De hengst van Purtje; Show Dancer

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

De hengst van Purtje; Show Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 09:45

Hallo..

Afgelope maandag foto's gemaakt van Purtje haar hengst. Hij is 5 jr, heet Show Dancer, en ze doen morge mee aan de Pavo Cup in Heerjansdam.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren ze.. Commantaar is welkom, ik denk alleen dat er weinig commantaar over te spreken is.. haha

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:46

Wat een plaatje zeg. Wanneer moet je starten morgen.
Misschien zie ik je wel.

UTILE DULCI: ZZ-licht + klasse 1 endurance (verkocht)
H'ADELPHOS Z1
B/L jurylid

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 09:49

Ik zelf start niet, het is niet mijn paard, maar van Purtje hier op bokt. Ze moet geloof ik tussen 15.00 en 15.35.. precieze tijd weet ik niet, maar ze zal vandaag nog wel ff op bokt komen denk dus zal ze het zelf vertellen Knipoog

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:53

purdey moet om 15.20 rijden. Showdancer is echt geweldig, en pur als je dit leest ik kom vrijdag kijken hoor!

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:24

zozo, dat is een mooi paardje!Veel succes met de wedstrijd!

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:35

Namens Purtje *der computer is gecrasht* Bedankt voor de leuke reacties...

Show is in het echt nog mooier dan op deze foto's.. en hij is hier al op te Kwijl.. voor de geintresseerder het is een 5jr hengst van WeltHitt 2 x Sultan.. We zullen nog wel laten weten hoe eht op de Pavo is gegaan...

Troste mama van Quinn & Mats

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:42

Leuk beestje.. leuk koppie zit erop..

Ben benieuwd hoe dat gaat op de Pavocup..Succes alvast

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

vanRijnwoude

Berichten: 575
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:45

Het paard staat op de foto's verkeerd opgesteld, en zo lijkt hij dus minder mooi (overbouwt e.d.).... zonde!
Lijkt me heeel mooi paardje, ook onder het zadel!
Heeel veel succes met PAVO!!!!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 12:48

tartaarsaus schreef:
Het paard staat op de foto's verkeerd opgesteld, en zo lijkt hij dus minder mooi (overbouwt e.d.).... zonde!
Lijkt me heeel mooi paardje, ook onder het zadel!
Heeel veel succes met PAVO!!!!

dat valt best wel mee, maar hijs pas 5 en vind sommige dingen gewoon nog erg leuk en interessant om naar te kijken, dus heeft hij meer oog voor de andere dingen dan om goed stil te blijven staan..

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:02

Op die eerste 2 foto's staat hij op een ongelijk stuk bij ons op de wei dus daar kan het indd wel kloppen dat hij wat overbouwd staat maar als je op de andere foto;s kijkt zie je dat hij dat helemaal niet is. En daarbij is hij pas 5 en nog aan het groeien Lachen.. We zullen eens kijken wat ze van hem vinden op de Pavo.!!

Youngster Bedankt... denk dat het wel goed gaat komen En we zouden het fijn vinden als hij door gaat of zo'n 60 punten rijd maatr het aller balangrijkste is dat hij braaf is...

Troste mama van Quinn & Mats

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:04

mooi beestje, wat glimt hij lekker zeg Haha! knap paardje Knipoog die wil k wel vaker zien!

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)


Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:11

Pavo te heerjansdam?
Waar precies?
Volgensmij heb ik weer is wat gemist Haha!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken


joske_vuran

Berichten: 947
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:24

Sjiek paard!!

Fjord Vuran
Z2 dressuur + 1
Klasse 1 endurance + 6

vanRijnwoude

Berichten: 575
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:31

MsMarit schreef:
Op die eerste 2 foto's staat hij op een ongelijk stuk bij ons op de wei dus daar kan het indd wel kloppen dat hij wat overbouwd staat maar als je op de andere foto;s kijkt zie je dat hij dat helemaal niet is. En daarbij is hij pas 5 en nog aan het groeien Lachen.. We zullen eens kijken wat ze van hem vinden op de Pavo.!!

Youngster Bedankt... denk dat het wel goed gaat komen En we zouden het fijn vinden als hij door gaat of zo'n 60 punten rijd maatr het aller balangrijkste is dat hij braaf is...


Nee dat weet ik ook!! Ik zeg ook dat hij overbouwt LIJKT, ik zie ook op de andere dat hij goed gebouwd is! Haha!

suppie
Berichten: 406
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:47

errug mooi paardjuh zech

Connie, Suppie & Tjippy.

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:32

oow sorry daar had ik overheen gelezen Schijnheilig..

