veewagen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

veewagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 16:10

heeft iemand enig idee waar ik een veewagen/paardenvrachtwagentje kan huren ???

ze staan wel vaak te koop maar ik heb em maar 1 dagje nodig.

iemand tips en/of ideeen ??

alvast bedankt

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥


ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:11

Effe de zoekfunktie gebruiken, hele volksstammen hebben dit al gevraagd en volgens mij zijn ze allemaal op de prijs afgehaakt.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 19:17

ow dank je ga ik ff proberen !!

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 21:19

nou ik heb niks gevonden hoor.........wel inderdaad een hoop vraag ernaar maar kan niet vinden waar je er eentje kunt huren en dan bedoel ik gewoon voo 1 paardje geen megavrachtwagen......balen hoor !!

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:56

staat er niks in de gouden gids of kan je via google niks vinden?

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:57


Nulla tenaci invia est via

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 11:07

dank je wel margreet ik zal even bellen !

DANIenVlieg ik kan verder helemaal niks vinden ! echt raar hoor alleen paardentrailers maar daar hebben we de zuto en het rijbewijs niet voor........

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

JazzOrlando

Berichten: 1405
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 11:19

Als je er nog steeds een probleem mee hebt PB me anders even!! Ik weet wel iemand te vinden.

MissStynk

Berichten: 478
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 14:31


Hayley
Berichten: 444
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: De Bilt en af en toe Amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:15

Heb net ff op paardentaxi gekeken, maar wat een geld kost dat allemaal zeg! Of ligt dat aan mij?? Verward

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:27

die zijn inderdaad verschrikkelijk duur Bloos! dus dat ligt niet aan jou.

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 15:29

Absoluut bekeken is het hartstikke veel geld, maar als je bedenkt wat er allemaal van betaald moet worden (brandstof, verzekering, belasting, afschrijving, onderhoud etc.) dan denk ik dat er uiteindelijk echt geen vetpot over blijft voor de chauffeur en die moet er wel van eten.

Nulla tenaci invia est via

talouch
Berichten: 187
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Hesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:26

margreet je hebt volkomen gelijk wij hebben ook een paardentaxi en wat men inderdaad vergeet is dat het niet alleen maar rijden is maar dat er ook onderhoudskosten, verzekering etc zijn welke betaald moeten worden evenals BTW aan de belastingdienst. De uren welke de chauffeur maakt met het heen en terugrijden en eventueel de wachttijd worden ook wel eens vergeten terwijl de chauffeur vaak in de vroege ochtend weg gaat en de late avond terug is. Je moet liefde voor het paard hebben om dit vak uit te oefenen want het is inderdaad niet zo dat je er rijk van wordt.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:15

talouch, ik begrijp jullie aan de ene kant ook wel weer, maar je weet zelf ook wel dat de prijzen na berekening vaak gewoon belachelijk duur zijn, waardoor veel mensen toch afzien van dit soort vervoer...

talouch
Berichten: 187
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Hesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:02

princes als je de vorige antwoorden hebt gelezen dan weet je waar de kosten zitten. Het feit waar ik problemen mee heb is het gezegde ""achterlijk duur"". Ik neem aan dat als je zelf rijd je ook kosten moet maken. Je moet een goede auto hebben, een trailer en deze hebben toch ook onderhoud, verzekering en benzine nodig.
Ik vind te duur een verkeerde opmerking. Als je zegt okee het is leuk maar voor mij te prijzig dan komt dat anders over dan het is te (achterlijk) duur.


talouch
Berichten: 187
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Hesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:02

Ik bedoel natuurlijk het gezegde Belachelijk duur.

Eenmaal een Groningerpaard, altijd een Groningerpaard.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:58

ik begrijp wel waar de kosten zitten, en ben er achter wat het zo wat ik vind belachelijk duur maakt is dat jullie vanaf jullie standplaats rekenen en ook weer trug daar naar toe, dat kunnen flink wat kilometertjes zijn ja!en dat tikt nogal aan!taxi;s zijn over het al gemeen duur ja, maar een gewone taxi rekent toch ook alleen maar de rit zelf, waar ook naar toe.

talouch
Berichten: 187
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Hesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 01:27

vandaar dat het ook van belang is dat je een taxi uitzoekt welke bij je in de omgeving zit waardoor je de kosten standplaats-stal laag kunt houden.

Het lijkt mij dat als iemand uit groningen een paardentaxi uit zuid holland besteld, deze de km vanuit zuid holland naar groningen niet voor niets kan rijden.(en deze aanvragen zijn er regelmatig) Als er dan vanaf stal een rit van bv 30 km volgt dan is men meer kwijt aan de kosten naar de stal dan dat men ontvangt voor de rit van stal naar de plaats ven bestemming.
De km vergoeding van de standplaats naar stal moet je zien als voorrijkosten. Dit betaal je bij andere bedrijven (leveranciers, reperateurs etc )ook. Alleen onder de benaming voorrijkosten. Wij proberen het zo goedkoop mogelijk te doen maar ja voor niets rijd niemand en zeker geen bedrijf.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 10:28

het is wel logisch dat het duur is hoor, als je gewoon een personentaxi wilt van hier naar schiphol, 30 minuten rijden, ben je 80 euro kwijt........ maar wat ik dus raar vind is dat je overal trailers kunt huren voor niet zo veel geld en nergens een veewagen die je gewoon zelf mag rijden

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 13:56

kekaro schreef:
wat ik dus raar vind is dat je overal trailers kunt huren voor niet zo veel geld en nergens een veewagen die je gewoon zelf mag rijden


Van de prijs van 1 nieuwe vrachtwagen kun je heel erg veel nieuwe trailers kopen. Een vrachtwagen is ook veel duurder in onderhoud.

talouch
Berichten: 187
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Hesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 15:13

corine dat klopt , en als je vrachtwagens verhuurd dan rijden er dus verschillende mensen mee die allemal een andere rijstijl hebben de een rustig de ander wilder of roekelozer. Dit betekend dus ook dat vrhuurwagens vaker problemen vertonen en diverse malen per jaar gerapareerd moeten worden

Eenmaal een Groningerpaard, altijd een Groningerpaard.

kekaro
Berichten: 8306
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 18:56

gewone vrachtwagentjes kun je wel weer overal huren en ja het zal wel wat duurder zijn maar hier in de omgeving is er gewoon helemaal niks. maar goed gelukkig heb ik uiteindelijk van iemand een bus kunnen lenen, een trailer geleend van de eigenaar van mijn nieuwe stalling en heeft mijn vader een dag vrij genomen om chinouk op te halen in belgie ! hahaha opgelost Lachen

♥♥♥♥♥† 15-08-2016 ~Kenny~ mis je stinkertje ♥♥♥♥♥
♥♥♥~ Kleine Kenny ~♥♥♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 44 bezoekers