mijn selectie in het M1 met Prakkie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

mijn selectie in het M1 met Prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 10:34

Ik heb afgelopen zondag dus ook selcecties gehad in het M1.
Mijn verslag:
Ik had zaterdag al ingevlochten, gewassen, etc. omdat ik zondag om 08.00 uur moest wegrijden op stal.
Ik had zaterdag nog les gehad bij Frenk en dar liep prakkie echt super. Een betere voorbereiding had ik niet kunnen hebben.
Zondagochtend vroeg mijn bedje uit. Al mijn spullen meegenomen ( op prakkie d'r paspoort na, die hebben mijn ouders later opgehaald bij Dennis (=STEN), die had hem ff opgevist uit mijn berg paardepapieren).
Om half 9 weggereden, maar gelukkig hoefden we niet ze ver te rijden, dus waren we alsnog om 9 uur bij de manege.
Ff snel een cola naar binnen gegeoten, om daarna prakkie op te zadelen. Net zo gereden als bij Frenk, en ze liep ook heel fijn.
In de proef zelf had ik wat meer spanning in de galop, maar dat kon ik wel mooi afvloeien. Verder geen fouten in mijn proef en ik was zeer tevreden. Nu de jury's nog. Bij de jury bij C had ik 166 punten en was ik tweede (had zelf kirsten eruit gereden met 2 punten!!!). Alleen bij Mattie Boomaars had ik 152 punten en was ik 10e (van de 11). Waren het niet echt met elkaar eens. Dat was bij meerdere combinaties het geval. Kirsten had 164 en 180 punten en nog een ander meisje had 153 en 176 punten...lekkere verschillen..
Ik was uiteindelijk 5e en mocht dus overkampen. Daar liep prakkie met iets meer spanning en gaf ze een bok bij het aangalopperen..OEPS...
Verder liep ze wel extra, maar je, daardoor ook wat foutjes..
Ook hier waren de jury's het niet met elkaar eens. Ik had bij de jury bij de C 160 punten en bij de jury bij de H 141 punten...echt zwaar klote is dat. Ik was nu 8e. Er was nog een meisje 5e en 8e geworden, dus we stonden gelijk. Doordat mijn puntentotaal meer was, werd ik uiteindelijk 7e en zij 8e. Er gingen er maar 6 door, dus eigenlijk zat ik er (weer) net naast. Allen Kirsten (die kampioen is geworden) kan niet naar Ermelo, want ze moet met Norway op de Zwolse paardendagen rijden, dus mag ik -als 1e reserve- toch door naar Ermelo!! JIPPIE Haha! Haha! Haha!
Al met al een hele rare dag met hele rare uitslagen, met uiteindelijk een positief einde (gelukkig).
Dus op naar Ermelo!!!!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:43

gefeliciteerd!!!!!!!!!! en veel sucses!

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:47

hartstikke leuk voor je. als 1e reserve maak je best wel een kans om door te gaan. 1 afzegging op de 6 is zo gebeurd dat zie je maar weer.


jammer dat je geen reactie meer hebt gegeven nadat je niet naar reijerbos kon komen.

groetjes marianne

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:48

Hee, wat stoer zeg!!!!!! Ik ga toch maar ff kijken of ik niet iets kan regelen om naar Ermelo toe te komen!!!! Prakkie aanmoedigen!!! Boomaars jureert bij ons ook weleens... Clown
Gefeliciteerd hoor!!!! Haha!

STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:50

ondanks de matige wedstrijd die ik heb bezocht in arnhem... Huilen ... was er idd nog goed nieuws Haha! .... Wen ook langs deze weg: Klasse! op naar de Kampioenschappen!! Lovers

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:56

Goed joh! Gefeliciteerd! Party!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:07

Hey gaaf! Gefeliciteerd.
Succes alvast.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 12:49

Heey super! Gefeliciteerd!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 12:54

Wat een mazzel zeg Kwijl nou hopelijk laat prakkie zich daar van zijn beste kant zien en gaan jullie voor het KAMPIOENSCHAP Lovers .

Ene Sten was je niet mee ?? om haar te steunen FOE toch Lips are sealed .

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:18

oooh wat een mazzel zeg!
gefeliciteerd!!!!
dus we komen je aanmoedigen op ermelo!

ennen sten die wedstrijd was idd bagger Verdrietig

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 13:40

Geweldig joh! Hartstikke leuk voor je! Wanneer moet je rijden in Ermelo? Ik zou nl. graag dit duo eens bewonderen Lachen

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 14:29

Hartstikke gefeliciteerd!
Ik hoorde het toen ik aan het losrijden was.
Heb jij mij nog zien rijden in de inrijbak?
Ik was wel nieuwsgierig wie jij nu precies was en er stonden wel wat mensen in witte rijbroeken te kijken Haha!

Maar idd die puntenverschillen waren mij ook al opgevallen. Bij jou was het wel het meest extreem in de 2e proef.

In de Z1 zaten ze gelukkig meer op 1 lijn.

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 14:34

De kampioenschappen zijn op 3 maart in Ermelo.

Hihi fitz, ik had beter een knalrode rijbroek ofzo aan kunnen trekken, dan had ik beter opgevallen... Haha!
Ik heb jou geloof ik wel gezien. De prijsuitreiking was afgelopen en toen heb ik vanuit de kantine nog ff naar het losrijden gekeken. Misschien heb je ons wel bij de vrachtwagen gezien. Die stond aan het begin van het terrein (een donkerblauwe). Het is een zijlader. Daar stond prakkie dus in..

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:20

Waar raar zoveel puntenverschillen Verward
Maar toch onwijs gefeliciteerd!! Heel veel succes in Ermelo Party!!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 16:30

Gefeliciteerd!! Ik heb het ook een keer op de kampioenschappen gehad dat ik bij een jury 1e was en bij de andere 13e, in totaal was is zesde en ging dus niet door. Dan baal je inderdaad verschrikkelijk, maar je doet er niets aan.
Gelukkig ben jij nu wel door. Heel erg veel succes in Ermelo!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:08

Gefeliciteerd en alvast veel succes met Prakkie in Ermelo!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:13

Toppie zeg!
Heb je btw toch nog die K.B. er uitgereden en ik hoefde niet eens met mijn ratel langs te komen! Haha!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:24

Zo zie je maar, iedereen zit altijd te mutsen dat ze tegen hele 'goede profs'moeten en dat dat niet eerlijk is maar als Kirsten niet op de hengstenkeuring moest rijden (omdat ze goedgekeurde hengst te rijden heeft) zou jij niet naar ermelo kunnen. Dus zo negatief ishet niet altijd hoor die profs.

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 19:13

wow gefeliciteerd!!!
heel veel succes daar!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 23:47

Gefeliciteerd meid... Soms zit het mee en soms zit het tegen... voor jou inderdaad wel lekker dat er profs zijn die op de Zwolse paardendagen moeten rijden!!

SUCCES!!!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-02 11:01

Ik heb vandaag gehoord dat er nog een kleine rel is geweest om de puntenverschillen. Ik was niet de enige met zoveel puntenverschillen. Later in het Z is het ook nog een paar keer voorgekomen en toen zijn de jury's er op aangesproken. Ze mogen voorlopig geen selecties meer jureren.

Mytens: als kirsten niet had meegedaan, dan had ik niet eerste reserve geweest, maar was ik gelijk al doorgegaan. Haha!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 13:12

Wat goed, zeg, dat je naar Ermelo mag!

Bij ons in Geldrop waren ook de selectie wedstrijden. Sommige jury's hadden inderdaad enorme verschillen tot wel 21 punten, echt heel vreemd.
Ik zat zoals altijd op het secretariaat om de punten uit te rekenen, dus wij moesten die mensen het verschil zien uit te leggen. Nou hebben de twee jury's natuurlijk wel ieder een andere positie, maar zoveel verschil...?

Ik wil ook graag kijken in Ermelo, dus als er meer mensen gaan, even iets laten weten, please?