cavia in bad. leuke foto;s

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

cavia in bad. leuke foto;s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 12:37

ik ging woepie verschonen en ik doe hem altijd in bad en dat vind hij altijd lekker Lachen . Zijn nageltjes worden binnenkort geknipt die zijn beetje erg lang

lekker warm
Afbeelding
nou droog me af ik krijg het koud
Afbeelding
badje leeg
Afbeelding
ben al lekker droog
Afbeelding
en dan lekker in me schone kooi
Afbeelding

lief he Lovers
Laatst bijgewerkt door miekelover op 12-07-04 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt


Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:38

whahahaa Haha!
een cavia in bad Nagelbijten / Gniffelen
vindt die dat echt leuk Nagelbijten / Gniffelen


¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
Whatever happened, happened¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:39

Waarom doe je een cavia in bad!? Scheve mond
En hoe vaak doe je dit?
Germ... Scheve mond

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:39

Ahh, wat schattig!! Haha! Vooral de eerste foto is lief... Nagelbijten / Gniffelen

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:40

woooowwwie wat een schatje zeg Lovers

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:40

Waarom gaat die cavia in bad? Scheve mond

Ik vind hem wel heel schattig. Lachen Maar zit ie alleen?

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 12:41

ik doe dit 1keer in de 2 maanden ofzo. Een vriendin deed het ook met haar cavia en dan krijgen ze lekker een mooie vacht van. Wij gaan ook in bad en waarom mijn cavia niet. Hij vind het harstikke leuk. Hij maakt dan allemaal van die cavia geluidjes. Het is niet zielig oke anders deed ik dit niet.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:41

Kowloon1"]
vindt die dat echt leuk Nagelbijten / Gniffelen
[/quote]

[quote="Annelou"]
Waarom doe je een cavia in bad!? Scheve mond
[/quote]

[quote="miekelover schreef:
ik ging woepie verschonen en ik doe hem altijd in bad en dat vind hij altijd lekker Lachen


Lijkt me dat de antwoorden al zijn gegeven...? Ik denk niet dat ze hier foto's neerzet omdat ze graag wil dat iedereen vraagt waarom ze haar cavia in bad stopt... de meeste mensen doen dit niet, lijkt me. Schijnheilig zelf ook nooit gedaan toen ik nog cavia's had. maar dat betekent toch niet meteen dat alle cavia's dit niet leuk vinden? Verward en als de cavia en 't baasje 't leuk vinden... Haha!

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:45

ik vind het wel een goed plan, je cavia in bad! Zelf heb ik het nog niet gedaan met onze Taas & Toos, maar wie weet... (trouwens, mijn Toos kon wel een 2 ling zijn van die van jou!)

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:46

Roskur schreef:
Lijkt me dat de antwoorden al zijn gegeven...? Ik denk niet dat ze hier foto's neerzet omdat ze graag wil dat iedereen vraagt waarom ze haar cavia in bad stopt... de meeste mensen doen dit niet, lijkt me. Schijnheilig zelf ook nooit gedaan toen ik nog cavia's had. maar dat betekent toch niet meteen dat alle cavia's dit niet leuk vinden? Verward en als de cavia en 't baasje 't leuk vinden... Haha!


Dan ben ik benieuwd hoe ze aan haar cavia kan zien dat hij het 'lekker en leuk' vind. Scheve mond

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:50

Ach wat schattig een caaf in de gootsteen Lachen

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:51

hahaha, echt schattige foto's!
Ik deed mijn cavia ook wel eens in bad, want tsjah, het was een lang-haar en hij liep buiten. Alleen vind die van jou het wel wat leuker dan de mijne Haha! .

http://www.metjeppe.nl clickertraining |
equicoaching | equitherapie

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:52

Bij die foto in de gootsteen staat hij echt met een opgetrokken buik van: ik heb het kouhoud! Haha!

Je suis Charlie.

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 13:16

als je thuis een cavia heb moet je het gewoon proberen. Je laat wat warm water in de gootsteen lopen of in de douche. Tot halve wegen. Zet je cavia rustig in het badje en je zult zelf zien of hij/zij het lekker vind. Pak een bekerje water en gooi langzaam het water over zijn lijfje. De mijne staat altijd met zijn voorvoetjes op mijn hand. Pak niet te warm water en te niet koud.


