Geen puntje gescoord. Maar heel verbaasd om knol

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Geen puntje gescoord. Maar heel verbaasd om knol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 11:50

Vrijdag had ik nog even een dagje dat ik samen met Oscar de puntjes op de i gezet had zodat we zaterdag toch wel twee goede proeven neer konden zetten.

Gistermiddag had ik dus wedstrijd.
Ik geloof dat ik een van de weinige ruiters was die eigenlijk stiekum wel blij was met die regen en wind. Haha!
(Dan zitten er namelijk geen dazen die mijn paardje opvreten Haha! )

Laiser heeft me vandaag echt doen verbazen. Wat een dappere dodo wordt het toch. Je zou spontaan vergeten dat het ook anders kan.

Normaal kan Laiser erg lopen te vervelen met een ik-ga-wel-de-trailer-op-of-toch-maar-niet-spelletje. Maar gister liep hij me zowat omver terwijl hij de trailer in wilde lopen, zodat ik me evenwicht verloor en hem dus wel opzij mee moest nemen terwijl hij de plank op liep.
Gelukkig kon ik me redden van een struikelpartij en liepen we de tweede keer richting de trailer en meneer liep erin alsof hij nooit iets anders deed.

Op het wedstrijd terrein had Michel Laiser alvast uitgeladen terwijl ik naar het secretariaat liep. (Die twee vermaken zich altijd wel met elkaar Knipoog )
Eigenlijk wilde ik gaan zadelen toen ik terug kwam, maar het begon toch wel erg te regenen. Dus leek het me eigenlijk wel een strak plan om dat verder te doen in de trailer. (Michel stond daar al in te schuilen terwijl hij Laiser vast had aan een halstertouw). Laiser stond half voor/half naast de laadklep te kijken wat er nu eigenlijk te doen was. Michel nodigde hem uit om ook in de trailer te komen schuilen en wat schets mijn verbazing. Laiser stapt gewoon schuin die laadklep op om samen met Michel in de trailer te gaan schuilen. (Nou ja zeg, en anders loopt hij zo te meuten Rolleyes )

In de trailer heb ik hem toen opgetuigd en toen de erge bui voorbij was ben ik erop gestapt en richting losrijdring gereden. Toen ik net in de losrijdring was, reed hij heerlijk, maar ja toen moest ik nog gaan losrijden.
Tijdens het losrijden maakte hij zich steeds sterker. En wat ik ook probeerde ik kreeg het niet voor elkaar om hem daar los te krijgen. (Waarschijnlijk deed ik dus onbewust iets verkeerd, maar ik kreeg het niet opgelost)
Jammer genoeg in de proeven was hij me iets te vlug af met sterk maken. Ondanks alle goede wil, kregen we het dus niet voor elkaar om te rijden zoals de dag ervoor tijdens het rijden.
Obelixje was meegeweest op wedstrijd en we waren er allebij over eens dat het deze keer waarschijnlijk geen winstpunten op zou leveren.
Tijdens de prijsuitreiking bleek dat ook.
We hadden 155 (altijd frustrerend op een puntje na een winstpunt Knipoog) en 151 punten.
Op zich nog niet slecht en lagen de punten eens van beide proeven aardig bij elkaar. En we zaten ergens in de middenmoot dus we hoefde ons niet te schamen.

Nu rijden we tijdens de Waspikse Ruiterdagen gewoon weer twee keer mee en rijden dan hopelijk wel gewoon de punten die we kunnen rijden.
(Zijn er trouwens nog meer bokkers die dan meerijden?)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:57

Haha die knollies blijven je verbazen.... en dat vind ik ook het leuke van het werken met paarden Haha!

Jammer dat je net geen wptje had! Welke klasse rijd je nu?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 12:17

Ik rijd in de L2 en we moeten nog 4 puntjes.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:20

Mannen onder elkaar he! Als de ene stoere man zomaar die klep op gaat, dan kan de andere stoere man natuurlijk niet achterblijven. Schijnheilig

Jammer van dat ene puntje, maar wel weer een ervaring rijker. Wanneer zijn die Waspikse Ruiterdagen precies?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:43

155 punten is idd erg l*llig. Je hebt dan altijd zo'n gevoel van 'had ik maar dit of dat '

Misschien geen winstpunten maar wel een overwinning, zo moet je het dan maar zien. Wie weet kun je binnenkort wel volstaan met een touwtje over zijn hals en hem voor de klep zetten.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 13:02

Afbeelding
Ik heb nog even een foto er uitgezocht waarvan ik zelf al duidelijk vind dat ik verbeterd ben.
Ik heb steeds vaker voor de galop onderdelen zevens.

En inderdaad Fitz als ik nu ... had gedaan dan...
Maar ja, dat is achteraf geklets. Ik heb het niet. Hadden we het maar beter moeten doen.

De Waspikse ruiterweek is van 19 t/m 25 juli.
Ik rijd dan de 21ste en de 25ste mee.


BTW Ik heb voor de verandering eens wat andere foto van de wedstrijd geplaatst Knipoog
[ITP] Wat is het toch een lekker ding Knipoog

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:20

jammer van die 155 maar je bent al een grote pas voorwaarts wbt het trailerladen.
en je bent idd heel erg vooruit gegaan,

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:07

155 is echt een rotscore, dan heb ik liever nog 151, dat is ook geen winst maar dan zat je er ook niet zó dicht bij! En het is toch mooi meegenomen dat hij een paar keer zo braaf de trailer op gegaan is!

Mickey schreef:
(Zijn er trouwens nog meer bokkers die dan meerijden?)


Mirjam meldt zich! Ik rijd de 19e, 21e en 23e in de B en voor de 25e heb ik me ingeschreven in het L1 (geloof wel dat ik dan mn punten heb!)...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 20:15

Dan zie ik je misschien nog wel rijden Mirjam Lachen
Dan moet je tegen die tijd maar even laten weten hoe lata je moet starten Knipoog

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:22

Jammer van dat ene puntje, maar toch goed!
Op de foto ziet het er ook goed uit! Iig veel succes de 21e en de 25e!