Snik snik* Te mooi om WAAR te zijn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Snik snik* Te mooi om WAAR te zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 17:48

De laatste paar dagen waren heel hard, ik heb ruzie gehad met mijn vader. Ik was dus al een tijd op zoek naar een pony omdat hij dus had gezegt dat hij er klaar voor was. Ik mezelf er al helemaal op verheugd en heb echt veel gezocht op het net naar leuke pony's. ik had dus een paar leuke gevonden en ik had er zelfs die dag nog naar eentje opgebeld en een afspraak gemaakt om te komen kijken( wat ik normaal nooit doe naar andere onbekende mensen omdat ik nogal verlegen ben) dus ik kom heel erg blij en trots op mezelf beneden zit mn vader daar en ik vertel blij mijn verhaal dat ik het eng vond maar wel al mijn vragen rustig durfde te stellen en dat ik helemaal vanuit mezelf gebeld had. Zegt hij: Ja An ik denk niet dat ik het geld bij elkaar heb Verward Hallo??Je zei nog dat je er klaar voor was en dat ik rond de 2000 euro mocht bieden Verward Oké dan, ik heb mezelf goed voor schut gezet dacht ik, vervolgends krijg ik een preek Boos! Nou ik super chaggie en werd heel kwaad gooide zelfs mijn kom soep mijn vaders richting heen die kreeg dus de volle lading Huilen Misschien denken jullie nu wel: Wat een verwend nest!!! maar weet je wat het is, ik rijd al vanaf mn vijfde en heb toen ik 10 was een eigenpony gehad die ik moest verkopen omdat ze te wild en te klein werd, toen ik 12 werd heb ik haar verkocht en ben ik van paardrijden af gegaan want ik d8 dat bespaart geld en des te eerder krijg ik mn paardje. Nou toen ik 15 was heb ik een pony een maand o proef gehad en toen zij dus niet goedgekeurd werd zei mn vader: ach dan halen wij zo een nieuwe>ik heb me dus zo laten ompraten. Dat is nu meer dan 2 jaar geleden en nog steeds wacht ik en wacht ik...toen dacht ik eindelijk is het zo ver en dan BOEM WEER NIET!!!

Maar goed gister hebben we het weer goed gepraat en afgesproken dat mijn vader dus harder gaat sparen en dat ik vanaf 1 januari op zoek mag gaan naar een eigen paardje en dat ik de helft van de stalling zelf ga betalen Bloos Klinkt redelijk toch???In ieder geval kan ik er nu wel op aan dat ik er dan ook echt een eigenpaardje krijg waar ik al zolang op wacht!!!!!!Wel jammer van die pony's die ik op het oog had, want die willen ze natuurlijk z.s.m. verkopen HELAAS!!!!NU NOG 5/6 MAANDJES WACHTEN!!!!!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:50

Hmm...
Ik zou mijn ouders voorlopig nooit zo ver krijgen hoor!
Dus uhmm.. wees er maar blij mee dat t al over 5/6 maanden is Lachen

      It's ok to fight back, it's alright if you lose
    It's ok to give up, we'll still love you if you do

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:52

weetje, over 5 maanden/6 maanden staat jou toekomst pony te koop! en dan mag jij hem kopen!

echt gaaf jjoh!!!


ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 17:54

Hahaha ja ik ben ze ook heel dankbaar hoor!!Maar als je al 5 jaar wacht dan is dat wel lang!!hihi...PAARDEN IS EEN VERSLAVING!!!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:07

Tsjaah... Geef je gelijk Lachen

      It's ok to fight back, it's alright if you lose
    It's ok to give up, we'll still love you if you do

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:21

Wat leuk zeg, dat je dan een eigen pony mag!!! Wat voor ras wil je??? Je kan hier ook nog op bokt kijken, staan ook nog wel eens leuke diertjes!!! Maargoed, goed dat de ruzie weer voorbij is hoor!

Liefs, Ilse

Live your dreams

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131988
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:22

Fijn dat je vader harder gaat sparen..... en wat ga je zelf doen ? Knipoog
Ik bedoel dit absoluut niet aanvallend en ik begrijp je teleurstelling.
Het is niet leuk om je ergens op te verheugen en dat het dan niet doorgaat, dat is heel begrijpelijk.
Maar ik lees heel erg veel over wat je vader gaat doen (harder sparen ed.), maar ik lees niets over eigen initiatief Knipoog

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:31

ace1987 schreef:
Hahaha ja ik ben ze ook heel dankbaar hoor!!Maar als je al 5 jaar wacht dan is dat wel lang!!


Ik wacht 7 jaar en heb er wrs nog minstens 5 te gaan.

It never eats, it never sleeps, it never stops...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:31

Oscar schreef:
maar ik lees niets over eigen initiatief Knipoog


Precies wat ik wilde zeggen..Wat ga jij zelf doen om hier aan mee te helpen?Want je gaat zelf ook stalling betalen toch?

