Mountain Horse Sportive Rider

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Mountain Horse Sportive Rider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 14:42

Wie heeft deze laars en kan mij iets vertellen over hoe ie bevalt?

Laars Mountain Horse Sportive Rider (bst.nr.: 40037)

*kalfsleder
*goed voetbed
*elastisch inzetstuk in de schacht
*rits van boven naar beneden

Ik heb ze nu thuis in de keuken staan, om ze te passen en er even over na te denken. Ze zijn 200 euro, das best veel centjes.
Natuurlijk zijn ze van leer, en voor leren laarzen is 200 euro niet zo veel natuurlijk, maar toch blijft het een aardige uitgave.

Kan ik met die laarzen gewoon door nat gras, beetje modder/ poep/ weet ik veel lopen?

Ze zitten heerlijk, dat is iets wat zeker is. En ik zal er voor zorgen dat ik er niet mee in het zoute zeewater ga. Maar kunnen ze verder wel tegen een stootje?

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:48

ik vind het hele mooie en goede laarzen..
heb nu mijn tweede paar net gekocht en ze blijven erg lang er nog echt nieuw uitzien Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 14:50

Hoe lang ging je eerste paar mee Alja? Of heb je er een tweede paar bij gekocht en gebruik je het eerste ook nog?

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:01

Ik heb ze ook, maar loop er zo min mogelijk op. Leren laarzen zijn alleen maar om mee te rijden. Voor het stal/mestwerk heb ik gewoon schoenen

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:03

Ik rijd er ook alleen mee. Maar ja, op concours worden ze ook wel eens vies Haha!
Ik vind ze erg fijn, ook omdat ik een beetje lastige voeten heb, hoge wreef en brede voet. Deze laarzen zitten mij super! Ze lopen heel snel in, zijn erg soepel! En ze kunnen best tegen een stootje hoor! Ben zelf echt een ontzettende sopper, loop altijd door de modder, gras, poep, gewoon thuis meteen schoonmaken en ze blijven echt mooi!

Pantykous

Berichten: 10483
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:05

met die mountain horse kun je gewoon mesten/door de modder banjeren etc...
Je moet ze alleen goed onderhouden, ze zitten heerlijk! De ritsen zijn alleen wel enigzins zwak, maar de fabrikant heeft dit probleem erkend en repareert ze dus keer op keer gratis! Veel succes met je laarzen:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:13

Ik heb de bruine High Rider ipv de Sportive en vind het een fijne laars.
Banjer er gewoon mee door de bagger en de mest en maak ze ongeveer 1x per maand schoon, ze zien er dus ook duidelijk "gebruikt" uit Haha!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:18


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 16:21

Tsjonge Jellie, dat scheelt nogal in prijs.... Ik zal eens informeren of ik ze hier ook voor die prijs kan krijgen Schijnheilig

Chantaljamie

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Faringdon, UK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:27

Dat vind ik erg fijn om te lezen allemaal, want ik sta ook op het punt om Mountainhorse laarzen aan te schaffen OK dan! . Dank je wel voor de reacties (zo zie je maar dat andere mensen ook met zulke topics geholpen zijn)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:42

Ik heb van die laarzen, ze zitten heel fijn, je hoeft ze niet in te lopen. Ik bagger er zo min mogelijk mee door de modder, ik rij er alleen maar mee. Ik ben er gewoon vrij zuinig op, voor mijn doen.