Tupac's dood? begin te twijfelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Tupac's dood? begin te twijfelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 11:09

Ik las dit op een ander forum

Citaat:
eey ik was zo'n beetje op internet aan 't zoeken en toen kwam ik op scholieren.com een biografie over tupac shakur tegen:.Levend of dood?
Sommige mensen zijn er zo heilig van overtuigd dat 2pac nog leeft. Maar waarom zou 2pac zijn dood hebben gefaked?
Iemand heeft hem gezien en op Internet is een felle discussie gaande.
Diverse theorieën geven aan dat 2pac niet dood zou zijn!!! Er zijn dan ook wel veel zaken rond zijn dood die niet duidelijk zijn….
Op 7 september 1996 vindt er een schietpartij plaats in Las Vegas, na een bokswedstrijd tussen Mike Tyson en Bruce Seldon. 2pac zat in Las Vegas en vertrok met de auto. In de auto van 2pac zaten nog 2 mannen en rondom de auto van 2pac reden 10 auto’s vol met bodyguards om 2pac te beschermen. Volgens de andere inzittenden zou er toen een witte auto langs zijn gereden die de auto van 2pac onder vuur nam, 2pac werd 5 keer geraakt waarna hij 7 dagen in het ziekenhuis lag.
Dat is heel raar want de mannen die bij 2pac in de auto zaten werden geen 1keer geraakt, en dit is heel raar als je bedenkt dat wanneer een auto voorbij raced de schutter echt geen tijd heeft om heel precies op een bepaald doel te richten. Bovendien deden de bodyguards in de andere auto’s niets om 2pac te beschermen.
De bodyguards zouden op z’n minst uit de auto’s kunnen springen of de witte auto achtervolgen. Er gebeurde niets. Na de schietpartij werd 2pac met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar hij 7 dagen lang lag. Hij overleed aan zijn verwondingen. Fans hebben geprobeerd om erachter te komen door welke arts hij werd behandeld, maar daar is men nooit achter gekomen, maar volgens sommige fans maakte dat niet uit want 2pac lag daar helemaal niet. Ze zeggen dat ze teveel gegevens missen: waarom zijn er geen foto’s of mensen die de schietpartij hebben gezien? Er zijn totaal geen getuigen alleen direct bij betrokken. Ook in het ziekenhuis zijn er geen foto’s van 2pac gemaakt of hebben mensen hem gezien, zelfs geen fotografen….hij heeft er toch 7 dagen gelegen.
Normaal als er een bekend persoon in het ziekenhuis ligt maken de professionele fotografen een foto…waarom nu niet? Zeker omdat hij er niet lag?
Nadat hij in de gevangenis had gezeten had hij zijn naam veranderd in Makaveli, wat afgeleid is van een Romeinse oorlogsstrateeg deze man heette Machiavali, waar 2pac Makaveli vandaar haalde. Deze strateeg zei dat je je dood in scène moest zetten om je vijand te misleiden. 2pac zou deze raad dan moeten hebben opgevolgd en heeft zo zijn dood in scène gezet. De laatste 2 cd’s die 2pac uitgaf voor zijn dood noemde hij Book1 en Book2. De laatste boeken die de strateeg uitgaf voor zijn dood waren Book1 en Book2. Is dat toeval? of wist hij al dat hij dood zou gaan? De vijand die hij hiermee zou willen misleiden moet dan Notorious B.I.G. moeten zijn geweest. Notorious B.I.G. werd een half jaar later na 2pac op bijna de gelijke wijze vermoord. Als 2pac niet dood zou zijn, zou hij de dader kunnen zijn van de moord op B.I.G. als je dood bent kan je tenslotte niet verdacht worden van moord.
Laatst bijgewerkt door Charaz op 09-07-04 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:12

Ben jij lid op scholieren.com ? Beetje offtopic Knipoog

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:12

En Elvis Presley leeft ook nog Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:13

t enige wat ik vreemd vind is dat ie in een clip schoenen van nike aanheeft, die pas na zn dood zijn ontworpen......

maar ja misschien krijgen sterren die schoeen wel veel eerder, jaren voordat ze op de markt zijn ofzo Verward

en idd ook vreemd dat juist alleen hij is geraakt, en verder niemand.....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 11:15

Ryanne schreef:
Ben jij lid op scholieren.com ? Beetje offtopic Knipoog


eh ja, hoezo heb je me gevonden daar dan? ik dacht dat ik redelijk anoniem was daar Haha!

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 11:16

Renske20 schreef:
t enige wat ik vreemd vind is dat ie in een clip schoenen van nike aanheeft, die pas na zn dood zijn ontworpen......
.


na zijn dood ontworpen of na zijn dood op de markt gebracht?