Maar een teleurstelling is niet fijn maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal.

keep calm, I'm engaged!!! <3

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 18:32

Nou ik ga maar eens werken Haha! Hihi neej ik doe vakantiewerk!!Na de vakantie ga ik namelijk 5dgn in de week stagelopen( wat dus belachelijk weinig betaald whaha voor 40 uur in de week krijg je per maand 220euro) Maar dat ga ik opsparen in ieder geval voor als mn paard onverwachts ziek word, ik kan niet altijd op paps leunen hé. En ik krijg gee zakgeld meer Maar dat heb ik er helemaal voor over. Kortom ik GA WERKEn en zelf ook sparen!

en op de vraag wat voor een pony ik wil haha...ben gek van arabieren, maar ook van bonte dit gaat dus niet samen kortom of een arabier of een bonte! maar als mn droompony nou zwart is vind ik het ook niet erg. hihi Erg logisch Bloos hahaha[/quote]

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:33

Leuk dat je toch weer een pony krijgt en ik kan begrijpen dat je teleurgesteld.
Nu zelf ook hard sparen en dan op zoek naar je droom pony OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:47

Nix aan he... ik ken het van die ouders die van alles beloven... ik kan me voorstellen dat je behoorlijk teleurgesteld was!
Nou hopen dat t in januari wel in orde komt! Wel fijn dat je vader voor je wil sparen zeg! Zie ik die van mij echt niet doen!

Faber quisque fortunae suae

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:51

Toen ik mn eigen paard had (niet van ouders gekregen) betaalde ik alles zelf, stalling, dierenarts, hoefsmid etc etc. Ik had dan wel 3 baantjes om dit te bekostigen (naast mn studie). Ik ben er heel zelfstandig van geworden en heb veel verantwoordelijksheidgevoel gekregen. Ik vertel je dit niet om te laten zien hoe 'geweldig' ik ben, maar om je te laten zien dat het ook anders kan.

Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar come on... grow up and take responsibility.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:05

Als je 15 bent vind ik dat wel een iets ander verhaal... Ik ben 21, woon op mezelf, studeer, heb 2 banen, een auto, Amber om voor te zorgen en Siki om bij te rijden. Maar ik ben 21 en kan die verantwoordelijkheid nemen, dat hoeft nog niet als je 15 bent vind ik, geniet van het kind zijn! Die verantwoordelijkheid daar krijg je later meer dan genoeg van!

Faber quisque fortunae suae

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131988
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:07

Alet, vanwaar de conclusie dat de topicstarter 15 is ?
Volgens haar profiel is ze in februari 17 geworden.

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:11

oh hehe ehm *schaam* afgeleid uit dr boktnaam 1987 Bloos! oeps.... Bloos
haha echte alet actie Scheve mond Haha!

Faber quisque fortunae suae

Sherry
Berichten: 50
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Capelle a/d Ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:15

spaar jij ook voor het paard of allen jou vader? want als het allen jou vader doet ja dan moet jij gewoon wachten want ja geld is geld en helaas vindt jij zo een bedrag neit op straat!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:29

't is natuurlijk ook wel balen dat je nog even moet wachten. Aan de andere kant: er zijn maar weinig mensen die uberhaupt een eigen paard/pony krijgen!
wees d'r dus erg blij mee, ookal was het een teleurstelling. Veel plezier met je toekomstige pony!

Ikke ---> Lovers <--- Robin

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:22

aaaagh ik wens je nu alvast veel plezier mer je nieuwe paardje.en rond kijken kan toch al wel??kan je kijken wat je leuk vind en wat je belangrijk vind en waar die zou komen te staan enzo....nou veel suc 6 hoor.en werk ze

Bart..we zullen je missen r.i.p

merle

Berichten: 460
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:31

weetje ik hbe geneigen paard en dan ga ik mee opwedstrijd enzo en datb vind ik ook echt heel erg leuk maja ik wil ook es zo trots zijn als je eerste word met je eigen pony lijkt me echt top (als et me ooit zou lukke he Haha!)
maja mn ouders zegge ook welles nou je moet maar es infomeren enzo en nooit gaat et door en dat gaat et voorlopig ook niet :S maar ik kan me dr iets van voorstellen dan word ik ook zo boos
nou veel suc6 over 5 6 maanden he

*FlEuRtJe*

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:31

ik vind dat jij je papa maar even een hele dikke kus moet geven.
papa,s hebben nou eenmaal vaste lasten(huis,boodschappen,gas water licht,auto enz) daar leef jij ook van.
sparen is nou eenmaal moeilijk.
geduld is een schone zaak!

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:40

ace1987 schreef:

en op de vraag wat voor een pony ik wil haha...ben gek van arabieren, maar ook van bonte dit gaat dus niet samen kortom of een arabier of een bonte! maar als mn droompony nou zwart is vind ik het ook niet erg. hihi Erg logisch Bloos hahaha


dan moet je toch echt even in mijn profiel kijken,,,is dan niet 100% arabier maar wel minimaal 80%.....en er bestaan wel bonte arabieren hoor moet je alleen wel wat langer zoeken....

maar iig suc-6 met je nieuwe toekomstige paardje over 5/6 maanden

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 21:46

het eerste paard wat ik had heeft mijn vader gekocht. voor mijn broer en mij en hij reed er zelf ook op. toen was ik 8, ik wilde ook wedstrijden gaan rijden en als ukkie kon ik dus dit paard niet aan in het parcour. toen heb ik een 2 jarige e pony (bijna 3) gekregen die heb ik 3 jaar gehad en toen werd ik er te groot voor en zou ik over gaan naar de paarden. Op dat moment had ik het druk met school en zou mijn vader dus nog even wachten met een nieuw paard aan schaffen (toen was ik 15) Echter zijn de mensen zuiniger geworden en liep het bedrijf van mijn pa een tijdje minder (renovatie bedrijf) en daardoor kon hij geen paard voor mij kopen. Ik werk nu zelf (ben 18) heb anderhalve maand geleden zelf mijn paard gekocht (zelf alles geregeld) En betaal ook zelf alle kosten (dierenarts hoefsmid stalling enz) (heb dus ook 3 jaar moeten wachten ) Op dit moment springt mijn vader wel bij omdat ik al 3 maanden geen loon gehad heb van mijn werk (heb sinds een week een nieuwe baan) Ik ben blij dat ik het zelf betaald heb want nu kan mijn vader ook gewoon leuke dingen van zijn geld doen ( op vakantie gaan bijv)

dus als jij een paard wilt, zou ik er in elkgeval goed voor gaan sparen zodat je er ook aan mee kan betalen en je vader dus niet alleen hoeft te sparen (samen sparen gaat 2 keer zo snel ) en dus heb jij sneller je paardje! Ik wens je in elk geval alvast veel succes met je zoektocht naar een leuk diertje!

Zoals al eerder vermeld is bof je met zo'n vader. er zijn er idd maar weinig die een pony/ paard krijgen en niks hoeven te betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:37

Ik denk ook dat niet iedereen er maar vanuit moet gaan dat ouders niet willen betalen.Er zijn ook veel ouders die het niet kunnen,al zouden ze nog zo graag willen.Het is zoals hier al gezegd is ,neem een baantje dat kan best na school uren.Ik lees het hier vaker van die kinderen die maar denken dat ze weten wat hun ouders aan geld te besteden hebben en ze zullen dan nog wel uitmaken waar aan

ace1987

Berichten: 389
Geregistreerd: 29-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 16:42

Neej joh dat is het niet, haha ik ben mijn vader heeeeeeeeeeeel erg dankbaar, laat hem dat ook elke dag weten.Overigens doe ik het hele huishouden hier omdat mn ouders gescheiden zijn, heb ook nog een vriend( die paarden ook interessant vind Haha! ) en zit 5 dgn in de week op school tot 4uur half 5 moet ik het huishouden doen en dan ga ik eten dan kan ik daarna niet meer werken want de winkels gaan hier om 6 uur dicht. Maar ik doe nu WEL vakantiewerk en het volgend jaar ga ik op STAGE!! Mijn vader heeft een eigen bedrijf en soms loopt dat wat minders, dat snap ik ook heel goed. Maar hij had dus 5 jaar geleden al gezegt dat hij aan het sparen was dus ik had al wel gedacht dat hij iets had, maar goed op dit moment was het ff KL*TE om het aan te horen omdat ik al een vrouw op had gebeld. Nu ben ik BRAAF aan het wachten.
Citaat:
en er bestaan wel bonte arabieren hoor moet je alleen wel wat langer zoeken....

Ja maar die arabieren staan niet in het arabieren stamboek. Hihi...maar lekker boeie toch, als mijn toekomstige pony een bonte lieve NRPSer is dan vind ik dat ook goed, maar ik ben er ectht dol op als ze iets arabisch hebben, ben echt betoverd door die beesten! Ik heb trouwens zelf ook een Neronkindje gehad. Was verliefd onderhand op haar, maar helaas werd zij niet goed gekeurd 2X( Atrose) en dat vonden we iets te veel.Foto's van Shaneequa staan op mijn Profiel!!!

Beauty is my business... wimperextensions,kunstnagels,epileren met touw, workshops en opleidingen!Salon Angel Eyes...is were the magic happens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, dolor, Dries1990, estell__, fransje23, GoogleAdsense, Liaan, LolaTFB, loowny, massiemas, MiSzNiTa, Myrthe_bz, nick_en_ik, Oza04, Pantykous, redbutton, rover_ en 68 bezoekers