@ tobilover: Pavocup in Heerjansdam is op het terrein van de Develruiters.. duss dan weet je dat ook weer Lachen Je moet ook wel bij blijven he... *ik wist het ook niet hoor alleen doordat ik met Purdey mee ga*

Ik spreek nogsteeds via Purdey.. Bedankt voor de reacties en eht is een schatje *en dat voor een hengst* Hij heeft militaire opleiding gehad als veulen hij is met een paar maanden verstoten door zijn moeder die hem daarvoor alle hoeken van de wei liet zien *hij is eigenlijk een beetje zielig Tong uitsteken*

Troste mama van Quinn & Mats

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:10

aha dus dat is nou die stoere hengst die morgen het veld onveilig gaat maken Haha!
Nou succes morgen en hopen op mooi weer, en misschien zie ik jullie nog wel. Mijn paardje heeft startnummer 659 *LOL*

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:30

Heej Frunnik.. Ik heb je gezien hoor.. Leuk paardje heb je..Knipoog Hoeveel punten had die van jou...

Show blokkerde helemaal hij was heel erg bang van de schapen en dufde niet meer te lopen *heel erg jammer* in de losrijbak was het echt een topperr maar die schapen waren echt TE eng... wij hadden uiteindelijk 49 punten maar ja de trainer zou ook als ze eenmaal vinden dat hij slecht is dan word je ook heel erg slecht beoordeelt.. we hadden een 5 voor bouw/beenwerk/en nog iets Boos! Maar ja je doet er nix aan he... Maar ik heb je dus wel gezien...

Wij hadden startnummer 668..

Troste mama van Quinn & Mats

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 18:35

MsMarit schreef:
Heej Frunnik.. Ik heb je gezien hoor.. Leuk paardje heb je..Knipoog Hoeveel punten had die van jou...

Show blokkerde helemaal hij was heel erg bang van de schapen en dufde niet meer te lopen *heel erg jammer* in de losrijbak was het echt een topperr maar die schapen waren echt TE eng... wij hadden uiteindelijk 49 punten maar ja de trainer zou ook als ze eenmaal vinden dat hij slecht is dan word je ook heel erg slecht beoordeelt.. we hadden een 5 voor bouw/beenwerk/en nog iets Boos! Maar ja je doet er nix aan he... Maar ik heb je dus wel gezien...

Wij hadden startnummer 668..


ikdacht dat jij het idee had dat hij dik boven de 60 ging scoren Verward

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:36

Mijne scoorde 64,5 punten en ik ban hier dan ook erg trots op. Voor het hele verslag moet je maar even bij wedstrijden kijken in het topic van de pavo-selectie.
Ik heb jou paardje ook zien lopen, je had wel behoorlijke concurentie in jou groep.

<3 Trotse eigenaar van Emmylou (Uphill x Krack C) <3
Theeleuter :9k

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 20:58

rockey schreef:
ikdacht dat jij het idee had dat hij dik boven de 60 ging scoren Verward

dat hoopte we ja.. maar show was heel braaf verder, alleen vind hij schapen maar niks.. zo heeft ieder paard wel wat.. en tja wat betreft de punten, dat is heel jammer.. maar tog ook weer een goede oefening..

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:01

Hij had ook dik boven de 60 kunnen scoren, als hij wat van zichzelf had laten zien! Hij liet helemaal nix zien omdat hij zo verstijfd was van de schapen, zo zonde!! Het is zo'n sjiek paard, en frunnik, er was idd behoorlijke concurrentie in de groep. Ze vonden showdancer te klein, en daar werd ie erg op afgestraft.

frunnik
Berichten: 1810
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:07

Vind het toch raar dat ze op grootte worden afgestraft, dan hoef je ook geen paarden onder de 1.65 mee te laten doen. Verhoog je gewoon de gewenste minimale hoogte. Ik bedoel pony's met een KWPN papier mogen toch ook niet mee doen

<3 Trotse eigenaar van Emmylou (Uphill x Krack C) <3
Theeleuter :9k

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:11

Ja, daar ben ik het mee eens, ik weet niet 100 % zeker dat maat zo belangrijk is, maar bij de finale liepen geen paarden onder de 1.73 mee, en in vrouwenpolder ook niet, is mij gezegd. Heb je purdey zien rijden? Die paarden bij haar in de ring waren heel groot, en dat maakt natuurlijk meer indruk. Grotere paarden maken nou eenmaal meer indruk, ze zijn machtiger. En dat vond de jury ook!

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:54

Ja het was echt heel erg jammer.. als ze nou ahdden gekeken in de losrijbaan dan was er nix aan de hand geweest dan hedden we die punten wel kunne rijden.. dan was het misschien nog niet genoeg geweest voor die halve finale maar dan hadden we die 60 zeker wel gehaald.. En ja het is indd ook zo dat ze dit jaar gewoon gaan voor grote paarden want hij was echt baby als je die andere zag.. Die Contango vooral die was echt Mega gewoon en wel erg mooi dat moet ik ook wel eerlijk zeggen.. Het was gwoon heel erg jammer van die schapen.. Ik vond eigenlijk dat ze die hadden moeten vangen want die liepen er heel de dag al en die waren gewoon ontsnapt de rest stond netjes achter een hek.. Maar jaaa hij was in ieder geval onwijs braaf en daar ging het ook om. maar Deze punten waren totaal niet verwacht en eigenlijk ook niet echt terecht... hij had niet hoog moeten scoren maar wel hoger dan dit..

Troste mama van Quinn & Mats


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers