Ochtendritje...Ongelukje In De Duinen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Ochtendritje...Ongelukje In De Duinen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 09:55

Vandaag Was ik om 8uur bij de paardjes..wat een rust als je zo vroeg kom daar! Haha!
Om 8.20 zat ik op Jimmy en ging richting duinen..ik dacht..lekker een rustig ritje maken.. Scheve mond
Maar al snel bleek dat jimmy er anderz over dacht Ze arabierenbloed komt met dit weer een beetje boven Bloos

Eerst schrok hij van een vrachtwagen toen ik eenmaal in de duinen was bleek dat ze nieuwe bankjes hadden geplaatst Verward Die errug eng bleken te zijn..hij ging keihard achteruit en ik kreeg em er met geen mogelijkheid langs..dus toch maar afgestapt(wat ik eigenlijk nooit doe en tegen mijn principes in is) Knipoog En em er zo langs gesleept...

Nou en toen kwam het..ik moest bukken voor een tak..en op dat moment zag meneer een wel erg eng geel bloempje ..waar ook nog is een prullebak bij stond..dus hij gooit keihard ze kop omhoog en ik knal dus keihard met me hoofd op z'n hals Huilen Ik had gelijk een bloedlip en koppijn en last van me nek...maar verder gelukkig ongedeerd Bloos

Op stal aangekomen ff een bekertje water gedronken ..gekeken hoe mn lip eruit zag..en t paardje weer in t land gezet...
Ik kijk nu al uit naar de volgende x duinen Schijnheilig .... Not..


Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:22

Klinkt vervelend, maar de volgende keer toch weer gewoon lekker gaan. Waarschijnlijk is het zoals je zegt en heeft het weer toch ervoor gezorgd dat je paard lekker wakker was.

trouwens wil ik ook even zeggen dat het echt niet verkeerd is om even af te stappen. Als je op zo'n manier je paard op een rustige manier ergens langs krijgt, zal ie dat de volgende keer niet meer zo eng vinden als dat je hem erlangs moet meppen!!

Alvast veel succes voor de volgende keer Haha!

EEF https://www.campingdesleng.nl
Goed dat je roddelt, dan blijf ik op de hoogte van mezelf!


Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 10:24

Wiesje schreef:
.trouwens wil ik ook even zeggen dat het echt niet verkeerd is om even af te stappen. Als je op zo'n manier je paard op een rustige manier ergens langs krijgt, zal ie dat de volgende keer niet meer zo eng vinden als dat je hem erlangs moet meppen!!


tjah tegen mij werd altijd gezegd...Niet afstappen! ..maar zo als jij het zegd ga ik het voortaan ook maar bekijken denk ik..zo denk ik er ook wel over hor Pling

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:56

Ik ben ook heel vaak afgestapt hoor. Soms is het maar één keer nodig om te laten zien dat het niet eng is. Volgende keer gaan ze er dan wel langs.

En waarschijnlijk was dit gewoon een eenmalig gedrag van je paard. Er wordt ook rotweer voorspeld en paarden voelen dat beter aankomen dan mensen en reageren er ook erg op. Dus volgende keer gewoon lekker weer naar de duinen gaan en danis het weer zoals vanouds.

Heb je trouwens behalde je bloedlip nog iets er aan overgehouden?

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 11:07

aleen pijn in m'n nek omdat die dubbel klapte..en hoofdpijn door de klap ..verder niets..

c_alsemgeest

Berichten: 20621
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:11

leuk altijd he als paarden zo sterk reageren op het weer Rolleyes
Vooral als het een beetje winderig is lopen ze vaak te stuiteren Lachen
maar veel beterschap met je nek... heb je er nu nog steeds last van?

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:39

Wat vervelend zeg! Maar afstappen was inderdaad wel het beste wat je had kunnen doen. Zo ziet hij dat het niet eng is, en misschien dat het helpt voor de volgende keer! Veel beterschap met je nek in ieder geval!

» Never give up on the things that make you smile..

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:02

ja hoor ik stap ook lekker af.het is me ook wel eens gezegt dat je dat beter niet kan doen,maar ik doe het toch hoor.maar volgende keer gaat het vast weer super.ja slecht weer speelt vaak een grote rol.nou meis beterschap met je nek.ik hoop dat je lip niet erg dik is geworden?

Bart..we zullen je missen r.i.p


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Esther_r20, jaap_2005, Pinacolada, vera_pino, vilo en 94 bezoekers