Mijn verzorgpaard Jumper

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Mijn verzorgpaard Jumper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 13:53

Ha mensen! Ik ben net naar mijn verzorgpaard Jumper geweest, heb gelijk even een fotosessie gehouden Knipoog Op Jumper rijd ik western, maar ik moet er echt nog heel erg aan wennen, want ik heb nu alleen nog maar dressuur gereden, dus rijd ik nu voor het eerst western... Knipoog Maar ik vind het wel erg leuk! Hieronder dus een paar foto's:

Afbeelding
Hier ben ik buiten aan het uitstappen met Jumper. Hij kijkt wel een beetje boos Knipoog

Afbeelding
Van de voorkant...

Afbeelding
De enige actiefoto die nog een beetje gelukt was Verward Beetje veel zon :p

Afbeelding
Hier rijden we dus nog binnen, in de kleine baan

Afbeelding
Dit vond ik zelf wel een hele gave foto Haha!:D Heb mezelf er lekker afgeknipt haha Knipoog

Nou dat was het weer even!


EngeltjeS

Berichten: 16627
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:55

mooi paard!! enne hoe zit het zadel? Tong uitsteken


Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 13:56

Devica schreef:
mooi paard!! enne hoe zit het zadel? Tong uitsteken

Zadel zit erg lekker hor! Haha! haha, is niet zo'n hard zadel! Knipoog Moet wat meer wennen aan de beugels, want je voet moet er verder in dan bij dressuur Knipoog

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:59

EEEJ shaar!!! echt hele leuke foto's en het is ook leuk om niet alleen western te rijden. En hij is erg mooiik kan het weten heb hem in levende lijven gezien wahahhahaha Maarre waarom heb je jezelf erafgeknipt? vond je hem alleen op de pic. mooier? Ik heb echt zin in ponykamp, neem je jump toch mee, zit je ook hoog! hahaha, ik komo gauw met chris bij jou in de les ff meerijden ja? en ik kom ook nog een x kijken! Maar erg mooie pics. Is zeker in het parkje erachter? kusssieieieisssss marielle

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 14:10

Haha, tuurlijk is hij alleen mooier! Knipoog Ik verpest de foto alleen maar joh! Knipoog Het is idd in het parkje. Maar... ik heb zo het idee dat jij zin hebt in ponykamp! Kan het mis hebben... :p haha! Ikke ook hor!!! *LOL* *LOL* *LOL* En je moet zeker een keer mee komen rijden jah! Dus dan zie ik je gauw weer he! Doegggg KuSz!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:16

wouw mooi hoor.erg wenne he western.ik rijd al zo lang engel,maar sinds kort ook over gegaan op western.maar moest ook erg wennen.zadel is trouwens echt vet beter dan dat gewone zadel van mij.veel plezier nog met je paardje hoor.ziet er gaaf uit!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Marlientje

Berichten: 7
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: krimpen a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:51

ey shaar, ik kan echt mooie foto's maken he! haha..ondanks dat we er een stuk of 20 hebben moeten deleten:p

SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:22

leuk paardje, leuk kleurtje heeft ie Lachen

iiCk hOu vaJn mYn rOlatoOr maatJJ


Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:30

Mooi paardje...
Veel plezier ermee

SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:34

trouwens ik weet niet hoe het kwam maar ik kreeg ineens zin om een
collage te maken Knipoog

Afbeelding

iiCk hOu vaJn mYn rOlatoOr maatJJ

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 16:36

SnowFlake schreef:
trouwens ik weet niet hoe het kwam maar ik kreeg ineens zin om een
collage te maken Knipoog

WOOOOOOOOOOW!!!! Gaaf man!!!!! Zeker wel mooi!!! Dankjewel!! Die ga ik zeker beware!! Echt helemaal geweldig! Haha! *LOL* *LOL*

EngeltjeS

Berichten: 16627
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:40

vet mooi!!!!


Kimmi

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:41

Leuk Paard!!! Ik rijd dressuur op de manege, maar bij mijn verzorgpaarden rijden we western OK dan!
Het zadel van mijn vaste verzorgpaard Timber zit heerlijk!
Alleen Timbey hobbelt beetje Vingers aflikken En lekker relaxend in het zadel rijden...losse teugels en crossen maar! Als ik hem aan de teugel rijd wat ik meestal doe heeft Timmie ff pech Scheve mond Eerst werd iej chagrijnig als iej aan de teugel moet rijden, maarre nu is iej dat wel gewend Haha!

Timber,
Altijd als ik kom begroet jij mij, Altijd als ik je borstel vertroetel je mij, Altijd samen, wij allebei, Timber je hoeft nooit meer bang te zijn want ik ben dichtbij! Love Yah $-ever, together with: Jarno, Yentle, Jack, Djinn & Jessy!

Kimmi

Berichten: 11
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:43

Owjah...het is wel verwarren manege en verzorgpaarden!
Ik zeg steeds de naam van Timber als het paard op de manege iets stouts doet. Ik zeg back-up als iej achteruit de stal uitmoet Verward
Heb teugels altijd telang op de manege Vingers aflikken
Toch verwarrend dressuur en western..maarre ik rijd meer western!
Vind jij t ook niej zow verwarrend??? Vingers aflikken

Timber,
Altijd als ik kom begroet jij mij, Altijd als ik je borstel vertroetel je mij, Altijd samen, wij allebei, Timber je hoeft nooit meer bang te zijn want ik ben dichtbij! Love Yah $-ever, together with: Jarno, Yentle, Jack, Djinn & Jessy!

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 16:51

Ja, ik vind het wel verwarrend ja... en ik moet ook nog erg wennen aan het rijden met lange teugel, en dus meer sturen met mijn benen! Hij schiet nog een beetje alle kanten op Knipoog maar daar ben ik op aan het oefenen Knipoog maar ik moet ook steeds eraan denken om de dingen in het engels te zeggen jah Haha! En ik rijd meer dressuur, heb namelijk een abonnement op mijn manege, dan kan ik zovaak les rijden als ik wil, vandaar dat het nog verwarrender is Knipoog Haha leuk berichtje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AlissaY, Hobbyhorse, purny en 20 bezoekers