De derde hang-aan-Spider-sessie (ook zit foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

De derde hang-aan-Spider-sessie (ook zit foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 17:20

Vandaag weer een 'hang-aan-Spider-sessie' gehad Haha! Het ging erg goed, ik heb er ook opgezeten en dit keer een stuk langer dan de andere keren.
Dit is de derde keer dat er weer op hem gezeten wordt. (de vorige sessie is hier te zien: [HAW] 'Springen' met Wendy & hangen op Spider (2e keer) )

Het zijn geen foto's maar stills, dit omdat ik in mijn eentje was en gewoon de digi op een paaltje heb geplaatst en aan heb gezet in de hoop dat er wat leuks op kwam Haha!
Het is dus niet zo heel erg scherp jammer genoeg, maar ik hoop dat het toch goed te zien is. (commentaar staat eronder)

Afbeelding
1. Men neme een paard, een zadel een halster en teugels Lachen Loopt wat met een paard rond, kiest een leuk stukje uit en probeerd uiterst lenig (:))) op te stappen. Waarop het paard laat merken (plaatje 4) dat het er niet mee eens is, dus laat je het weer rustig kalmeren.

Afbeelding
2. Men loopt nog een stukje rond en doet de teugels over de hals van het paard

Afbeelding
3. Je wacht geduldig tot het paard ook maar een beetje stil staat en doet nog een poging tot opstijgen.

Afbeelding
4. Je stijgt op en doet je uiterste best om je gewicht meteen zo goed mogelijk te verdelen en het paard niet uit balans te brengen (wat hier dus overduidelijk NIET lukt Haha!)

Afbeelding
5. Je blijft eventjes hangen en zodra het paard rustig is en stil staat beloon je hem omdat hij zo lief is.

Afbeelding
6. Je blijft eventjes hangen en aait het paard, dan zwaai je je been over zijn rug en gaat zachtjes zitten. Beloon het paard en...

Afbeelding
7. Stijg weer rustig af Haha!

Afbeelding
8. Dan stap je nog een rondje en probeer je nu soepeltjes op te stappen (gaat hier al wat beter dan die andere poging)

Afbeelding
9. Wanneer je zit blijf je eventjes lekker ontspannen zitten en beloond het paardje.


Zoals jullie kunnen zien gaat het erg goed nu met Spider en mij! Nu alleen nog stappen als ik erop zit, maar daar heb ik toch écht hulp bij nodig anders zwabberd hij alle kanten op. Voelt iemand zich geroepen om mij een middagje te komen helpen? Tong uitsteken

[edit] titel veranderd [/edit]

MarrieLeen

Berichten: 11383
Geregistreerd: 17-05-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:26

Mooi paard! Haha, de foto's zien er leuk uit! Lachen

Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:28

Goed hoor!!
Dat komt helemaal goed. Ik vind het al knap dat je dit alleen durft OK dan!

jakkus

Berichten: 51
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:36

leuk paard!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:42

knap dat je het alleen doet, dat is wel zo rustig! Het zijn toch nog duidelijke foto's geworden...

LotteAnna
Berichten: 990
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Nmg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:17

Ziet er goed uit. Ik heb dat probleem ook met mijn pony, niemand die er naast kan lopen. Opstijgen enzo gaat wel. Maar dan wegstappen, weet ze niet welke kan op moet, haha.

LotteAnna
Berichten: 990
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Nmg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:18

Btw. Sint Anthonis, is hier niet zo ver uit de buurt. Als ik jou help, dan help jij mij Knipoog

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:43

Hee Anne!!
goed zeg!!
als je hulp nodig hebt wil ik wel een keertje mee hoor. Komende week moet ik nog de hele week werken, maar woensdag hoef ik alleen s'middags en donderdag heb ik de hele dag vrij.. laat maar weten als je hulp nodig hebt..

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:27

Goed hoor Anne! Kon je vandaag niemand meekrijgen?
Spider laat het steeds beter toe dat jij op hem gaat zitten zo te zien.
Heeft Wendy niet lopen vervelen of had je haar apart gezet?

Als je hulp nodig hebt en ik ben vrij help ik je wel. Heb alleen niet zo gruwlijk veel tijd

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 16:51

Allemaal bedankt voor jullie reacties!
Leuk dat veel mensen het knap vinden dat ik het alleen doe Haha! Ik had hier negatieve reacties op verwacht namelijk (oooh gevaarlijk enzo)
Hulp heb ik nu genoeg geloof ik, in dit topic al drie mensen die hulp bieden! OK dan!

Ik heb zaterdag weer op Spider gezeten en dit keer ging het nóg beter. Voordat ik opstap draaid hij nog wat enzo, maar zodra ik écht zit (of hang) blijft hij braaf stilstaan. En omdat Karen (iwayalover) mee was heeft zij er natuurlijk ook eventjes opgezeten en heeft ze hem vastgehouden zodat ik een stukje kon stappen op hem.
Het was nog heel onzeker maar hij liet alles braaf toe.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:59

knap hoor, zo alleen! nu op naar de rest!!

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:21

Hij lijkt het allemaal goed op te pakken! Goed dat je het zo rustig aan doet.

O, en als je nog hulp nodig hebt, ik heb vakantie en tijd genoeg om een keer te helpen!

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:52

Hé, wat goed! Lachen
Nu maar hopen dat het zo blijft gaan Knipoog .