een verrassingsavond voor mij

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

een verrassingsavond voor mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 20:24

Al een tijdje heb ik goed contact met iemand uit mijn msnlijst. Na een tijdje begonnen we te videochatten. Samen hadden we de grootste lol. Ook in real life bleken we op dezelfde lijn te zitten. Inmiddels hebben we een paar gezellige nachten stappen achter de rug. Een tijdje terug zijn we, op mijn uitnodiging, een duik in het zwembad wezen nemen. (ik had zin om te zwemmen) Het klikt, met elkaar is het gezellig en hebben we een hoop lol...

Van de week zaten we te kletsen via msn en toen begon hij erover om snel weer eens wat leuks te gaan doen. Iets anders dan stappen dit keer. Wanneer ik tijd had? Samen kwamen we tot de conclusie dat zaterdagavond (morgen) het beste uitkwam. Meneer is aan het regelen geslagen en heeft nu een verrassingsavond voor mij in petto Bloos! Hij vond dat ik dat wel verdiend had aangezien ik de komende tijd niet meer zal doen dan uitzieken en uitrusten van mijn opname in het ziekenhuis.

Hij laat niks los over wat mij te wachetn staat. Meneer heeft me behoorlijk machteloos een zenuwachtig weten te plaatsen. Ik vind het moeilijk om de touwtjes niet in handen te hebben Schijnheilig

Morgen belt hij mij op mijn werk om mij te laten weten hoelaat ik klaar moet staan en mijn privé-chauffeur, hij dus, klaar zal staan

Spannend!!! Ik kijk er wel naar uit! Haha!


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:27

Wat leuk!
Veel plezier morgen, laat je wel nog weten op bokt wat hij allemaal in petto voor je had.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:29

wat spannend zeg.
hopen dat het iets leuks is Haha!

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:32

spannend!!!leuk joh!

R.I.P Pebbles Timilon Vollie Spotty speccie Z2+7
Zwart Kentaur Artemis dressuurzadel te koop, voor info pb!


Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 20:36

Mannen; wat zouden jullie doen als je een verrassingsavond zou organiseren voor een meid/vrouw???

Wat zou het kunnen wezen denken jullie ???

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:50

gaaf hoor! geniet er maar lekker van!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:17

En wat was het?

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:18

Wat een leuk idee!
Heb je het gezellig gehad?

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:23

Spannend zeg!!! Laat je nog weten hoe het was?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 12:10

leuk zeg Haha!
laat je wel weten wat jullie gedaan hebben?

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:24

Je bent nu toch wel uitgeslapen

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:35

ik denk dat ze iets van uit eten krijgt en daarna een bioscoopje ofzo...

tenminste, mijn vriend nam mij mee uit eten (eerst gebowld Lachen ) als verrassing omdat ik geslaagd was Slim
moet zeggen dat het erg leuk was!! Lovers

ze zou toch eerst aan het werk zijn en daar opgebeld worden?

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:37

ben heel benieuwd wat ie heeft geregeld voor je Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

maudy

Berichten: 1309
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 15:56

annefloor schreef:
Je bent nu toch wel uitgeslapen



Ze gaat vanavond pas:


Citaat:
Samen kwamen we tot de conclusie dat zaterdagavond (morgen) het beste uitkwam




Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 16:29

Ik ga me nu douchen, omkleden en dan word ik afgegaald. Ik ben echt zo benieuwd!!!

Verslag volgd Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 16:57

Spannend hoor..Ben benieuwd!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:30

Oooohhhh spannend. Uitgebreid veslag morgen! Veel plezier he!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:34

Heel veel plezier vanavond! Haha!

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 01:03

Het is nu 2:00. Nog even wat nagekletst op de bank. Nog wat gedronken. Nu toch wel wat moe. Als ik wakker word uitgebreid verslag Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 01:08

Neeeh! Dat is gemeen! Zit ik hier nog stiekem even te wachten om alle onthullingen te horen, gaat ze slapen! >;)

Nou, kom hier morgen nog wel een keer! Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 08:41

Ok, wakker worden!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:23

Jennygirl schreef:
Ok, wakker worden!


Dit wilde ik om half negen ook al roepen, maar ik heb maar even gewacht! Schijnheilig

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:40

ook ik zit vol spanning te wachten.... tell us!!!!!!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 11:40

VERSLAG!!! Haha!

