Pony Club

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Pony Club

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 21:04

Hallo iedereen,

ik ben sinds kort lid van de ponyclub. Dat komt 11x per jaar. en met zo'n pakketten. Ik zag de advertentie bij de Fancy zitten. Ik natuurlijk eteen lid worden. alleen heb ik een vraagje: zijn er meer leden? en zo ja; wat vinden jullie ervan?
Groetjes
Monique


Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 21:12

eh.. is dat niet dat stripblad waarin Lena Furberg tekent?

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 22:13

Heb jij al iets binnen gekregen dan?

Drie weken geleden zat dat foldertje ook bij de Disneyland en mijn dochter heeft haar meest smekende blik opgezet zodat ik overstag gegaan ben maar ik heb nog niets gezien.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 12:51

Hmm, tijdje geleden (zeg maar een jaar ofzo) was ik lid van de Ponyclub.
Toen kreeg ik ineene een briefje erbij dat dat het laatste nummer was en dat ze ermee stopten Verward Terwijl ze in Belgie die tijd wel gewoon doorgeleverd werden! (in de winkel liggen ze hier ook niet meer ofzo)
Wou er toch wel vanaf, vond er eigenlijk niks meer aan.
Denk dat het tot een jaar of 11/12 een leuk blad is, tenminste zo vond ik het.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 16:27

Ik heb ook nog een paar oude Pony Clubs liggen en idd tekent Lena Furberg daar. En het zou idd stoppen? Verward

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Volgens mij hebben jullie het over een andere...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 19:45

Hallo,
Ik heb het over een PonyClub die door heel Europa gaat. heel Europa kan lid worden. Er zijn leden uit Duitsland die ik het meeste zag.
Het is geen strip-tijdschrift. maar gewoon een klein tijdschriftje met wat info. En 1 kort stripje. Het is wel best. leuk elke keer zit er een pakket bij. Alleen daar met je wel ongeveer 20 a 30 Nederlandse Guldens voor betalen. (sorry, ik kan die Euro's echt nog niet goed) Als je het volgende pakket niet wil, dan moet je dat doorgeven aan die redactie. Maar dan krijg je het tijdschriftje evengoed GRATIS!!! maar na 3 keer het pakket annuleren word je lidmaatschap afgezegd. (aan de ene kant best logisch) Duzzz....we hebben het als het goed is over de verkeerde...
maar ja,
Mazzel
-xxxx-
Monique

ps. ja, klopt, Pony Club is ook een tijdschrift (geweest?¿). Maar die was dezelfde grote als de penny. Deze PonyClub niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, knockout1, Lisewiesje en 28 bezoekers