Jaaaaaa, eindelijk weer les gehad.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Jaaaaaa, eindelijk weer les gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 16:17

Hehe, pride en ik zijn weer op de weg terug
Na maandenlange strubbelingen met zijn voeten, spieren en weet ik veel wat heb ik vandaag weer les gehad sinds lange tijd. Het ging weer heel lekker, weer veel geleerd en vooral ook heerlijk gereden. En het is ook nog eens gewoon op stal dus ook geen gesleep met de trailer Haha!
Het plan is om voorzichtig weer te trainen en dan misschien volgend jaar een westernwedstrijd te rijden ( of dressuur, we zien nog wel )
Endurance heb ik wel gereden maar dan mag hij schoentjes aan en 'hoeft' de rest ook allemaal niet zo Bloos
Maar ik heb wel gereden met ons knaloranje biothane hoofdstel *LOL*
( tja, dat krijg je als je geen zin hebt om telkens het bit om te hangen naar een ander hoofdstel Bloos! )


Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:48

Heerlijk dat het weer kan! En dat hoofdstel moet toch ook prima kunnen? We hoeven toch niet altijd een Western hoofdstel in om Western te trainen? Ik rij ook wel eens met een engels hoofdstel, inderdaad, hoef je niet steeds te wisselen!
Ben wel benieuwd hoe dat knal oranje hem staat!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 16:52

Nou, tijdens het ek voetbal was het wel vermoeiend om er buiten mee te rijden Haha! Je stond om de 5 minuten stil om een praatje te maken Knipoog
Het voordeel is wel dat je het niet hoeft te poetsen, het kan gewoon in de wasmachine of onder de kraan. Ideaal voor luie mensen Haha! Zo staat het hem:
Afbeelding

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:54

Hmm, is wel gaaf, jammer dat ze bij de Endurance geen Oranje hesjes hebben! Dan was de combie "af" geweest !

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 16:56

Lachen mijn grooms zijn ook oranje en verder ben ik alles aan het verzamelen in het oranje/donkerblauw. Hier heeft hij geen schoenen aan maar ook die worden oranje en hij krijgt oranje vetrap 'sokjes' Lachen
Maar het is ook een stukje veiligheid. Als ik hier in de schemer langs de boerderijweggetjes ga dan val ik liever wel wat meer op.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:04

Kan ,aan zo'n hoofdstel, ieder bit hangen? (schaartje bijv.?) Verkoop jij ze zelf ook? En in het geval van 2x "ja" heb je ze zondag bij je?


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 17:11

Ja hoor, elk bit past eraan.
Deze komt uiteraard weer.................... via Ebay Haha!
Ik verkoop ze zelf (nog) niet. Deze gaat op zich wel de deur uit omdat de bijbehorende keelriem en frontriem niet passen Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:46

Leuk hoor, dat oranje! Ben zelf ook nogal gek van oranje, voor mezelf, maar ook voor Dot. Ben ook bezig zo veel mogelijk oranje spullen voor haar te verzamelen... ze heeft al een oranje halster en touw voor naar de wedstrijden, oranje hood en tailtubes. Nu nog een oranje sheet of zo'n lycra 'pyama' zeg maar, maar dat wordt moeilijk denk ik.
Voor het rijden wil ik ook nog een oranje setje... oranje slinky heb ik al...
Tja, je moet haast wel als je paard Dutch Design heet toch? Haha!

Maar het staat Pride ook erg mooi hoor! Hoe ging het met de endurance wedstrijd? Was dat toevallig hier achter Garderen (Speuld)... daar was er afgelopen zaterdag ook een volgens mij. Zag tenminste een boel verzorgers klaar staan langs de weg tussen Garderen en Speuld.

"Als je stopt met behandelen en deze klacht komt terug, dan heb je dús de oorzaak niet weggenomen. ~ Francis

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:46

Welcome back!!!!!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:41

Sonja neemt me de woorden uit de mond! Lachen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:46

Sorry Haha!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:49

Geeft niet...ik heb nog wel een paar woorden over Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 09:47

Jaja, en nu lekker aan het werk om weer eens een wedstrijd te kunnen rijden Lachen ( dan sla ik al wel alvast een voorraad bach rescue remedie druppels in Haha! )

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 09:49

Ach joh, erger dan Lan het laatst deed kan het niet worden, en dat zie ik Pride zo nog niet doen. Dus dat gaat helemaal goedkomen met die wedstrijden. Jouw stress is vast zo weg. Echt waar!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 09:53

Ahum, jij hebt pride zijn wedstrijdvideo's niet gezien Knipoog We zijn al diverse malen de bak uitgevlogen, tegen een muur tot stilstand gekomen etc etc. Maar ja, dan kan het alleen maar beter worden.
Toch zal ik wel aan mijn instructie vragen of ze de eerste wedstrijd mee wil. Ik vind het ook wel prettig als ze je eens op een wedstrijd zien rijden. Komt bij jullie de instructie ook weleens kijken?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:32

Jazeker! Tot voor kort ging Constans zelfs altijd mee. Ze heeft daar nu geen tijd meer voor omdat ze teveel lesklanten heeft. Maar ze is bijvoorbeeld wel meegeweest naar mijn les van Robin Scholler. Omdat ze wilde weten wat hij zei en dat in haar lessen wilde invoegen. Zelfs nu ik op een andere stal sta in De Lutte komt ze nog af en toe helpen bij spannende zaken. Zoals Wiz (mijn jaarling) voor het eerst op de trailer zetten. En ze is erg betrokken bij de training om Lanna te ontplakken van Seven. Dus ik ga binnen kort voor de les naar een manege in de buurt waar Seven dan op de trailer blijft en Constans de les daar geeft.

Ik ben erg gek met Constans (zowel prive als als lesgeefmens Lachen )

En inderdaad: het kan alleen maar beter worden. En anders gaan we toch naast elkaar staan Cornelie. Kunnen we samen over de bakrand Haha! Clown

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 10:40

Nou, gedeelde smart is halve smart toch Haha!
Dan durf ik wel Lachen
Maar leuk hoor dat je zo'n goede hulp hebt. Dat je ook eens ergens op terug kunt vallen.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:50

Los van je lesgeefmens heb jij ook hulp hoor. Binnenkort: WESTERNTRAINING OOST. Met Cornelie op Pride Lachen OK dan!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 11:04

Oef, das wel wakker worden zo.......Knipoog
Maar we zullen zien hoe het allemaal gaat lopen, we hebben er in elk geval weer ontzettend veel plezier in en dat is het belangrijkste Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:18

cornelie schreef:
Ik vind het ook wel prettig als ze je eens op een wedstrijd zien rijden. Komt bij jullie de instructie ook weleens kijken?


Ja hoor. Mijn eerste wedstrijdje zijn Frenk en Lil meegeweest. We waren toen met 3 lesklanten van hen. Was heel leuk zo met de hele groep op stap.
En de laatste wedstrijd is mijn Engelse lesgeefmens zelfs met de hele bende komen kijken. Dat vond ik echt superleuk! Zo zien ze idd wat er mis gaat op een wedstrijd, en kun je daar in de training weer aan werken.

Leuk hoor Cornelie, weer grote plannen! Volgende keer dus maar mooi de trailer achter de auto als je naar de training komt. Ik beman je winkeltje wel als jij een uurtje gaat sturen!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 13:06

Hmm, ik kom er echt niet onderuit he Knipoog

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:12

cornelie schreef:
Hmm, ik kom er echt niet onderuit he Knipoog


das een retorische vraag Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers