.Vrijdag heb ik een klein rondje door het dorp gemaakt met mijn moeder die dat ZEER griezelig vond
. En gelukkig voor haar, ging dat rondje ondanks Beaus ongeduld (wegens lang wachten in de tuin) erg braaf.Zaterdag was een echte pechdag. Toen waren Eva (dovish) en haar vriend mee wat dus een leuk rondje beloofde te worden. We hadden al een hele route gepland echter Beau besliste anders. Buiten het dorp ging hij nl. ineens een weg naar rechts in draaien en daar zo verwoed steigeren dat het kret/de evenaar (waar je de strengen aan knupt) brak
. Die was van hout en vrij oud. Wel fijn dat het dicht bij huis en zonder ongelukken gebeurde. Maar Beau de kar laten trekken ging natuurlijk niet meer. Gelukkig was Eva bereid de wagen (met een omweg voor de leuk
) naar huis te trekken. Remco en ik zaten toen lekker op de kar. En Beau? Die sukkelde er gezellig achter aan. Uiteraard tot grote hilariteit van de buurtbewoners
.Vandaag maakte mijn vader een nieuw kret/ evenaar van RVS die ongetwijfeld langer mee zal gaan. Ook kwam de oranje driehoek (zij het met klemmen) op de kar.
Dit keer konden we onze ronde dus WEL afmaken en dat ging best erg goed
! Beau kreeg ik in een keer langs de weg waar hij gisteren afsloeg en ook beide keren in een vlotte draf over de dijk. De heenweg moest hij wel erg zeuren want hij wilde wel naar huis en ging dus erg slingeren
, langzaam draven en proberen naar rechts te gaan. Dit lukte een keer. Hier ging die weer lopen steigeren
maar gelukkig kon Eva hem snel weer richting weg sturen. De terugweg was Beau weer een engeltje
(zoals gewoonlijk) en draafde heel blij met zijn oortjes dr op richting huis
.Ik ben erg blij dat ik de rampzalige (maar uiteindelijk ook wel erg geestige) rit van gister vandaag wat goed heb kunnen maken en vond het ondanks de regen zo nu en dan errug leuk!
Foto`s van vandaag en gister zijn te vinden bij HAW
http://www.bokt.nl/forums/posting.php?m ... topic&f=10