moelijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

moelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 17:37

ik had vroeger een verzorg pony van 3 jaar.Die is nu verkocht en toen mocht ik haar moeder verzorgen.Sylvia is een b pony en omdat ze nogal stevig was kon ik er best op rijden.Maar ik word nu steeds groter en zij word steeds dunner omdat ik op haar rij.Nu ben ik bezig om een nieuwe verzorger voor haar te vinden want ik vind dat ze wel bereden moet worden.Want als ik nu zeg ja sorry ik kan neit meer komen ik heb geen tijd meer en ik word te groot voor haar laten die mensen haar gewoon weer in een weiland staan tot er weer iemand komt die vraagt of hij die pony mag verzorgen.Maar ik hou zoveel van haar dat niemand goed genoeg is!Ze is gevoelig in haar mond dus ik moet iemand hebben die heel zachtjes in de mond is.ik meot een ouder iemand hebben die wat weet van ziektes enzo omdat als er iets met haar is dat hij/zij zelf moet kijken wat er is(di mensen hebben er geen verstand van willen ook niet zo gauw de dierenarts of hoefsmid bellen) dus moet ook een keer tegen die eigenaar durven zeggen dat hij toch echt regelmatig naar de hoefsmid moet en dat je niet om het jaar naar de hoefsmid moet gaan.en diegene moet erop passen en dat is gewoon heel moelijk!!! ik kan er nu nog wel op maar over een paar maanden kan het echt niet meer. ik weet echt niet wat ik moet doen.ik kan ook niet iemand nemen die rijden en dat ik dan de rest doe want daar heb ik gewoon geen tijd meer voor omdat ik na de vakantie naar de middelbare ga

nou ja ik hoop dat jullie misschien een oplossing hebben

Stal De Monte Maisons


CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:38

zet een advertentie op marktplaats en bokt
en hang briefjes in de supermarkt op!

secricible

Berichten: 25694
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:39

Zoek iemand die je een beetje vind passen en ga haar zelf les geven! Leer haar zelf hoe ze die pony het beste kan rijden, jij hebt er zolang op gereden dat je zelf weet hoe de pony goed loopt en als je er vaak komt kun je ook nog zelf eens tegen de eigenaar zeggen dat de hoefsmid moet komen en kan je zelf zien of de pony ziek is. Scheelt veel zorgen denkik.

"what is the bravest thing you've ever said?" asked the boy
"Help" said the horse


MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:14

Kan je m niet beleren voor de kar! Weet niet of ie daar gechikt voor is maar dan heb je zelf er oog op. Misschien ken je ook les op haar gaan geven aan kleine kinderen. Is echt super leuk om te doen . Deed ik ook met mn Maico was echt super.

Shetter Fly
Gebruik NOOIT Fenylbutazone, lees stuk onderaan m'n profiel.
[ITP] Cursus: Dump je baasje en [ITP] Cursus: Hoe overleef je de hongerwinter? en [ITP] Fly van luxepaard naar werkpaard!

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:15

ik ken het probleem een beetje. ik zou eerlijk gezegd een paar mensen van marktplaats afplukken (of laten reageren op de door jou, toekomstige, geplaatste advertentie) en de een soort van selectie houden, diegene die het meest enthausiast is, en het dichtst in de buurt komt van jou manier van rijden, zou ik aanhouden. je hebt nu zomervakantie en ik neem aan dat je haar dan ff kan helpen en lesgeven..
succes.

start paardensport Zie profiel voor meer info

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 22:08

voor de kar beleren gaat niet want ik heb geen kar maar les geven aan kleintjes lijkt me wel leuk!Sylvia is echt een beginnerspony dus dat is wel leuk(maar heeft soms opok haar streken hoor!) bedankt voor de reactie's

Stal De Monte Maisons


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: flossies en 146 bezoekers