Geweldige instructrice

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Geweldige instructrice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 16:55

Hoi,

Heb gisteren les gehad met mijn merrie. En ik sta er nog steeds van te kijken hoe mijn instructrice een paard zo kan laten veranderen in een uur tijd! Mijn merrie is in het begin namelijk altijd enorm tegendraads, ze loopt constant vervelend te doen en wil dan niet ontspannen. En dan aan het einde van de les doet ze alles voor me! En dit met gewoon simpele oefeningen. Ja ik ben hardstikke blij met mijn instructrice, die overigens ook nooit boos wordt!

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:58

Lekker is dat he. Als je voelt dat je op de goede weg bent. Zulke instructrices zijn goud waard. Er zijn er alleen zo weinig van die jou en je paard echt aanvoelen.

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:02

heeej pally eerst welkom op bokt.ik neem aan dat je er net pas op bent omdat dit je eerste bericht is.en ik kan me voorstellen dat je erg blij bent met je pony en je instructrice.ik wens je veel plezier met je lessen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:35

Ook ik ken het gevoel maar al te goed. Vaak na een blessure wil ik eerst mijn paardje op conditie hebben voordat ik weer met les begin.
Meestal denk ik dan dat ik haar wel weer aardig voor elkaar heb, maar als ik dan weer les heb schijnen er toch altijd weer wat fouten ingeslopen te zijn.

Wat is goede instructie toch belangrijk he?! Haha!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:48

Fijn hoor dat het zo goed gaat en dan is zo'n instructrice zeker een topper! Haha!

Pally

Berichten: 2924
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Tussen de stal en mijn werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 10:50

Ik ben inderdaad nieuw hier op bokt.nl. En mijn instructrice is zeker goud waard!!