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:21

Ja tuurlijk Tupac leeft nog en zit op een eiland in de stille oceaan te genieten van het leven, samen met Elvis, Notorius B.I.G, Lady DI, Marylin Monroe...etc etc. Haha! :J

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:21

Ik heb een docu gezien over de vermeende terugkomst van Tupac Shakur (hij kwam niet trouwens Haha! ), daarin werd een foto getoond van zijn autopsie. Ik heb niet zoveel doden gezien in mijn leven, maar ik vond hem er toch best dood uit zien hoor

זכור

Farjen

Berichten: 7967
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:22

Citaat:
De Die Hard-Fans van 2pac hebben ook nauwkeurig gekeken naar de ‘nieuwe clips’ van 2pac. In de clip van het nummer Toss It Up draagt 2pac schoenen van het merk Penny Hardaway. Die waren nog helemaal niet te koop toen 2pac werd neergeschoten!
Ook bij de clip To Live & Die In LA, draagt hij Michael Jordan’s die in september 1996 niet te krijgen waren.
De politie van LV heeft het grootste bewijs om aan te tonen dat 2pac wel dood is : de autopsie-foto.


Vond ik op het internet.. Idd vaag

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:23


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 11:25

Laatst bijgewerkt door Charaz op 09-07-04 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:26

Laat die foto maar mooi als kruisje staan. Foto's voor mensen met een zwakke maag zijn niet zo gewenst op Bokt. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 11:26


Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:29

Karin schreef:
Een vergelijkbare kwestie speelt rond Paul McCartney van The Beatles: [LN] Verborgen teksten in liedjes



Dit heb ik een keer helemaal uitzocht met de hoezen en platen enzo erbij. Is echt bizar

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:30

Tja of dat nu bewijs is??? Genoeg mensen die hem nadoen en ook genoeg mogelijk heden om het te faken. Het is en blijft vaag dat 2pac verhaal. Zie ook regelmatig uitzending hierover op MTV.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:33

waar of niet, net als bij de beetles, is dit natuurlijk prachtige reclame. Knipoog

Amor Vincit Omnia

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:35

die autopsiefoto....hoe denk je dat ze dat in al die CSI afleveringen etc doen met de 'lijken' die je daarin ziet en hoe echt lijken de wassenbeelden in het madam tussaud?
dus of het echt is die foto's......?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:39

Veel mensen zeggen het idd ook dat hij nog leeft en weet je, ik geloof het ook eigenlijk nog wel een beetje net zoals renske zij de clip's....

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:41

lis schreef:
Ik heb een docu gezien over de vermeende terugkomst van Tupac Shakur (hij kwam niet trouwens Haha! ), daarin werd een foto getoond van zijn autopsie. Ik heb niet zoveel doden gezien in mijn leven, maar ik vond hem er toch best dood uit zien hoor


Die foto's heb ik ook gezien. Volgens mij is hij gewoon dood. Hij is wereldberoemd, paparazzi komen bijn aoveral achter, het kàn gewoon niet dat er nu dan nog steeds niemand achter is gekomen dat hij nog zou leven.

Hetzelfde verhaal geldt voor Elvis Presley trouwens.

Volgens mij is het gewoon wat mensen willen zien. Ze houden zichzelf voor de gek. Ik geloof er niet in, totdat ik een interview met Tupac en/of Elvis zie waarin ze vertellen dat het inderdaad klopt dat ze nog leven en waarom ze hun dood in scene hebben gezet. Lachen

:D

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:03

Ga maar eens na wat Tupac Shakur eigenlijk betekend Haha!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:12

Tijdje terug op de radio...hadden ze dè 2Pac fan aan de lijn.
Beetje kletsen over haar idool, blabla, moest ze een vraag beantwoorden, zegt die presentator: "Van harte gefeliciteerd, je hebt 2 kaarten voor het volgende concert van 2Pac in LA gewonnen".
Meid helemaal over de rooie, gillen en doen...
Presentator lag helemaal dubbel...meisje had als echte fan kennelijk niet beseft dat 2Pac helemaal geen concerten meer kan geven Lips are sealed Haha!

Heb er ook wel eens documentaires over gezien (wij waren ook die-hard 2Pac fans Knipoog ) maar ik ga er toch echt maar vanuit dat hij er niet meer is. Weet ook nog precies het moment toen ik hoorde dat hij het niet gehaald had, was op mijn vaders verjaardag.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:12

griebels schreef:
Ga maar eens na wat Tupac Shakur eigenlijk betekend Haha!


Nou doe eens vertellen.. 10 minuten goegelen vond ik wel genoeg Haha!

זכור


Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:18

Ja ik ben ook wel benieuwd!!! Shakur heeft dat misschien iets met shokking te maken??? Dat zou ik denken. Verder geen flauw idee.

:D

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:21

Pff ik weet het niet meer hoor!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:25

Ik heb een hele tijd geleden ook vanalles over 2pac gelezen. Zijn naam alleen betekend al dat hij niet echt dood is... Maar ik weet niet of ik dat stuk nog ergens zou kunnen vinden...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Amazonbot, Besje, Facebook, GoogleAdsense, Ilse_C, Laj1, Marcella, PollyPancake, Selina, Suusw, Syzygy, Toffeltje, Typhoon en 210 bezoekers