Vróuwen... onderlinge haat en nijd...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Vróuwen... onderlinge haat en nijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 22:03

Is het merendeel van mijn topics in de trant van 'mánnen'... ik denk dat toch dat ik de voorkeur geef aan het gezelschap van kerels. Ik bedoel, ik begrijp niks van ze, maar in elk geval zijn ze minder ingewikkeld en idioot dan vrouwen... Haha!

Ik heb al een tijdje geleden verteld over Janita, die een vent heeft die aan alle kanten vreemd gaat (met het hele dorp ongeveer)..ik ben ongeveer de enige in onze kennissenkring die hem niet hoeft. Lips are sealed Maar wíe word er als de grootste bedreiging gezien? C'est moi. Rolleyes Heb al eens een preek van haar gekregen dat ik niet met hem en de rest van de mannen mocht flirten (waarna ze gezellig gaat staan keuvelen met een andere dame die ze zó aardig vindt - en die het zó met hem doet...)

Vervolgens is er Lotte, een 'fling' van mijn ex-vrienje die nog steeds een zwak voor hem heeft, bij onze eerste ontmoeting een fles wijn over me heen gooide. >;) Inmiddels is het al lang uit, zijn en ik proberen vriendschappelijk met elkaar om te gaan, maar zodra hij erbij is verandert alles weer in een competitie lijkt het wel, ze kan nog steeds niet uitstaan dat ik uberhaupt nog met hem omga geloof ik. Gaaaap

Nu kon ik daar altijd smakelijk om lachen met mijn vriendin, maar die is ineens ook van gedachten veranderd blijkbaar. Verward Ze heeft nu een zwak voor iemand waar ik afgelopen zondag mee stond te praten. (okee, hij flirte aardig - met iedereen overigens - en ik ouweho*rde een beetje mee) Kreeg ik me toch een préék waar ik mee bezig was?? Ik versierde altijd háár kerels, ik moest me maar eens anders gaan gedragen anders kreeg ik ruzie. Scheve mond Wel apart, zoiets verwacht ik wel van een Lotte of Janita, maar van een goede vriendin?? Ze heeft nooit problemen met mij gehad, zelf is ze de grootste flirt (belt ze me 's ochtends sneaky om te melden wie er nu weer is blijven slapen Knipoog ) maar nu ze zelf vrijgezel is en we ons op hetzelfde territorium bevinden, is het blijkbaar anders.. >;)

Ik bén een enorme flirt, maar ik ben ook heel principieel dat ik nóoit aan een vriend van een vriendin zou zitten. Ik vind het echt jammer dat ze mij daarin niet vertrouwt. Ik bedoel, dat is toch wel een basisingredient van een vriendschap!

Uitgaan is voor mij amusement, met flirten daarbij als aangenaam spel, en als ik ergens ben, dan sta ik daar en ben ik aanwezig, met de kin omhoog en de borst naar voren. Cool Ik weet dat dat bepaalde mensen (slash vrouwen) irriteert, (Is imo vnl een kwestie van de eigen onzekerheid van die personen trouwens) so be it. Dat ben ik, ik ken de consequenties van zelfvertrouwen (oh nee, dat heet arrogantie Knipoog ), take it or leave it. Maar als een vriendin mij dat al kwalijk gaat nemen, tsja. Vrienden respecteren je toch zoals je bent? Zo niet is voor mij in elk geval de vriendschap over. Ik weiger in de kroeg te gaan staan bij ieder woord dat ik met een vent wissel te moeten nadenken of ik flirt, of ik iemand in de weg sta, etc. Lips are sealed Natuurlijk mag een vriendin mij erop wijzen dat zij iemand leuk vind, of ik er vanaf wil blijven - no problemo, en als dingen de spuigaten uitlopen mag een goede vriend me echt wel even op mijn vingers tikken - maar eisen van mij dat ik mijn gehele kroeg-gedrag veranderen moet - zonder te willen toegeven dat het om die kerel gaat en het waarschijnlijk gewoon simpel om jaloezie en onzekerheid gaat Rolleyes - gaat me wel een beetje ver. Dus nu heb ik door dit idiote gedoe ruzie met mijn vriendin. Clown

Tsjonge, ik lees het terug en kan er eigenlijk alleen maar om lachen, de triestheid van dit alles. Moet misschien inderdaad een boek gaan schrijven, want die kennissenkring van mij daar kan ik wel een triologie van maken geloof ik Knipoog

Maargoed, Moraal van het verhaal: ik word strontziek van dat gekonkel van vrouwen als het om mannen gaat. Stoom uit je oren Ik ben de die-hard vrijgezel in ons clubje (en voor de beeldvorming: nee, ik heb met géén van de heren gedaan iets uitgespookt afgezien van mijn ex waar ik een relatie mee heb gehad van 4 mnd) maar geloof dat ik de benaming vrijgezel net zo goed kan wijzigen in 'enemy of the state' Afbeelding ofzo. Doet me trouwens denken aan die aflevering van S&TC, dat married-couples vrijgezellen zien als dé grote bedreiging. Koe Nou, als je 'eigen soort' dat nu ook al gaat doen, ga ik maar een eenmanszaakje beginnen denk ik. "Me, myself and all my flirtations" Knipoog Jammer hoor, dat vrouwen elkaar zo wantrouwen, we should 'stick together', in mijn ogen. Veel gezelliger ook *LOL*

Mensen bekend met dit soort praktijken? Van zowel de 'vrijgezel'-kant als de andere kant? Ben benieuwd naar jullie verhalen, hopelijk ben ik niet de vreemde eend in de bijt (anders moet ik wellicht toch mijn 'gedrag' en 'zondes' maar eens gaan overdenken Tong uitsteken ) *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:11

Haha, dit ken ik.
Ik vertelde een vriendin ooit (toen ik nog vrijgezel was) dat ik mee uit gevraagd was door X. He, wat leuk, moet je doen, was haar antwoord. Dus ik met hem uit, en nog een keer, en nog een keer. Zegt ze opeens: De week voordat jij met hem uitging, ben ik ook met hem uitgeweest, en we hebben gezoend, verder niets. Maar het maakt niet uit, ga lekker met hem stappen (ik heb nog expliciet gevraagd of ze het wel OK vond). Dus ik nogmaals met die gozer uit, wordt ze ineens nijdig: ze was 1 keer met hem uitgeweest, met hem naar bed geweest en ze was verliefd op hem... WHOA! Ik hem direct gebeld met de opmerking dat ik niet van spelletjes hou en hij zich maar lekker met haar bezig moet gaan houden. Hij over de zeik, want hij was intussen verliefd op mij geworden. Zij pissig, want ik ga er met haar mannen vandoor. Maar hem moest ze niet meer.
Intussen leer ik mn huidige vriend kennen, is ze weer boos, want zij vond hem ook leuk. Ja daaaag wijfie... optokken, deze is van mij, jou moet ie toch niet. Uiteindelijk kreeg ik een brief van haar, ze wilde niets meer met mij te maken hebben... ik ging er alleen maar met de mannen vandoor die zij leuk vond.

Nog zo eentje:
Ik ging wel ns lunchen met een leuke vent op werk. De meid die tegenover hem zat vertelde hem dat ie uit mn buurt moest blijven, want ik was 'bad news'. Ben ik nou achterlijk? Ik had nog nooit een woord met dat mokkel gewisseld. Nou, daar kan ik nou echt niet tegen.

Ik ben intussen allang geen vrijgezel meer, maar ik wil nog wel eens een beetje onschuldig flirten. Of misschien moeten we eigenlijk zeggen dat ik van nature gewoon een spontane meid ben. Tja, veel mannen lijken dit op te vatten als flirt-gedrag... Kan ik er wat aan doen Verward Ik babbel nu eenmaal makkelijk (en veel Lips are sealed )... en dus heb ik vaak mannen aan mn bureau staan (op werk), je moet de gezichtsuitdrukking van sommige vrouwen dan zien Boos! . Tja, dan denk ik ook: wie wil er nu babbelen met zo een zuurpruim *LOL*

Vrouwen! Geen makkelijke wezens!
Laatst bijgewerkt door Jennygirl op 10-07-04 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:13

herken dit wel een beetje vanuit mijn vrijgezellen-periode. Het is jou zelfverzekerde verschijning versus de onzekerheden van anderen. Ja....en dat moet toch ergens op verhaald (of -t Verward ) worden.
En soms nog heb ik er last van bij de ex-lagere school van mijn kinderen. Ik ben nu eenmaal niet de ietwat uigezakte moeder met permanent of "makkelijk" kort geknipt haar en ben nog steeds zelfverzekerd en dat valt niet altijd goed dus klept men graag over je (in feite zijn ze hun eigen onzekerheden aan het wegpraten).
Ik vind je stukje trouwens super geschreven OK dan!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 22:30

Nog een mooie toevoeging aan het vriendin verhaal overigens:
Een meneer die mij wel zag zitten heeft een week lang achter mij aangelopen om te laten zien dat hij me zó geweldig vond. Vervolgens heeft ie me zover dat ik met hem zoen, staat ie dezelfde avond dus met mijn vriendin te zoenen (nou wist zij niets van hem en mij dus á la.)

Ik had natuurlijk zoiets van: dáhag jongetje, jou hoef ik nu helemaal niet meer. Is ie weer twee weken bezig met een self-promoting tour om me te overtuigen dat ie míj helemaal geweldig vindt en mijn vriendin niks. Dus ik ga toch eens met hem uit eten, was eigenlijk al uitgemaakte zaak, hij en ik werd niks. Twee maanden later rotzooien hij en mijn vriendin weer. Word het ook nog wat (waar ik al mijn vraagtekens bij zette - ik had van beide partijen voorheen telkens gehoord dat ze elkaar eigenlijk niks vonden) pols voorzichtig bij haar - is dit wel een gezonde relatie? Ja ze was súper verliefd. Nouja, okee, OK dan! leuk voor je, hun feestje, have fun. Dus ik ben met beide op hun uitnodiging meegeweest naar evenement zus en zo, best gezellig. Vervolgens hebben ze ruzie, ik rijd haar naar zijn huis toe zodat ze het uit kunnen praten - gaat het uit, mag ik broodjes smeren, troosten en dergelijke. Belt meneer míj 's avonds doodleuk op om te vragen of ik naar hem toe kom om 'gezellig' een film te kijken Verward Ik vraag hem waar hij in hemelsnaam mee bezig is en dat dat niet echt netjes is tov mijn vriendin.
De dag erna is zij er helemaal overheen (ah joh, ging alleen om de seks, ze was niet verliefd, bla bla) wat een ei was het toch...

....
en nu krijg ik gisteren nog even voor mijn voeten geworpen dat ik tijdens hun relatie ook 'onwijs met hem aan het flirten was wat absoluut niet door de beugel kon' Clown

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:07

geef mij maar mannen als gezelschap hoor!! op een feestje waar ik niemand ken leg ik altijd t snelste contact met mannen, waarna ik boze blikken krijg van vrouwen die ik helemaal niet ken Verward

maar er gaat ook niets boven ee avondje heerlijk stappen met een paar hele goede vriendinnen *LOL* en dan laten we onze kerels thuis en is het een meidenavond

maargoed, die zijn net o als ik, niet van die ontiegelijke zeikerds of van die mutsen, nee gewoon lekker lol maken en geen gezeur!

aan al die dramaqueens heb ik echt een hekel!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 01:22

vrijwel altijd, in dit soort gevallen, is het zo dat je ook zelf enigzins verantwoordelijk bent. kijk daarom ook jezelf eens kritisch in de spiegel en je geeft het zelf al min of meer toe. dus strontziek worden, daaraan ben je ook zelf schuldig.

sorry als het niet helemaal is wat je wilt horen, maar i speak my mind.

Amor Vincit Omnia

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 02:48

Ik heb geen problemen met vrouwen!
Mijn jaarclub telt 21 meisjes en de vereniging zelf is ongemengd. Tong uitsteken

Dit hele gedoe doet me denken aan een scene uit bridget Jones' Diary, waarin Bridget gaat eten bij Magda en er alleen maar 'Smugged Married Couples' zitten die haar enorm denigrerende vragen stellen over het vrijgezellenbestaan.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Machie

Berichten: 15956
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 03:53

ik trek het ook aan, boze blikken van meisjes Verdrietig Op de een of andere manier zijn ze bang dat ik hun kerel versier, terwijl ik er alleen maar mee praat.

Net als n poosje terug, hea Renske Knipoog Wij samen stappen, echt heel vele jongens om ons heen en alle meisjes met boze blikken naar ons kijken.

Ik ben ook principieel tegen het versieren van jongens waarvan ik weet dat een vriendin van me hem leuk/aantrkkelijk vind. Dit zal ik dus ook nooit doen. En gelukkig heb ik van mn echte vriendinnen hier het vertrouwen ook in.

Achja... vrouwen... veel mag ik er, maar sommigen moeten niet zo ingewikkeld doen Clown

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 08:13

Ik heb hier dus echt totaal geen last van (maar ik flirt uit principe dan ook niet met mannen waar een vriendin gevoelens/belangstelling voor hebben... daar schiet ik nl toch niks mee op en mijn vriendschappen zijn me meer waard dan een beetje onnodig geflirt)... ik ben het eerlijk gezegd helemaal met SP eens. No offense, maar misschien moet je je een keertje afvragen in hoeverre je eigen gedrag tot dit soort situaties leidt. Want echt waar, vriendinnen/vrouwen kunnen ook echt heel leuk en gezellig zijn.


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 08:47

... maar wat is flirten? Als ik gezellig met een man sta te babbelen, dan is het ineens flirten. Maar als ik hetzelfde doe bij een vrouw, dan is er niets aan het handje. Ik lach nu eenmaal heel erg veel en kijk mensen graag in de ogen. Tja, dat vatten sommige vrouwen op als flirten en oogcontact zoeken.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:00

Tja vrouwen zijn soms net haaien, met drie rijen tanden. Scheve mond

Gelukkig heb ik een stel fijne vriendinnen, we vertrouwen elkaar voor de volle 100% en gaan voor elkaar door het vuur.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:06

I get your point... Je krijgt snel jaloerse blikken van vrouwen als je met een object van het mannelijk geslacht staat te praten...
Maar ik vind dan ook weer, dat als je weet dat je vriendin iemand echt ziet zitten, je ook niet met die kerel gaat staan flirten om te flirten... Kijk, zo geef je die man ook een verkeerde indruk want dan denkt ie dat ie bij jou een kans maakt en zo verklein je de kansen van je vriendin... Dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze het niet zo leuk vindt.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 09:07

Precies, Jennygirl. Het is maar net hoe je het bekijkt. Ik kan met een hoop mensen lachen. Wanneer is het dan meer dan onschuldig geinen? Dat is vrij subjectief. En zoals ik in mijn eerdere stukje zei; ik weet ook dat ik een flirt ben. Absoluut. Ik vind dat zelf dus echt niet zo'n probleem. Voor de vriendin in kwestie gaat precies hetzelfde op.

SP; je reactie is precies wat ik van je verwacht had. *LOL* In de spiegel kijken doe ik al genoeg. Pling Maar waar zie je dat ik mezelf niet verantwoordelijk stel? Inderdaad, ik geef al het eea toe, ik ben namelijk een groot voorstander van zelfkritiek. Dat is imo het hele eieren eten; als er een probleem is je beide kwetsbaar opstellen en een stapje richting een oplossing doen In dit geval gebeurt dat niet, en dat vind ik wel jammer ja.

Natalie: Wbt die vent heb ik mijn excuus inderdaad voor aangeboden - zoals ik al tegen haar zei was mijn gedrag naar hem toe meer een antwoord op zijn ge-oh, maar toen zij liet blijken het niet leuk te vinden was ik ook meteen weg daar. Maarja, als dat een hele vriendschap op zijn grondvesten laat schudden zit er iets in die vriendschap niet goed denk ik

Dorée; mooie scene is dat ja. Smug-married-couples... Nagelbijten / Gniffelen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:44

Tsja, vrouwen zijn wat achterbakser van aard over het algemeen, mannen flappen het er sneller uit. Maar goed, ik heb eigenlijk nooit zoiets meegemaakt als hier beschreven. Ik gooi mezelf te weinig in de flirtstrijd geloof ik Haha! Ben het verleerd na 4,5 jaar verkering Knipoog

Ik word overigens wel strontziek van dat gezeik van vrouwen op een wedstrijd. Niemand is goed genoeg, iedereen heeft wel wat op elkaar aan te merken. *ZUCHT*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:17

ja idd machie, toen wij met zn 2en naar e'hoven gingen om te stappen, hadden we al toen we onze jas gingen ophangen veel dodelijke blikken gehad!
later op de avond hadden we aardig wat aanspraak van de mannen om ons heen, maar al die meidjes gingen steeds bozer kijken......en dat terwijl ik hardstikke bezet ben en bovendien niet eens interesse had in 1 van die jongens!!


maar zo was dat ook toen ik bij jullie in enschede was, met inge en esther en jou enzo is het supergezellig *LOL* maar sommige andere meiden keken toen ook errug chagie richting ons Tong uitsteken

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:26

Tja, als ik heel eerlijk ben en je verhaal zo lees dan moet ik eerlijk bekennen dat ik die vrouwen wel een beetje begrijp. Persoonlijk moet ik zo iemand ook niet in mijn buurt hebben. Nu scheelt het in ieder geval dat mijn vriend van zulke mensen ook niets moet hebben Haha!. En wij komen nooit in kroegen. Ik denk toch dat als je naar de kroeg gaat, je rekening moet houden met dit soort situaties. Overigens weet ik dat ik ook kan flirten als ik het wil met resultaat. Alleen hou ik me bewust op de achtergrond. Ik neem liever geen risico met mijn relatie. Die is me te heilig Haha!

Ben het dus wel met SP eens. Ik denk dat je vooral zelf verantwoordelijk bent voor de reacties die je krijgt. Kan je er mee leven, hey, dan is er ook geen probleem toch? Het kan alleen uiteindelijk wat eenzaam worden Lachen

'Paint' it 'Black'

Shiloh

Berichten: 19776
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:31

Laura ik heb je maar 1 ding te vertellen Tong uitsteken

Je schrijft geweldig, humoristisch en hebt ook nog iets te vertellen....

ECHT WAAR, SCHRIJF EEN BOEK Knipoog je zult het goed doen....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:32

Ik was ook zoooo blij dat ik alleen maar bij jongens in de klas zit Haha! Met zijn 14en hebben we nog nooit problemen gehad Haha! Integendeel tot de secretaresses van hetzelfde jaar, met z'n zessen hadden ze constant ruzie en de ene nog jaloerser dan de andere.... Je wordt er gek van!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:36

Shiloh schreef:
Laura ik heb je maar 1 ding te vertellen Tong uitsteken

Je schrijft geweldig, humoristisch en hebt ook nog iets te vertellen....

ECHT WAAR, SCHRIJF EEN BOEK Knipoog je zult het goed doen....



zeg ik.......gamma

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:41

Ja ik ga eigenlijk ook altijd het liefst met jongens om, die doen nooit zo moeilijk, lopen niet (zo erg) achter je rug om te roddelen over je, ze zijn (meestal Tong uitsteken) gewoon kei gezellig Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:42

Ik heb met vriendinnen niet zo, daar hebben wij regels voor..
Maar andere vrouwen .. man man.. als je per ongeluk twee tellen naar een vent die blijkbaar bij zo'n griet hoort staat te kijken staan ze naast je met een grote bek. Dat zegt mij dan wer genoeg over zo'n relatie. Maar ze kunnen erg vijandig zijn om niks inderdaad.. Onzekerheid denk ik .. als je zeker bent van je relatie moet die relatie ook wel een beetje geflirt kunnen hebben. Flirten is grappig en gezond denk ik.
Ik zeg altijd je mag best buiten honger krijgen , zolang je maar thuis komt eten. En ik ga echt niet hysterisch worden als een meid met mijn vriend zou flirten , ik weet toch dat ze hem niet mee krijgt..kan er wel om lachen.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:07

laura, doe niet alsof je me kent, want dat doe je niet Haha! als ik zoal zie wat jij hier voor (grillige, persoonlijke en kleinerende) dingen op bokt neerzet denk ik dat je best bij jezelf te raden kan gaan. dit is interactie en jij bent daar een onderdeel van.

