star acedemy

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

star acedemy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 13:21

nounounou, wat vinden jullie ervan?
gisteravond heb ik even de kickoff gezien, lijkt me wel een leuk programma. En die ene die Ice Queen zong, pff wat een stem Pling

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:04

jah ik heb het ook gezien...het lijkt me op zich wel leuk, alleen die mensen die er in zitten Frusty vooral die klaartje of zo Misselijk
maar het programma zelf lijkt me wel cool!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:33

Star Academy = tofff!!
Het leek me ech leuk!!!!
Alleen die Klaartje lijkt me zo'n troela, en die Kimm gaat dr als 1e uit......

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:35

ha ha, ja die Klaartje
Ik heb me tijdens de eerste uitzendig gisteren al kapot lopen ergeren, nou dat belooft wat Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:37

Mijn vriend zag de bui gisteravond alweer hangen. Was hij net over zijn Big Brother-nachtmerries heen (zijn eigen woorden Haha! ) kwam Starmaker, was dat afgelopen kwam de nieuwe Big Brother, en nu dit weer, hij heeft zo'n hekel aan dit soort programma's *LOL*
Dus ik kan weer elke dag in de slaapkamer in de kou Star Academy gaan kijken, maar ach, met wat eten en drinken duik ik meestal de slaapkamer in, dekentje om en niemand die me stoort, heerlijk! Verheug me er nu alweer op Schijnheilig

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:39

Ik vind het een schande dat ze weer met zo'n achterlijk reality programma zijn begonnen. Het wordt echt een sleur. Big Brother was in het begin nog leuk, de eerste, toen was het nieuw, maar het interesseert me tegenwoordig echt helemaal niets meer wat al die mensen doen hoor. Net als dat Starmaker...kijk wat daarvan gekomen is...ik vond ze geen van allen goed kunnen zingen, en alleen Sita heeft er wat van over gehouden. En ik vind dat zij ook al niet kan zingen, daarbij lijkt ze nog op een hamster ook! Haha!

Nee hoor...ik vind dat ze er mee mogen stoppen...het is niet leuk meer, het gaat me de keel uithangen.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 21:22

IK heb het niet gezien (2 keuzes of ik was aan het bokken, of ik was bij Pinky, en uiteraard gaat dat voor Haha!). Maar ik vind hetzelfde als Xono, het wordt een sleur... BB 1 was best leuk, ik kende de namen en keek 1 a 2 keer per week Lachen
de bus vind ik om te Misselijk -en, weet niet waarom.
bb2 heb ik ook nooit gezien.
Starmaker keek ik wel ooit savonds rond 11 uur? als ik net in bed lag en nog niet kon slapen. Ach 't was te doen Lachen Geen van allen konden ze echt goed zingen. Ok Sita nog wel als beste, maar die heeft haar uiterlijk al tegen (weer juist xono, een hamster look-a-like Haha!) dus dat was anders ook wel heel zielig geweest Knipoog
dat Eiland gebeuren was trouwens wel leuk! al die ziek zwak en misselijke mensjes die ook nog eens enge beesten moesten opeten, CCCOOOOOHHOOOOEEEEL!!! Lachen

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 21:25

Nou ik vind t niet leuk!!! Nu is HAPPY DAYS weer van de buis!
En dat vond ik veel leuker dan dit!

Maar ja, kep t nog niet echt aandaachtig bekeken!!

Linda

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 22:00

puma schreef:
ha ha, ja die Klaartje
Ik heb me tijdens de eerste uitzendig gisteren al kapot lopen ergeren, nou dat belooft wat Haha!


nou ik ook, zat daar een beetje stom de hele tijd te zwaaien en te swingen Misselijk

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:04

PinnieLinnie schreef:
Nou ik vind t niet leuk!!! Nu is HAPPY DAYS weer van de buis!


nou, dat kende ik niet
maar ik vond TicketToLove cool, en Meiden van 5,en Expeditie Robinson
Maar dit lijkt me ook heel tof!!

hehe, ik vin m wel grappig; sita als hamster look-a-like Haha!:D:D:D:D