Meneer had dus een verrassingsavond voor mij in petto. Hij zou mij zaterdag op het werk nog doorbellen hoelaat ik opgehaald werd. Ik werkte eigenlijk de hele dag achter in het magazijn en luisterde gespannen of ik de telefoon eens over hoorde gaan. Heel even kwam ik een kijkje nemen in de winkel, ff kletsen met mijn collega's. Totdat mijn collega raar begint te gebaren "daar is hij" Bloos! Hij was de winkel binnen komen lopen, zonder mij te begroeten, en heeft me staan observeren. Ik ben op hem afgestapt en we hebben even gezellig staan kletsen onder het oog van mijn collega's. Ze zijn niet nieuwsgierig hoor Knipoog 18:15 / 18:30 hadden we afgesproken dat hij me zou ophalen.

Paniek!!! Ik moest me nog haasten wilse ik dat redden. 17:30 zou ik thuis komen van mijn werk. Dan moest ik nog douchen, haren fohnen, omkleden en een make-upje op doen... STRESS. Met enige haast mocht ik dan toch om 18:15 concluderen dat ik er goed uit zag in mijn rokje met een leuk shirtje erop. Haren zaten goed en de make-up liet me er weer fris en fruitig uitzien.

Toen hij aanbelde heb ik hem even binnen gelaten en het huis laten zien. Daar waren we wel even zoet mee, want we hebben een nogal groot huis. Knipoog Op de bank plaats genomen nog even wat gedronken en toen op pas gegaan. Eenmaal in de auto had ik al door dat we richting zwolle-centrum reden. Meneer miste wel een afslag, maar bracht ons dan eindelijk naar plaats van bestemming. Onderweg was de toon al gezet, want het was ontzettend gezellig in de auto! We waren volgens hem nog iets te vroeg voor onze afspraak en dus zijn we eerst nog een terrasje wezen pikken. Heerlijk in de avondzon.

Om 20:00 zijn we naar een restaurantje gelopen waar hij voor ons 2 besproken had. De mexicaan. *ben de naam van het tentje vergeten want ik was zo onder de indruk van alle gezelligheid Bloos * Als hij dan toch mij wou verrassen mocht hij nu ook verrassen met het diner. Hij heeft voor ons 2 besteld. Menneer bestelde 2 maal een voorafje en 2 maal een hoofdgerecht en keek daarna mij aan of ik niks moest? Bloos! Het meisje wat de bestelling opnam schrok! Wij lachen helemaal dubbel van het lachen. Zijn humor is geweldig! Haha! We hebben het meisje gerust weten te stellen en verzekerd dat het zo goed was. Spontaan hadden we later een andere serveerster Verward

We hebben heerlijk zitten keuvelen, lachen en ouwehoeren. Ondertussen hebben wij het eten ons goed laten smaken. Meneer had het juiste besteld. Haha! Geen moment hebben we ons verveeld. Het was zo'n gezellige avond! Het was dan ook zo 0:00 voordat we van tafel gingen Bloos!

Op de terugweg naar de auto zijn we nog even een cafeetje ingedoken. Dara nog even wat gedronken en gedanst en toen weer naar huis gegaan. In de auto kreeg ik een envelop van hem. Hij had een kleinigheidje voor mij gehaald. Haha! Toen ik envelop opende zat er een kaartje in van de beertjes waar ik zo gek op ben. Vind die kaartjes altijd zo schattig van "me to you" Er stond heel lief in dat hij me bedankte voor de gezellige avond. Ik heb hem bedankt voor de avond met zoen. Bloos Bij mij thuis aangekomen zwaaiden mijn ouders net mijn oom en tante uit. Mijn aanbod om nog even mee naar binnen te komen sloeg hij niet af! we hebben nog een uurtje gezellig zitten keuvelen met mijn ouders. Lachen

Iets voor 2:00 is hij naar huis gegaan en ben ik mijn bed ingedoken. Ik heb heerlijk gedroomd Haha!...

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:47

Je hebt je perfecte partner gevonden merk ik?

Kriebel je ook helemaal? Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, lastig, Pluisje1998, Zebrastreep en 14 bezoekers