Ze had gister haar lolbroek aan... :+

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Ze had gister haar lolbroek aan... :+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 10:59

(dus eig een verslag van gister Bloos )
Ja Warina was gister heel erg vrolijk... en dat heb ik geweten ook Haha!
Want als mevrouw vrolijk is word ze ook ondeugend.

Eerst haar uit de wei halen, zij en haar weide genootje zijn volgens mij de enige paarden die ik ken die het helemaal geweldig vinden om UIT de wei gehaald te worden, resultaat: een hyperactieven stuiterende Warina naast me, maar ze bleef gelukkig wel netjes naast me lopen Tong uitsteken
Toen kwam er een meisje op een fiets langs gereden, nooit eng, maar nu werd er luid gesnoven en geknord en mevrouw liet even zien dat dames op leeftijd ook lekker kunnen showen Clown

Toen het poetsen... bij het uitkrabben van haar voorhoeven voelde ik opeens een zacht 'hapje' in mijn bil Bloos! Dus ik zei hé wat doe je nou? >;)
en toen had ze opeens wel erg veel interesse in de eksters die op het erf huppelden.

Toen hoofdstel in, eerst natuurlijk een stuk of tien keer lekker gapen nadat het halster af was Gaaaap Dus ik ga ernaast staan, wil het bit in haar giegeltje schuiven... pakt ze haar neusriem in haar mond, neusriem eruit gehaald, bit weer op de goede hoogte vast gepakt... staat ze weer te kauwen... ik kijken: uiteinde van keelriem (die nog loshing) in haar mond, en alles natuurlijk met een "ik doe toch helemaal niets" blik grrrrrr Tong uitsteken
Nou na enkele minuten waren we eindelijk zo ver en steeg ik op.

Op naar de bak Haha!
Daar waren net nieuwe hout snippers gestort dus het rook er heerlijk... vond Warina dus ook en voor ik het door had dook ze met haar koppie omlaag en had ze een hele hap houtsnippers in haar mond Scheve mond
afgestegen...Houtsnippers weer eruit gehaald en weer erop.
Ten heel lekker gereden, een paar keer 'geschrokken' van bakkabouters Haha! maar verder ging het lekker.

Toen het buiten uitstappen...
Warina had het al door toen ik richting het hek liep en ze wilde er in flinke pas het ruiterpad op... maar we moesten nog even wachten op een stalgenootje die ook mee ging.
Nou wachten is voor haar op dat soort dagen obsoluut niet haar sterkste punt Hyper!
Eindelijk vertrokken we na eeuwen wachten (2 minuten Haha! ) Dus op naar het ruiterpad in de arab look Knipoog snuivend met staart recht omhoog Tong uitsteken
Buiten was schuin over het bruggetje heenlopen natuurlijk een stuk logischer dan er recht overheen gaan en kinderen met ballen zijn wel even het knorren en huppelen waard...

Weer terug op stal...
Warentje was nu wel redelijk uitgeteld Haha! dus heb ik haar beentjes schoongespoten, beetje gepoetst en wat slobber gegeven.
Ik wilde haar nog even een knuffel geven voordat ik naar huis ging en dat heb ik geweten ook...
Ik kreeg een heerlijke 'zoen' van haar op mijn hoofd met als gevolg dat heel mijn haar onder de slobber zat Scheve mond Maarja dat kon er ook nog wel bij Haha! En toen kon ik naar huis... was na dit dagje wel doodop hahaha

(en dan te bedenken dat deze merrie-muts al 26 is Knipoog )

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 11:32

Klinkt als een leuk dagje Haha! Grappig dat die paarden zich opeens zo kunnen uitsloven! En dan helemaal als hun baasje er bij staat met een gezicht van: Dat doet ze anders nooooit! Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 14:13

tsja je had vooral mijn rooie hoofd moeten zien toen ze daar stond met een hap vol houtsnippers Bloos en iedereen maar lachen

Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 15:56

Wish i had seen dat! Noah is nog niet op de hoogte van de nieuwe snippers. Die schok krijgt hij morgen pas!

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 16:17

haha nou de bak ruikt heerlijk Tong uitsteken
Ze was gister echt helemaal van de kaart, Wim vond het wel een leuk gezicht hoe ze stond te snuiven op het terrein voordat we buiten gingen stappen Haha!

Ik stap haar nu bijna altijd buiten uit na het rijden... en je merkt nu echt aan haar dat ze het echt al doorheeft, zodra ik de bak uit ga gaat die oortjes als spiezen naar voren staan.

Alleen heeft ze wel een hekel aan kleine kindjes met ballen buiten, heb ik al door hahah dan lijkt het net een wilde hengst zo pompt ze zichzelf op als ze er langs moet Clown

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:57

hahaaa wat een leuk verhaal.wat kunnen ze sons ondeugend zijn he?maar leuk om het te lezen hoor.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 14:18

hehe ja heel ondeugend was ze... ben benieuwd hoe ze donderdag is Nagelbijten / Gniffelen

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:26

Haha, ze kunnen af en toe zo leuk uit de hoek komen Haha!

hihi, mijn mutsie (15) was maandag ff mee naar het strand. Duikt ze onderweg met haar hoofd naar beneden voor wat blaadjes....

Mevrouw was alleen vergeten dat die nog aan de tak vast zaten Verward dus daar liep ze dan met een tak van ongeveer een halve meter bengelend aan haar snoetje en muts die een gezicht trok van 'wat moet ik nu'...

Zo heeft ze 5 minuten gelopen, en al die mensen maar lachen toen ze voorbij kwamen... Bloos

Uiteindelijk had ze door als ze haar hoofd omlaag hield dat ze 'm er wel af kon lopen met haar voorbenen, je kan je wel voorstellen hoe dat eruit zag Rolleyes

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 17:22

haha ja idd waarschijnlijk ook geen gezicht geweest Tong uitsteken

Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:42

Leuk verhaal! Ik zat hardop te lachen achter mijn computer.haha.. vooral omdat zoveel dingen me ook bekend in de oren klinken.. Echt leuk..

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 23:58

vandaag heeft ze weer een hap van de bak genomen Haha!
Maar ben wel trots op mijn miep Tong uitsteken
Want toen het vandaag zulk slecht weer was heeft ze mooi wel even het roze monster verslagen!
(lees: mijn roze paraplu die ik even had neergelegd opgepak en kapot geknabbeld toen ik aan het bellen was en dus even niet oplette Scheve mond )

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:13

Citaat:
Eerst haar uit de wei halen, zij en haar weide genootje zijn volgens mij de enige paarden die ik ken die het helemaal geweldig vinden om UIT de wei gehaald te worden, resultaat: een hyperactieven stuiterende Warina naast me, maar ze bleef gelukkig wel netjes naast me lopen Tong uitsteken


net zoiets als jouw hupsje onder je naam op bokt?

Verder klinkt het erg vrolijk en lollig Haha!

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 16:43

hahahahaah!! ik ken het!

vooral die bakkabouters!
lig echt helemaal in een deuk!

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 19:04

Gunufje schreef:
net zoiets als jouw hupsje onder je naam op bokt?

Verder klinkt het erg vrolijk en lollig Haha!


uh ja idd eeen beetje hetzelfde Haha!