* verveling ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

* verveling ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 16:47

Ik had laatst een topic geplaatst over kale plekken van mijn shetlander
ik ben er na veel nadenken achter gekomen dat dit uit verveling is !!

sinds de merrie die bij mijn fanny ( mijn shetlander )stond is overleden gaat fany's gezondheid achteruit !! ze hoest ( daar krijgt ze nu wat voor ) en .........ze word kaal Verward

het begon bij haar flanken maar nu zit het ook bij haar hals .... Boos!
omdat ze zwart is valt dit heel erg op En ze is zo mooi Huilen maar die kale plekken en die sombere uitdrukking maken haar anders !!

ik kan geen andere pony er bij in zetten ( in de wei ) dat mag niet van de eigenaar van het land ......er komt nog een pony in de wei maar dat pas in de lente !! dat is veelste lang want voor die tijd is fanny al helemaal kaal Boos!

heeft iemand dit ook mee gemaakt ?? of weetje wat ik er aankan doen ( ZONDER DAT IK ER EEN ANDER PAARD IN HOEF TE ZETTEN !! )
zet dan alsjeblieft een reactie hieronder !!
voor ze helemaal kaal is !

.......sylvana en ( de bijna kale ) fanny en promiss ( nog voledig behaard Haha! )

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:49

lijkt mij sterk dat het ligt aan verveling, dan zou het merendeel van de paarden kaal zijn. misschien is het schimmel, exceem of iets in die richting, daar zou een veearts uitsluitel voor moeten geven. succes

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 16:38

Kan best, niet alleen verveling maar misschien mist ze haar maatje? Beste oplossing blijft gezelschap, al is het maar een geit of mag dat ook niet? En anders heeeel veel aandacht geven, ga eens met haar wandelen ofzo. Maar tja, het blíjft een kuddedier en die zijn er niet op gemaakt om de hele dag alleen te staan!