oke, wij zijn dus nog NIET op L1 niveau.. verslag wedstrijd.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

oke, wij zijn dus nog NIET op L1 niveau.. verslag wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-02 20:35

ik had vandaag mijn eerste L1 wedstrijd. ik moest starten in Almere, dus niet zo ver weg voor mij.
het vlechten ed ging goed, beter dan de vorige keer Haha! hij zag er echt wel netjes uit (al zeg ik het zelf Knipoog )

we kwamen zonder problemen op het terrrein aan. je mocht maar een half uur losrijden, omdat de ruimte zeer klein was.
dit is al wat kort voor graziano, maar toen ik erop zat, bleek ineens iemand uit te vallen. ik had welgeteld nog precies 10 minuten om los te rijden.. en dat is echt veel te kort voor hem.
hij liep daarom echt niet lekker los.

maar goed, ik moest de ring in. de proef ging heel rommelig. wijken naar rechts vertikte meneer, activiteit was ver te zoeken en daar gebrek aan inrij-tijd gaf hij zelfs niet behoorlijk na Frusty . in galop begon hij te bokken toen ik hem wou lopen 'middengaloperen' .. en middenstap werd ook niks
hele proef was rommeltje.

ik graziano tussen voor de volgende proef eens flink aangepakt }>
tweede proef ging beter, nog niet goed maar iets netter.
omdat mijn moeder te laat las verprutste ik 2 onderdelen, en bij middenstap ging hij in 'telgang' ?? nooit geweten dat hij dat kan Schijnheilig

nou, prijsuitreiking..
ik wist wel dat het bagger was, maar het toch altijd een teleurstelling om 2 protecollen vol vijfen terug te krijgen. ik had voor de 1e proef 141, en voor de 2e 148.
ik was wel blij dat er dus inderdaad verbetering in zat, als ik wat langer los kan rijden de volgende keer gaat het misschien beter..

grassie liep trouwens al 2 weken niet goed,en door allerlei omstandingheden heb ik al een half jaar geen les meer, dus heb ik met wijken , middenstap ed zelf maar wat aangeklooit.

dus ik hoop van harte dat het de volgende keer, na wat lessen (die ik eindenlijk binnenkort weer kan krijgen) beter gaat!
we zien dit maar als voor de ervaring Schijnheilig

ik had trouwens shanaia nog ff gezien, ze liep met een steigerende fallabella, die grassie heel eng vond Extreme duivel

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart



Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 20:49

nou jammer hoor maaike maar wat je je zegt je bent een ervaring rijker

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 20:53

hahaha dat kleine draakje! ( Arabella )

Wel poedersuiker dat je proeven zo slecht gingen....

En ik vind dat grassie een hele lieve uitstraling heeft! Hij heeft echt een poepie hoofdje Lovers

Maar weet ja als je bij ons langer inrijd zeggen ze er nix van hoor. Haha!

Dan weet je dat voor de volgende keer!

Haha en dat grassie Arabella eng vond. Zo´n grote vent tegen zo´n kleine merrietje! Schijnheilig

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 22:06

haha, ff een ding het is heel slecht als een paard in de telgang is want misshcien leert hij het aan en gaat hij het altijd doen.
Bij de friezen hadden we een ruin die dat deed, kon je alleen voor recreatie houden want je word daar enorm op afgerekent.

maargoed ff ontopic:
jammer van die punten maar toch weer en ervaring rijker -> langer inrijden Knipoog

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 10:08

Shanaia schreef:
En ik vind dat grassie een hele lieve uitstraling heeft! Hij heeft echt een poepie hoofdje Lovers

Haha en dat grassie Arabella eng vond. Zo´n grote vent tegen zo´n kleine merrietje! Schijnheilig


ja, grassie is echt een knuffel, soms zelfs een beetje te lief Haha!

en een watje is hij ook.. je weet het maar nooit met gevlekte 'honden' die op hun achterbenen staan Knipoog


Anna-jelly: nou, ik denk dat dat telgang gedoe wel mee zal vallen hoor..
ze schijnen daar gewoon mee te bedoelen dat het paard sneller ipv ruimer gaat lopen, en geen viertakt meer heeft (ofzo Schijnheilig )
nou heeft grassie met alle 'middengangen' moeite, en omdat het voor mij ook de eerste keer was wist ik niet eens precies hoe ik het moest rijden..
ik denk dat hij het veel beter kan, als we eindelijk weer eens goede les hebben gehad!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:46

hoi,
hoe laat moest jij dan starten?
de punten van je 2de proef vielen nog wel mee.
er zat verbetering in.
succes!!!

we hebben een huis

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 16:31

ik moest 2 keer rond 5 uur.
ja, ik was ook wel blij dat er verbetering in zat, als ik wat langer had losgereden was het vast wel beter gegaan..

beter luck next time Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

oke, wij zijn dus nog NIET op L1 niveau.. verslag wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 17:27

grassie schreef:

grassie liep trouwens al 2 weken niet goed,en door allerlei omstandingheden heb ik al een half jaar geen les meer, dus heb ik met wijken , middenstap ed zelf maar wat aangeklooit.

dus ik hoop van harte dat het de volgende keer, na wat lessen (die ik eindenlijk binnenkort weer kan krijgen) beter gaat!
we zien dit maar als voor de ervaring Schijnheilig



Je had best wat les van Inge kunnen krijgen Haha!

Jammer dat het niet wat geworden is. Volgende keer beter!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

oke, wij zijn dus nog NIET op L1 niveau.. verslag wedstrijd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 22:13

Manda"]
[quote="grassie schreef:

grassie liep trouwens al 2 weken niet goed,en door allerlei omstandingheden heb ik al een half jaar geen les meer, dus heb ik met wijken , middenstap ed zelf maar wat aangeklooit.

dus ik hoop van harte dat het de volgende keer, na wat lessen (die ik eindenlijk binnenkort weer kan krijgen) beter gaat!
we zien dit maar als voor de ervaring Schijnheilig



Je had best wat les van Inge kunnen krijgen Haha!

Jammer dat het niet wat geworden is. Volgende keer beter!!
[/quote]

ja dat weet ik, ik heb ook 3 keer 'les' gehad van inge..
het klikte echter totaal niet, ik had echt het idee dat het eerder slechter ging dan beter.

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 21:49

joh, das helemaal geen score om van in de stress te schieten hoor. Wat wil je met die omstandigheden. Oefenen, een concours zoeken waar je wel normaal mag losrijden, en gewoon nog een x proberen!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 11:41

Ahh, jammer dat het niet goed ging,. volgende keer beter! Gelukkig geen verliespunten! Goed oevenen voor de volgende keer dan haal je zo met die leuke knol van je een winstpunt!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-02 10:19

tja, opzich viel het natuurlijk nog mee.. geen verliespunten Knipoog

de volgende keer gaan we gewoon wel een winstpunt.. uhm, oke boven de 150 punten rijden dan ! Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 22:38

hey maaike je zegt toch zelf dat het slecht ging met losrijden enz????
en volgende keer gewoon beter Lachen
Aah!! dan moeten wij ook voor het eerst in de L1 Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers