kinderboerderij probleempje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

kinderboerderij probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 12:58

tja ongeveer 2 jaar geleden (of 3) voerde ik ieder weekend bij een kinderboerderij. Dat moest altijd s'morgens en ik kreeg hier 10,- per keer voor (en je deed er maar 1 uur over soms 2).
Ik maakte ook iedere keer alle konijnenhokken schoon (dat hoevde niet maar dat had je toch zo gedaan en dan waren die konijntjes ook weer blij). Mijn ouders hadden die kinderboerderij een beetje opgericht met nog een paar mensen. Vandaar dat ik daar voerde. Maar nou kwam er dus 1 jaar geleden een enge (beetje dikke nek) vent en plotseling mocht ik van hem niet meer voeren. En waarom: ik was een meisje tsssss hoezo discriminatie. Nou en ik zou dat niet kunnen enz nee ik dit dat ook nog maar 2 jaar ofzo hoor tssss. Maar ik moest er dus maar mee stoppen (samen met mijn zusje want wij deden dat samen) mijn ouders waren hier ook helemaal niet mee eens en het hele bestuur. Maar die gast ging alle andere voerders (die doordeweek voerde) opstoken en dus ging hij dreigen als ik niet stopte dan stopte hun tja dat maakte mij niet uit maar dan hadden ze voor doordeweek geen voerders meer. Dus zodoende ben ik toch gestopt (wel heel boos) en mijn ouders zijn toen ook allebij uit het bestuur gestapt. Maar ik mocht weer gaan voeren als ik 16 zou zijn en over 1 maand ben ik dus 16. Nou zat ik te denken (kwam door Maartje) dat ik eigelijk gewoon weer moet gaan voeren alleenmaar om die (dikkespeknek) dwars te zitten. Maar nou ben ik benieuwd of ik mag voeren (denk namelijk van niet) maar wat zouden jullie doen in z'n situatie? gewoon proberen of zoiets hebben van ach laat maar???

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:06

Natuurlijk moet je gewoon doorgaan met voeren. Wie is hij om jou er vanaf te houden? gaat hij je aanklagen bij de politie? grinnik.

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:19

Nou, ik had daar na al dat gedoe geen zin meer in...
Waarom zou je je al die ellende weer op de hals willen halen, alleen om dat je zo'n speknek zijn zin niet wilt geven...

Dat gaat je een heleboel negatieve energie kosten, is dat het je waard?
Zolang die beesten goed verzorgd worden, bereik je helemaal niets met de confrontatie weer opzoeken.....
Ik zou het dus laten..... Als ik wel perse konijnenhokken wilde uitmesten, kocht ik mijn eigen konijn. Dan heb je ook geen ruzie.

(waar is dat konijnen-smilie-icoontje wanneer je hem nodig hebt?! Knipoog )

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 15:25

Dees schreef:
Nou, ik had daar na al dat gedoe geen zin meer in...
Waarom zou je je al die ellende weer op de hals willen halen,


tja en van de andere kant ik heb geen zin om me aan de kant te laten zetten door hem.

dit is best wel moeilijk Scheve mond

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 15:44

Dees schreef:
(waar is dat konijnen-smilie-icoontje wanneer je hem nodig hebt?! Knipoog )


Die is hier... Afbeelding

Ook ik zou er niet meer heen gaan.. ook niet om een ander dwars te zitten. Uiteindelijk heb je er alleen jezelf maar mee.

Danny

Berichten: 127
Geregistreerd: 11-01-02
Woonplaats: venlo, limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 17:38

ik deed gelijk aangifte van bedreiging........ Dan rot hij zelf maar op
Gr. Danny

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:30

Wie is die dikke spek nek dan en waarom komt hij ermee weg met wat hij doet??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 22:16

Danny schreef:
ik deed gelijk aangifte van bedreiging........ Dan rot hij zelf maar op
Gr. Danny


Bedreiging????
Waarmee dan?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 22:44

'Maar die gast ging alle andere voerders (die doordeweek voerde) opstoken en dus ging hij dreigen als ik niet stopte dan stopte hun tja dat maakte mij niet uit maar dan hadden ze voor doordeweek geen voerders meer'

dit schreef haffie

ik denk dat danny dit dus bedoeld Knipoog

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 23:05

Ik zou alleen al om die gast zijn zin niet te geven, je via iemand anders (als dat kan) weer aanmelden!
Ik zou me dus echt niet op de kop laten zitten door die diknekvel-vent!
Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 23:10

Yentl schreef:
'Maar die gast ging alle andere voerders (die doordeweek voerde) opstoken en dus ging hij dreigen als ik niet stopte dan stopte hun tja dat maakte mij niet uit maar dan hadden ze voor doordeweek geen voerders meer'

dit schreef haffie

ik denk dat danny dit dus bedoeld Knipoog


Dat is volgens strafrecht geen bedreiging, kun je echt geen aangifte van doen hoor.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

kinderboerderij probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 14:29

Haffie schreef:
Nou zat ik te denken (kwam door Maartje)

ja geef mij maar weer de schuld Boos!
maar ik zou daar weer gewoon gaan voeren al was het alleen maar om die vent te pesten Haha!

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 23:50

Voor die vent zou ik het absoluut NIET doen maar voor de beesten zou ik het wel overhebben ik werk btw zelf ook al meer als 2 jaar vrijwillig op de kinderboerderij in Venlo. Dus gewoon proberen

Gr Dennisvm

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-02 10:35

Prima schreef:
Wie is die dikke spek nek dan en waarom komt hij ermee weg met wat hij doet??


hij is een oudere man zo eentje die altijd gelijk wil hebben en heeft (denkt ie) iemand die je ook niet moet tegenspreken.
Hij maakt er zijn kinderboerderij van, als ze gaan voeren doen ze de poort opslot (hoewel hij normaal altijd open bleef omdat kinderen dan mee konden helpen enz)
Tja waarom hij er mee weg komt ik zou het niet weten Verward Mischien omdat hij toch doet wat hij wil en hoe hij het wil hebben of je er nou tegen in gaat of niet.

ik wou het wel proberen maar ik denk niet eens dat ze mij aannemen
(want ik ben een meisje en die kunnen dat niet)