Update Crescendo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Update Crescendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-02 22:31

Vandaag weer gereden, en hij gaat iedere keer beter. Hij heeft wel energie zeg!! Vandaag heeft hij eerst een paar uur in de paddock gestaan, en daar staan stoeien met Himeros, daarna los in de bak geweest en lekker gehold. Later op de middag zijn we gaan longeren en ben ik gaan rijden wat bij elkaar meer dan een uur heeft geduurd. Hij was drijfnat! En nog is ie niet moe hoor! Haha!

Ik krijg nu steeds meer door hoe je hem moet rijden. Hij kan nog niets, maar als je te lief rijdt, dan pakt hij je. Dus streng zijn, en voor een zware stem opzetten of een tik met de zweep heeft hij wel ontzag. Hij is snel afgeleid en let dan niet meer op, daarom moet ik hem meteen 'aanpakken' zodat hij op mij let.

Na het rijden stond het schuim overal op, we hebben hem los gelaten en toen heeft hij voor het eerst sinds hij bij ons is, gerold. En dat doet hij niet op een normale manier, nee hij laat zich gewoon vallen! Verward
En dan gaat hij heel wild omrollen zodat zijn benen tegen elkaar aan slaan, gek paard. Als je hem uitstapt, loopt hij als een hond achter je aan! Als je stopt, stopt hij ook, draai je opeens om, doet hij dat ook. Hij volgt je overal, zooo lief! Lovers
Het is echt een heerlijk paard, super in de omgang en met rijden komt hij er ook zeker wel! Oja, het galopperen gaat nu ook! Hij zit alleen een beetje raar in de galop, maar hij doet het super.

Voor de foto's kan je bij ITP kijken: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=458907#458907

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 23:14

hey... maartje heeft een hondje genaamd Crescendo die haar overal volgt Haha!

Heel fijn te lezen dat het zo goed gaat met hem en dat hij constant aan het bijleren is! Toi toi toi en maak er maar wat moois van!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 08:11

Ja, dat ie achter je aanloopt dat heb ik gezien zaterdag Haha! Echt heel lief, als Cres los staat in de bak en Maartje loopt voor hem uit loopt ie zo achter haar aan. Maartje links, Cres ook links; Maartje rechts, Cres ook rechts Haha!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 09:01

Whaaagh net als mijn Jurres!!! Die volgt mij ook en Harald is al helemaal zo maf als een deur! Ik weet hoe stoer het is als ze dat doen. Haha!
Gaaf dat het zo lekker gaat met Cres, ga zo meteen ff de foto's kijken. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 09:03

Als ik met mijn merries door de bak loop, dan lopen ze me echt niet achterna, staan ze me aan te kijken van: wat ben jij nou aan het doen? Verward Haha!

Daarom vind ik het zo leuk dat Cresje het wel doet. Maar het is gewoon een raar paard, we ontdekken steeds meer rare trekjes van hem. *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, fnpetter1990 en 36 bezoekers