Nachtbraken, kat vast in garage, nachtelijk avontuur

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Nachtbraken, kat vast in garage, nachtelijk avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 22:39

Ik was voor de 2e keer naar Lord Of The Rings geweest (de 1ste keer met mijn man) en dit keer met de lieftallige 'vikki' en Lovely...

Nadat ik thuis kwam omstreeks 23.30 bleek 1 van de poezen te ontbreken en mijn man wist niet meer of ze buiten was.
Het begon inmiddels te vriezen...

Ik dus roepen, met een blikje voer etc. etc.
Kijken luisteren, en om de 20 minuten over nieuw proberen, maar het is niets voor die poes om weg te blijven...
De andere poezen dachten mee en renden omstreeks 1 uur gefrustreerd de deur al miauwend uit om haar te zoeken.
De rooie kwam al snel weer terug, de ander reageerde echter niet en kwam pas een half uur later weer binnen vanaf de straatkant.

Inmiddels was het bijna 2.00 dus ik ben op het balkon gaan staan roepen en hoorde toen gemiauw van de ontbrekende poes!
Ik heb mijn man naar buiten gestuurd om haar te zoeken aan de overkant, ik kon haar niet zien.
Eerst stopte ze toen met miauwen, maar op een gegeven moment hoorde hij het ook.....ze zat in de verlichte (DICHTE!!) garage van de zeer luxe toren die schuin tegenover de straat staat.
Er was geen mogelijkheid om haar eruit te halen, alles was dicht en iedereen sliep natuurlijk of was weg.

Ik heb toen even snel op een A4 geklad of iemand (die zijn auto ging halen ofzo) de poes er aub uit de garage zou willen laten.
Die hebben we daar op de deur geplakt, op hoop van zegen...
Was wel heel zielig, ik zag haar daar ook rennen onder een auto en in het licht van de straatlantaarn haar oogjes op lichten.

Ik lag dus omstreeks 3.00 in bed.

Vanochtend is mijn man er weer heen gelopen en toen bleek er iemand aanwezig, dus hij vertelde dat hij onze poes kwam 'redden', volgens die man zat er geen poes, maar mijn man hoorde haar miauwen....
(en we hadden haar zelf gezien de nacht ervoor)
Zat ze tussen de golfplaten van het muur en plafond!!!!!
Met haar achterpoten stijf en wijd om maar niet te vallen in een gat dat er onder zat, ze kon geen kant op!
Hij heeft haar met een arm eronder en boven moeten bevrijden.
Had ze in het gat gevallen dan had er de brandweer bij moeten komen, was soort van buis....

Arme poes....

Ze verloor van de stress een paar handen haar, ging zich direct opwarmen in het zonnetje voor het raam en was zeeeeeeeer aanhalig.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 23:54

Hee! Ik had ook nog wel een keer naar de LOTR gewild! Wil je nog voor de derde keer Tong uitsteken Haha! Lachen Clown ?
Jeetje, je hebt toch altijd wat met die huisdieren hè. Onze kat is wel eens een dagje op stap geweest met de hoefsmid, gezellie heel drenthe door......was in zijn busje gekropen. Hij baalde dat hij dat beest weer terug moest brengen! Daar hebben we ook heel wat zoeken naar gedaan.
Heb je je poesje lekker verwend toen hij terug was?

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:06

wat zielig zeg!
onze kat is een keer uit het raam gevallen en die kon toen ook geen genoeg van ons krijgen!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 18:11

Ik heb vandaag wat kattenmelk gehaald voor ze...

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 22:59

O, die katmonsters toch...

Een poesbeest van mij is eens door het openstaande bovenlichtje van het raam van de buren gekropen, toen hun huis nog leeg stond. De hele dag hadden we al gezocht en 's avonds hadden we een heleboel luidruchtige mensen op bezoek en ineens hoorde ik daar bovenuit een hele hoop gegil.
Jawel, poekie. Maar waar vandaan? Pas na heel goed luisteren bleek ze dus in het huis van de buren te zitten. Helaas zouden ze pas na het weekend terugkomen en we wisten niet precies waar we hen konden bereiken. Via de makelaar zijn we toen aan de sleutel gekomen om het arme dier te bevrijden. En inderdaad, aanhalig dat ze was.... Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 23:10

voordeel van een hond, die krabt en springt net zolang tegen de deur tot dat hij open is, zeker als hij zich opgesloten voelt
Haha!
*binnen in huis weet hij dat het niet mag!*

germ poesje

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 00:29

oh, gelukkig heb je dr gevonden!!!
Groetjes Monique.