Verslag van de nacht: Nare nachtmerries!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Verslag van de nacht: Nare nachtmerries!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 00:37

Al twee nachten heb ik dus nachtmerries!!! Wordt er echt niet goed van Boos! Eergisteren droomde ik dat Prima voor het eerst met de trailer ging rijden met Nappie erin en dat hij veel te hard remde. Toen ik de auto uitrende en de trailer open deed zag ik dat Nappie een gebroken been had, toen werd ik wakker Frusty

Vannacht sloeg echt alles....... Ik droomde dat ik Nappie stond af te spuiten op de spuitplaats en dat ie zomaar dood neerviel, we moesten met veel mensen hem naar buiten slepen, tja en toen werd ik huilend wakker Huilen Dit is me in geen jaren meer overkomen, dat ik zo ellendig droom......nu moet ik dus zo weer gaan slapen en jullie begrijpen dat ik daar weinig trek in heb Frusty Ik weet ook niet echt waarom ik zo droom, alles gaat super goed met Nappie dus daar kan het niet aan liggen. Misschien ben ik wel bang dat ik hem kwijtraak!


wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 08:03

Je heb vast een para-psychologisch trauma Schijnheilig (echt geen idee wat het is maar anders neem je mijn advies misschien niet serieus Knipoog )

Vrro je naar bed gaat neem je eerst een warme douche (zonder prima Tong uitsteken ) en daar na nog wat warme chocolade melk. En misschien een slaap/ ontspannings middeltje? Help bij mij heel goed als ik gestressd ben en droom over examens.

Hoe ging het vannacht trouwens????

17 mensen vinden dit leuk


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 14:31

ik heb ook al last van dat soort dingen echt eng alsof er ieder moment iets erg kan gebeuren

tja ik droom dan dat ik op bokt zou moeten zetten dat Sya dood is dat ze dan ook is echt doood eng

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 18:15

Dat soort dromen zijn echt eng.
Ik heb een paar weken geleden dat onze verdronken mini zo de sloot uit wandelde om mij te troosten toen ik nog even bij de plek stil stond waar het gebeurt is. Helemaal vies, net zo als we hem vonden, kwam hij er uit. Eerst lag er niets en in eens was hij daar. Het was toen net gebeurt. Ik heb er gewoon 2 dagen mee rond gelopen zonder mijn gedachten ff op wat anders te kunnen richten(terwijl ik dat normaal wel makkelijk kan).

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, maliejane, Manadeluca, Tazzey en 76 bezoekers