooit. Sterkte...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 22:18

Het probleem is ook dat ik nog zo twijfel..Als ik de foto's zie (ITP) lijkt het zo stom, ze kan zo veel en dan omdat het een paar keer minder ging...maar ik weet dat het niet meer goed komt, ik durf er niet meer op en dus zal het ook niet meer vergaan, niet bij mij tenminste.
We hebben net haar vorige eigenaresse opgebeld, die heeft geen plaats/mogelijkheid om haar terug te nemen maar ze zorgt wel voor een ander huis.... Verdrietig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:34

he bah wat naar margje!

heel veel sterkte, dit is wel de sterkte beslissing denk ik

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:38

effe off topic: van welke sandra heb je les? sandra keuken toevallig?

ik vind het errug jammer voor je dat het niet gaat..miss is het idd beter dat ze terug gaat...sterkte ermee! Party!! gr sandra!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 22:42

Wel een Sandra K...maar dan Kreeft! Geen keuken dus...

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:46

Heel verstandig besluit Margje om haar weer weg te doen. Niets gaat boven je eigen veiligheid. Dus kort maar krachtig antwoord.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 22:55

Ja, 't is moeilijk, maar wel beter denk ik. Heel veel sterkte! Scheve mond

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 01:34

Heel verstandig besluit om er toch maar vanaf te zien. Geen enkel paard is het waard om je nek voor te breken...ik hoop dat je snel iets anders vindt dat wel bij je past...

Je suis Charlie.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 09:02

runningkawa schreef:
Het is juist een slim besluit.
Je merkt dat je niet zo goed past bij dit paardje.
En je geeft heel flink toe dat je er nog niet goed genoeg voor rijdt, men complimenten daarvoor.
En net zoals je zegt ander mans problemen oplossen is niet leuk.
En als het klieren nu al steeds erger word, word je nog onzekerder en gaat de pony nog stouter worden.
En het is toch niet overhaast.
Hier is de proeftijd toch voor.
Ga fijn verder op zoek naar een pony die helemaal bij je paast en je zult veel plezier samen hebben.


Ik sluit me hier volledig bij aan, toppie dat je die beslissing durft te nemen. Als het niet klikt, dan klikt het niet, dat kun je niet forceren.
Succes met zoeken naar een ander paardje!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

weet wat je voelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 11:33

Hoi,
Allereerst pluim voor jouw beslissing, veiligheid voor jezelf is gewoon belangrijk en weten wat je zelf kunt en wat niet is voor veel mensen moeilijk. Wij hebben hetzelfde meegemaakt met een pony voor onze dochter. Met veel verwachtingen aan begonnen, veel liefde, geld en inzet. Dan na een tijdje merken dit gaat niet goed, de pony is veel te sterk, te groen voor haar en dan het allermoeilijkste de beslissing om haar weg te doen. Het is nu al bijna een jaar geleden en nog voel ik me schuldig, ookal weet ik dat dit de beste beslissing was, en we missen haar nog steeds. Wel hebben we er heel veel van geleerd, van onze dochter die mentaal zo sterk bleek, over hoe het zo'n beetje gaat in de paardenwereld, over de mensen die om je heen staan en zeker niet allemaal even positief. Het heeft ons in ieder geval duidelijk gemaakt dat we heel erg veel van paardrijden houden en dat we doorgaan. Die andere pony gaat er komen, wanneer weten we nog niet. Voorlopig rijden we met veel plezier en onze tijd komt nog.
Heel veel sterkte de komende tijd en succes met zoeken.

Een hoefje van Gamble

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:00

Gedver ik schrok me rot meissie. Ik had dit niet verwacht. Maar zoals de meeste al zeggen wel een verstandig besluit, straks gebeuren er echt ongelukken en dan ben je verder van huis. Heel veel sterkte ermee dat in iig.

Liefs van Tamaar

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 14:22

Wat jammer zeg... had ik niet verwacht toen ik die foto's in ITP zag.
Een goed besluit, je hebt er niks aan als je der niet mee verder kan. Gelukkig had je der nog in de proefperiode.
Sterkte..

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 18:52

Sterkte ermee
En je vind zeker wel een ander leuk paardje
En je meld zelf al dat ze de afgelopen anderhalf jaar al veel baasjes heeft gehad, dan ligt het dus echt niet aan jouw!
Je vind zeker een andere lieve pony!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 19:21

He wat jammer zeg! Maar als je zelf aanvoelt dat het niet gaat zo, moet je het ook niet doen. Zoek een goed huisje voor Megan, en jij een paardje waar je wél lekker mee kunt rijden! Sterkte ermee, het zal vast niet makkelijk zijn. Verdrietig

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 22:27

Dankjullie wel allemaal, als ik Bokt toch niet had Lovers Het is zeker niet mijn schuld dat ze ermee begonnen is, dat heeft een van die anderer eigenaren op haar geweten. Misschien was het goed gegaan als ik het meteen had afgestraft, maar ik heb er geen eravring mee en dan was het wel op een ander vlak fout gegaan. Liever nu dan een paar maanden later!
Het is trouwens wel raar op nou al een paar dagen niet gereden te hebben, op Megan dan en het is helemaal niet leuk dat ze opeens alle regels vergeten is, zelfs in de omgang is gewoon vervelend en jaagt ze me schrik aan. Dat vind ik wel heel erg, hoop echt dat iemand anders er wel mee om kan gaan en ze goed terecht komt.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 17:24

Heel jammer meid! Maar een heel dapper besluit. Dadelijk gebeurt er iets waardoor de lol van rijden ervan af gaat en dat moet niet. Er zijn zat leuke ponies/paarden. Goed zoeken dan komt er zeker 1 die bij jou past!!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 22:12

Dank je Lachen Ga nu ook zeker nóg kritischer zoeken en er zijn allemaal lieve bokkers die me al paardjes hebben aangeraden Lovers . Mijn moeder wil alleen eigenlijk alleen paarden kopen van bekenden dus dat vermoeilijkt de zoektocht alweer. We weten dus nog niet wanneer Megan weggaat, ik hou jullie op de hoogte.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, kaatje89, OmgiliBot en 178 bezoekers