Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janski schreef:Waar ik echt geld voor over zou hebben is als er bijvoorbeeld bij enkele lang lopende HK toippics weer privacy zou zijn. Meelezers kunnen zo irritant zijnIk schrik er soms van uit welke hoeken er info terug komt en hoeveel mensen zich zo vervelen dat ze tot jaren terug dingen opzoeken over je.
Elaine schreef:Het is wel grappig als forwarding? Dan hoef je niet direct je (prive) e-mailadres te geven, maar iedereen kan je bereiken.
lindake schreef:hopla schreef:Het begin van het einde van Bokt.
Een reactie om over na te denken.
horseylove schreef:ik vind het een heel goed idee,
de extra's laat ik aan bart over
Een goldmember vind ik een beetje oneerlijk
er zijn veel leden die niet kunnen doneren en mensen die dat wel kunnen gaan dan tepronk lopen met ik ben gold member jij lekker niet.
Ik vind het PLUSPAKKET een heel mooi woord ervoor
Shadow0 schreef:Bart: ik wil wel een mogelijkheid dat je eigen gebruikersnaam dikgedrukt of gekleurd wordt weergegeven in topic-overzichtenEventueel zou dit ook uitgebreid kunnen worden naar kleurtjes/weergave voor vrienden en voor foeis (dus bv schuin en lichtgrijs, zodat je ze automatisch overslaat.)
En een optie om links in een nieuw venster te openen
Evelli schreef:horseylove schreef:ik vind het een heel goed idee,
de extra's laat ik aan bart over
Een goldmember vind ik een beetje oneerlijk
er zijn veel leden die niet kunnen doneren en mensen die dat wel kunnen gaan dan tepronk lopen met ik ben gold member jij lekker niet.
Ik vind het PLUSPAKKET een heel mooi woord ervoor
Dat zie ik op Hyves ook niet gebeuren hoor en daar loopt het Goldmember gedeelte al een hele tijd