Jammer dat ik geen paard mag, maar anders..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Jammer dat ik geen paard mag, maar anders..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:13

Het staat nog zó duidelijk in de regels van [EA]:

Gelieve alleen op een topic in EA te reageren als je daadwerkelijk interesse hebt of een vraag hebt over een topic. Off-topic reacties zullen zonodig worden verwijderd. Dus geen reacties als: 'wat is ie duur', 'wat een mooi paard', 'jammer ik heb geen plaats maar anders...' of 'heb je een foto'.

Waarom zijn er dan nog áltijd mensen die reageren met: 'Jammer dat ik geen paard mag, maar anders wist k het wel!' (overigens vaak meiden van 12/ 13 jaar). Wáárom? Het lijkt me behoorlijk irritant voor diegenen die hun paardje te koop aanbieden. Zien ze dat er iemand gereageerd heeft en denken dat die interesse hebben, is het weer zó'n reactie. Rolleyes
Zou het niet handig zijn als je de eerste keer op EZ gaat kijken ofzo dat je dan verplicht bent eerst de regels te lezen ofzo? Misschien is het ook wel een stom idee, maargoed. Het lijkt me behoorlijk irritant voor diegenen die zulke reacties krijgen. Scheve mond


Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:52

Ben het wel met je eens, maar heb geen oplossing

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:53

Valt mij ook steeds vaker op.
Of dat 10 mensen hetzelfde vragen, bijv mag ik een foto Rolleyes

Neem eens een kijkje op:
http://www.ruitersport.com

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:11

Ja en dan staat er bij dat er (nog) geen foto's zijn, dat die niet komen, of over een paar dagen pas, en dan zeuren ze nog:"Foto?" Rolleyes
Zo irritant. Of mensen die om een foto zeuren, en volgens mij niet eens interesse hebben maar gewoon alleen een reactie willen plaatsen ofzo.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:28

Even op de TEM klikken!
Dan kunnen die mensen er eventueel op aan gesproken worden.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:30

TEM Verward
Bloos

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:31

Het uitroeptekentje boven in de berichtjes. Tip Een Mod.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:12

Kan er niet bij het plaatsen van een bericht erboven worden gezet dat ze alleen moeten reageren als er serieuze interesse is? Net zo'n idee als bij 'n bericht dat al meer dan 2 weken oud is?

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:24

Dat staat er vaak al bij, maar nog steeds heb je die onnozele reacties.
Ik erger me er ook wel aan hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:06

Kais schreef:
Kan er niet bij het plaatsen van een bericht erboven worden gezet dat ze alleen moeten reageren als er serieuze interesse is? Net zo'n idee als bij 'n bericht dat al meer dan 2 weken oud is?

Heel vaak zet de topicstarter dit erboven, maar dat heeft meestal weinig nut.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:35

Een keer op TEM rammen! Haha!

Ik ben het met je eens dat dit soort reacties gewoon overbodig zijn. Een extra waarschuwing boven aan kan een oplossing zijn, maar het is dan nog de vraag of daar wel naar gekeken word.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:51

Kais, op zich is het idee goed, maar ik vrees dat het weinig effect heeft Knipoog
Eigenlijk zouden we dat dan ook op alle andere fora in moeten voeren: "reageer alleen als je iets nuttigs toe te voegen hebt" *LOL*
In de regels op EA staat duidelijk vermeld dat offtopic reacties niet op prijs gesteld worden.
Als er offtopic reacties geplaatst worden en wij bemerken dat (of we worden getipt) dan wordt er ook actie ondernomen.
Vandaar ook mijn advies om de TeM-knop te gebruiken !

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:39

Nou dan zullen we dat maar doen in het vervolg he. Knipoog Maarja als ik zoiets ga TeM-men dan voel ik me direct zo'n klikspaan. *LOL* Clown

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:07

Ja, dat heb ik ook altijd Tong uitsteken
Maar ik klik soms toch op de TeM

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:24

Klikspaan? Neuh... Haha!
Moet er niet aan denken als we alle 600 items op EA dagelijks moeten openen om te kijken of iemand misschien "oh, leuk paardje" gezegd heeft... Knipoog Ram dan liever een paar keer op die knop!

sjokkemeule

Berichten: 1012
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:46

Oscar schreef:
Kais, op zich is het idee goed, maar ik vrees dat het weinig effect heeft Knipoog
Eigenlijk zouden we dat dan ook op alle andere fora in moeten voeren: "reageer alleen als je iets nuttigs toe te voegen hebt" *LOL*
In de regels op EA staat duidelijk vermeld dat offtopic reacties niet op prijs gesteld worden.
Als er offtopic reacties geplaatst worden en wij bemerken dat (of we worden getipt) dan wordt er ook actie ondernomen.
Vandaar ook mijn advies om de TeM-knop te gebruiken !


Ow, dan mag ik NOOIT meer reageren dus Haha! ik weet NOOIT iets zinnigs Tong uitsteken

Assumption is the mother of all fockups...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:55

Elles schreef:
Klikspaan? Neuh... Haha!
Moet er niet aan denken als we alle 600 items op EA dagelijks moeten openen om te kijken of iemand misschien "oh, leuk paardje" gezegd heeft... Knipoog Ram dan liever een paar keer op die knop!


Nou 9 van de 10 keer kunnne we dan dus op die knop drukken.. maar ja hoeven jullie er maar 500 te openen ipv 600 Knipoog

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:40

chickey schreef:
Nou 9 van de 10 keer kunnne we dan dus op die knop drukken.. maar ja hoeven jullie er maar 500 te openen ipv 600 Knipoog


Ja idd, dat kunnen we alle topics temmen ( Haha! ) Ik kan me er ook groen en geel aan ergeren. Als er een keer een mooi paard te koop staat, met mooie foto's erbij, dan komen er echt duizenden reacties van: oooh mooi paard, en leuk hoor, of moooiiiii.... daar kan ik dus ook echt niet tegen!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:34

En wat dacht je van Pennymeisjes die een email/pb/bericht sturen:
Wat zielig dat je hem verkoopt! Hij is zo mooi. Ik wil hem wel voor je verzorgen dan kan je hem houden.... Boos! grr...

ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:01

Nagelbijten / Gniffelen

Het is toch ook zielig dat je hem verkoopt >;) !

Nagelbijten / Gniffelen

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers