Een week niet rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Een week niet rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:40

Grr dat heb ik weer hoor.. we hadden met een stel (onderandere EurLy hier op bokt) buiten gereden.. was allemaal echt heel erg gezellig..
toen we terug waren wou ik even gewoon voor de grap op een shetje (hanouk) klimmen.. nou alles leuk enwel.. maar ik had 1 been der over.. en die andere daar ging ik dus door heen.. n ontwrigting ofzo.. mn knie
stond namelijk helemaal scheef Verdrietig deed echt zooown pijn.. eerst even daar gebleven.. daarna bij iemand achterop.. en gelijk naar de dokter Boos! wat ik dus niet wou (ik had het vorige zomer ook gehad) maar toen ik in de wachtkamer zat.. was ik heel zeker van mn zaakje.. ik wou never de nooit niet naar de orthopeet.. maarja.. de huisarts op me inpraten.. dus ik ben overgehaald en moet dus na de zomer vakantie naar de orthopeet
Boos! ... ben echt benieuwd wat die wil gaan doen.. ik haat messen Boos!.. nu dus iets van een week niet rijden.. dan ga ik op vakantie.. lekker is dit allemaal Boos!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:42

wat klote zeg! ik mag ivm mn nek voorlopig niet rijden, heb nu al 2 weken niet gereden, moet mn wedstrijden afzeggen etc
dus ik snap hoe erg je baalt!!!

sterkte!!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:53

heeej wat erg voor je.ik hoop dat je gauw weer rijden kan.veel beterschap hoor

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:56

Rot zeg! Beterschap Knipoog!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:56

he wat balen zeg.
Srekte er mee en beterschap.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:03

balen,balen,balen. Mag je ze wel poetsen enso?? Heel erg veel beterschap

marlo
Berichten: 1356
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:03

beterschap, veel succes ermee, dat je maar snel weer in het zadel mag klimmen
ja ik weet hoe dat is (niet mogen rijden) heb mijn pols gebroken maar woensdag 14 juli gaat het gips er na 6 weken eindelijk af!!!! (zal dan nog wel even duren voor ik weer kan rijden, maar dan zijn we weer een stap dichterbij)
nogmaals beterschapp

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:38

Oej dat is inderdaad niet leuk! Ik hoop dat het snel over gaat. En veel beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 23:25

ben bang dat poetsen ook niet gaat .. het is ongeveer 10 minuten fietsen.. en denk niet dat mn ouders dat willen.. omdat ik vorig jaar ook niet genoeg rust ofzo heb genomen volgens hun Tong uitsteken