Probeer het zelf eens en u zult zien of hij/zij het lekker vind

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:52

Hey waar is z'n badeendje? Haha! Zij zijn groot en ik is klein!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:55

Hahaha Haha! Haha!
Echt grappig dat hij het leuk vindt, ik heb dat nog nooit meegemaakt Schijnheilig

Ik deed vroeger Bolle ook wel eens in bad. Hij was een mannetje en zijn vetklier kon vreselijk stinken (van 1.5-3 jaar) Maar hij vond het vreselijk om in bad te moeten Ach gut

Bill moet ook wel eens in bad, maar die is zo vaak vies dat ik haar meestal alleen ff haar buik afspoel en weer afdroog Lachen (Dat krijg je als je je beesten heel fijn in een buitenren zet, en ze vervolgens 4 uur in de bloempot, in hun eigengemaakte mengsel van poep en plas gaan zitten Bloos! Schijnheilig )

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:58

Bij de fokkerij waar onze nieuwe knaaf zat werden de cavias ook een keer in de maand gewassen, dit waren allemaal langharigen en dan is dat ook wel nodig soms. De cavia die wij nu hebben was het ook helemaal gewend en vond het ook lekker zeiden ze daar. Ze werd zelfs met conditioner gewassen en daarna geföhnt.
Je moet denk ik wel heel voorzichtig zijn met kouvatten enzo, hoe doe jij dit? Want die van jou lijkt nog redelijk nat als hij in zijn kooitje terug gaat.
De eerste foto vind ik trouwens leuk Haha!

Loesss

Berichten: 4186
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:04

Je moet het alleen nooit te vaak doen... Omdat knaagdieren van nature een vetlaagje hebben wat hen beschremd tegen van alles.........dus als je hem te vaak wast kan het dier dit vetlaagje niet meer voldoende aanmaken.

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:11

ik vind het echt een lieverd.leuk hoor.als ze er plezier in heeft moet je het gewoon doen.ik denk wel dat je kan zien of ze er plezier in hebben of niet.dat merk je gewoon.leuk hoor

Bart..we zullen je missen r.i.p

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:09

Ik doe het ook weleens, want die van mij heeft hooi en als zn vachtje te stoffig wordt krijg je allemaal van die kleine beestjes! Heb speciale shampoo van de Dierenarts meegekregen.

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

secricible

Berichten: 25694
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:19

Ik heb zelf ook caafs gehad, die het geweldig vonden in bad te gaan, dan stond de straal nog open, heel zachtjes met koud water en dan ging hij gewoon uit de kraan zitten drinken.
Annelou, een cavia die in het water zit te knorren en er gewoon in blijft zitten, of zachtjes geluidjes maakt vind het leuk, een cavia die eruit probeert te springen en probeert op alle manieren uit het water te komen vind het niet leuk.
Dees cavia vind het ook vreselijk en ik doe het ook alleen als het echt moet.

Echt kei lief beestje, zit er echt schattig bij. Mijn caafje lijkt wel beetje op die van jou Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:33

Idd moet je dit nooit te vaak doen en ook ben ik het niet van plan om mijn cavia's in een bad te stoppen Scheve mond
Ze hebben al een super mooie vacht van hunzelf, glimmen op en top dus zou niet weten waarom ik ze in godsnaam in bad zou zetten!?
Je moet t zelf weten maar ik zou het nooit doen iig...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:36

Leuke foto's! Lieve caafje Lachen

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 16:48

ja hij was nog een beetje nat maar niet heel erg. Hij altijd in de handdoek bijten als ik hem aan het afdrogen ben:D. Ik doe hem soms met shampoo wassen alleen zijn lijfje. Zijn hoofje niet.

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:48

onze cavia is 7 jaar geworden en nog nooit in bad geweest, we borstelde hem wel veel, want het was ook een langharige.

Mi Caro Mexx & Skyfall LM
Wat een rijkdom als je 2 zelf gefokte paarden in de wei hebt staan... **Trots**


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Katyatje, Swift, waikiki_6 en 72 bezoekers