Ervaring en teleurstelling rijker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Ervaring en teleurstelling rijker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 09:01

Inmiddels heb ik er een nachtje over geslapen en kan ik het geheel weer wat meer relativeren Knipoog . Gisteravond had ik zo verschrikkelijk de pest in dat ik het niet eens op kon brengen om een verslagje te typen.

Het begon gisteren eigenlijk al, dat ik normaal gesproken altijd alles heel ruim plan. Ik had uitgerekend dat ik om half 1 weg moest maar opeens zat ik dat 's morgens nog eens na te rekenen en opeens schrik schrik bleek dat ik al om half 12 weg moest.
Dus ik haasten, stressen enz. en uiteindelijk reed ik om 5 voor 12 weg.

Ik had een routeplanner van de ANWB uitgedraaid en deze klopte van geen kanten. Ik stond in een dorpje waar ik helemaal niet moest zijn en heb daar bij een tankstation maar even de weggevraagd.
Vervolgens reed ik in Maasdijk ook nog verkeerd en stond in de file voor Hoek van Holland. Erg fijn! Na de manege gebeld te hebben bleek dat ik moest keren dus dat heb ik toen maar gedaan.

Uiteindelijk daar aangekomen, gauw opgezadeld en los gaan rijden. Die Kwijl paarden van de vorige keer vielen best mee (misschien de concurrentie te laag ingeschat?) en Fitz liep wel lekker met losrijden.
Alleen baalde ik dat hij een paar keer hoestte bij het losrijden want dit ging zo goed de laatste tijd.

Als 4e mocht ik de ring in. Ik probeerde gauw een rondje te rijden en ging nog even van hand veranderen toen Fitz opeens iemand de protocollen zag halen en helemaal in de stress raakte.
Gelijk daarna kreeg ik het belsignaal en moest ik beginnen dus geen extra rondje meer voor mij.

In de proef sprong Fitz dus bij het bewuste hok en de kantine weg maar op zich had ik dat wel voldoende hersteld.
Maar doordat Fitz toch die spanning in zijn lijf had, houdt hij zich heel erg vast en komen mijn hulpen ook niet lekker door. Daardoor liepen de appuyementen niet fijn en het oude probleem, de rechter travers, stak ook weer de kop op.
Ook was hij wat mat en dan gaat hij iets duiken.
Op zich toen ik de proef uitkwam wist ik wel dat het niet goed genoeg was voor een goede klassering maar ja, je hoopt tegen beter weten in van wel.
En omdat ik heel vaak niet fijn rijd en dan toch hoog sta, heb je misschien ook wat andere verwachtingen.

Afijn, toen de uitslagenlijst er kwam te hangen, stonden de 2 Leontine's die er mee deden (toeval?) onderaan.
Het was toch wel een enorme teleurstelling voor me, omdat ik natuurlijk bij de 1e voorselectie bij de 1e vijf had gezeten en dan verwacht je wel iets meer.

Mijn instructeur probeerde me op te peppen met het idee dat ik toch maar mooi bij de beste 10 van het district zat, en dat is natuurlijk ook wel zo, maar ik had zo graag naar Ermelo gewild...

Alleen moet alles daarvoor kloppen en dat was gisteren gewoon niet het geval. Jammer maar op naar de zomerkampioenschappen!


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 09:41

Balen Fitz. Zo zie je dat je het toch nooit helemaal in de hand hebt. Hopelijk heb je op de zomerkampioenschappen geen gezeur met waardeloze routeplanners en protocollenophalers en loopt het wel op rolletjes.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:01

He wat jammer zeg, dat zijn altijd van die irritante dingen. Ik zou zelf ook goed de pest er over in hebben. Volgende keer beter zullen we maar zeggen, en je bent inderdaad weer een ervaring rijker.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:02

das knap balen fitz..

ik weet hoe het voelt, wat ik heb gister ook vreselijke punten neergezet Schijnheilig

en ook al weet je dat het slecht was, je hoopt toch altijd een klein beetje op iig een winstpunt..

nou, kop op joh, de volgende keer versla je ze allemaal Pling

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:04

Hee Fitz, wat jammer!!!! Maar idd, we gaan voor de zomerkampioenschappen hoor! Kop op! Haha!
Jammer dat alles zo mis ging zeg!!! Dat heb ik ook een keertje gehad en grrrr daar wordt je zo stresskipperig van. Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:15

Volgende keer een dag vantevoren de route met de auto rijden, zodat je geen 'doolhof' praktijken krijgt. Word je niet echt relaxed van natuurlijk.
Jammer van de proef, maar het is zo zomer joh!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:35

He wat klote zeg!!! Echt heel jammer dat je niet door mag...Van de zomer neem je gewoon revanche!!!!

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:51

Jammer dat je niet door mag!
Maar ja, je hebt nu wel al weer de ervaring van zo'n selectiewedstrijd. Dan ben je van de zomer misschien wat minder zenuwachtig want uiteraard ga je van de zomer weer en dan kom je er wel door.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:44

Zonde... Echt vreselijk balen. Volgende keer gaan we allemaal nog 10x harder duimen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 12:27

Ja echt zo'n dag dat alles tegen zit... maar dan vind ik dat je het nog super hebt gedaan.
En misschien ieniemini-troostje:
Ik bewonder nog steeds wat je allemaal hebt bereikt met Fitz.
Velen moeten dat nog maar eens zien te doen.
Dus op naar de zomerkampioenschappen, en dan.... werkt het zonnetje mee, wedden?

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:21

he wat zal jij balen zeg! Hopen dat het hoesten 1 malig was..
enne troost je die route planner van de ANWB heeft er zaterdag voor gezorgd dat wij ruim een uur om hebben gereden na 6 keer verkeerd rijden omdat ie niet klopte....je bent niet de enige!

van de zomer gewoon kampioen in de Z2..!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:39

heh bah wat balen zeg.
Wat zul je gestresst zijn geweest nadat je al laat vertrokken was ook nog eens verkeerd rijd. Lips are sealed
Maar het was al knap dat je daar mocht deelnemen.
En van de zomer laat je ze gewoon een poepie ruiken.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 15:18

kop op fitz ,,,nieuwe ronde nieuwe kansen .
volgende keer neem je gewoon wraak ,net als gerard van velden!
Je moet niet vergeten dat je om een uitstekende proef te rijden ook alles mee moet zitten en dat kan nou eenmaal niet altijd ,misschien de volgende keer en dan laat je ze allemaal een poepie ruiken. *LOL*


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:42

Vergeet niet dat je na het belsignaal nog 1 minuut hebt om binnen te komen, je hebt dus ALTIJD tijd om nog een keer langs enge dingen te rijden. Wees brutaal en neem die tijd gewoon. Een goede jury zal je daar nooit op aankijken, zeker niet als duidelijk waarom je dit doet (als hij dus kijkerig is)
Verder gewoon erg jammer, maar helaas. Op naar de zomer kampioenschappen, in de Z2 en misschien rijden we dan wel tegen elkaar Lachen

Navragen is beter dan afvragen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:44

als ik dat zo lees wilde het gewoon niet fitz, het was je gewoon niet gegund van boven af lijkt me. wel balen hoor.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:10

Lekker kl*te,
Maar wel mooi dat je toch het lef hebt gehad om überhaupt naar ide kampioenschappen te gaan!!!

Volgende keer beter!

Fitzroy

Berichten: 25092
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 18:37

Jasmijn schreef:
Vergeet niet dat je na het belsignaal nog 1 minuut hebt om binnen te komen, je hebt dus ALTIJD tijd om nog een keer langs enge dingen te rijden. Wees brutaal en neem die tijd gewoon. Een goede jury zal je daar nooit op aankijken, zeker niet als duidelijk waarom je dit doet (als hij dus kijkerig is)



Tja, later bedacht ik me dat ook van die ene minuut. Maar Piet Groen, (die was jury bij C) zat zo woest te gebaren dat ik in mijn stress direct begonnen ben.
Zelfs voordat Marco kon beginnen met lezen want die was er ook nog helemaal niet klaar voor Haha! .

Nu ja, idd weer een ervaring rijker en volgende keer laat ik me niet meer zo door de jury van de wijs brengen (zegt ze nu Haha! )

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 23:52

He vervelend Fitz, maar ja, t zat ook wel allemaal tegen!!

Maar in ieder geval weer een ervaring rijker... en op naar de zomerkampioenschappen!! DE WRAAK VAN FITZ ZAL ZOET ZIJN!!!!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:05

Jammer Fitz!
Tja, ik kan nu wel gaan zeggen dat je het al hardstikke goed gedaan hebt na alles wat Fitzroy met zijn gezondheid te verduren heeft gehad. Dat je al hardstikke hoog bent gekomen.
Dat is zo.
Maar het blijft klote op zo'n moment. Echt heel jammer zeg! Ik had nog wel zo voor je geduimd.

Maar joh....kop op....trainen voor Z2 kampioenschappen volgend jaar!!!!!

Liefs Suzanne

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:09

jammer!
maar kop op en de volgende keer beter!
je bent al hartstikke hoog met hem!!!
en buitenseizoen nieuwe rondes en nieuwe kansen

Love the life that you live, live the life that you love

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 20:50

Jammer Fitz Verdrietig
Maar ik weet zeker dat het de volgende keer beter gaat *LOL*
Alle horsechatters zullen dan weer voor je duimen ! Pling Pling Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isabel_k, kimmetje26, marte_kandia, mooney, Nina1999, NoorW, tienus63, WendyKtH en 125 bezoekers