Amor Vincit Omnia

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:29

Als ik met een vriendin uitga gaan we meestal met dezelfde jongens flirten. Was gisteren ook weer het geval! Die jongen wist echt niet waar ie moest kijken! Maar zij heeft een vriend en ik ben net een week single, dus behoefte aan een vent heb ik nou niet echt! flirten is leuk, zeker weten, doe ik ook heel veel en makkelijk. En tsja, sommige mensen vatten dat verkeerd op!
Ik geef eerlijk toe dat ik het niet echt leuk vind als mijn vriend(naja.. ex) met andere meisjes flirt ofzo. Maar meestal heeft ie het toch niet door!! Er is 1 meisje die ik echt absoluut niet mag!! dat is een ex van hem en zij wil hem nog steeds ofzo... Maar wat zij doet is geen flirten meer, dat is gewoon te ziek voor woorden!! door haar ben ik toen toch wel wat onzekerder over mijn relatie geworden..

Spero melior

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:33

Ik ga ook veel liever met mannen om dan met vrouwen. Ik heb het gevoel alsof er altijd een strijd tussen vrouwen zitten. Ook zoals je al zegt tussen jouw ex-vriendjes zijn vriendinnen. Verschrikkelijk gewoon. Zo heeft 1 ex-vriend van mij echt een verschrikkelijk jaloerse vriendin. Als blikken konden doden had ik allang een paar meter onder de grond gelegen. Dit terwijl ik een lieve vriend heb en zij dat heel goed weet. Maar toch.... En ken ik er nog heel veel die gewoon ontzettend jaloers zijn. 1 vriendin die mijn vriend en haar vriend altijd gaat vergelijken en gaat zeggen wat haar vriend beter heeft dan die van mij. Gewoon onzin, maar ja het zij zo.

Geef mij maar mannen, daar heb je nooit problemen mee....

Trouwens met die meiden ga ik ook zo min mogelijk om, vind het gewoon niet leuk als het zo moet. Ik heb 5 echte goede vriendinnen waar die strijd abso niet mee is en die alles goed vinden. Zelf ben ik abso niet iemand die flirt dus dat scheelt ook wel weer denk ik. Laat de mannen maar komen als ze daar zin in hebben (misschien ook een slechte gedachte).

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 14:07

ik weet ook nog wat moois:
ben al bijna een jaar bezet, waar ik enorm zeker van ben
had ik vrijdagavond een examenfeestje (samen met een andere bokker hier Knipoog ) en waren we op een gegeven moment gewoon een beetje aan t klooien (nootjes gooien, naar onbekende jongen)
vonden de 2 meiden met wie ik was een leuke versiertruc (dat ben ik met ze eens, ondanks dat het van mij dat niet was)
aan het einde van de avond gingen we naar huis en in de auto stuurde ik nog een smsje naar 1 van de 2 die het feestje gaf (die jongen was een bekende van haar) of we zijn nummer mochten, om de derde die mee was aan die jongen te koppelen en omdat ik zo lief was om te smsen voor haar, mocht ik zijn nummer ook
die jongen smsje gestuurd of die beetje een leuke avond heeft gehad enzo (uiteindelijk staat hij nu in me msnlijst Tong uitsteken )
krijg ik gisteren van die vriendin die het nummer gaf (die feestje organiseerde) een berichtje:
"waarom heb je .......... (naam) een smsje gestuurd Rolleyes "

ik zo terug smsen dat ik haar toestemming daar toch neit voor nodig had?

tenminste zo zie ik het...
ze mag dan wel een schakel zijn geweest in het verkrijgen van zijn nummer, maar ik hoef toch geen toestemming aan haar te vragen of ik hem een smsje mag sturen???

wat vinden jullie??

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, CarpeDiem_, GoogleAdsense, hagelslag, IASCrawler, Karma_k en 21 bezoekers