Hij is echt braaf!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Hij is echt braaf!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:49

Jeetje niet normaal gewoon..

We zijn gisteren voor de 2de keer naar buiten geweest, zusje erop, aan de longeerlijn. Linda houdt Luck dan beet aan de longeerlijn en ik loop op de weg (zelfmoordneigingen Haha! ) om auto`s te laten afremmen. anders scheuren die auto`s vlak langs Lucky langs, dan vinden ze leuk nl. Boos!
Eerst langs de overschuine buren (snap je?) met de schaapjes, hebben we even naar de schaapjes gekeken toen het fitspad op met aan de rechterkant prikkeldraad + spoorlijn en aan de andere kant autoweg met enge bocht..
Goed dat gaat dus goed, heel goed zelfs, terwijl er toch wl wat auto`s langs kwamen die dan eerst langzaam gaan rijden en dan in een keer optrekken Boos! ..
Dan komen we bij een bocht met viaduct + nog steeds spoorlijn en autoweg.. en natuurlijk kwam er een trein aan.. Hij sprong wel ff met 4 benen de lucht in want hij kwam van achter dan schrik je je helemaal dood maar hij ging nier rennen ofzo..

Toen nog ff het straatje in naar het bos en toen waren we in het bos.. Hoewel ik hem toch helemaal hem ingesmeerd met vliegenspul hadden we toch nog last van dazen en daar reageert hij echt heel sterk op! Op de zandvlakte nog even gedraafd aan de longe maar galoperen vond lucky veel leuker dus het was meer galop dan draf..

Hij geniet echt als hij buiten is, dat zie je gewoon..!

Op de terugweg ging het ook erg goed laatste stukje mocht hij los. Maar zijn piemeltje hing er op de terugweg uit en toen we bijna thuis waren kwamen we langs een plas. Eigenlijk durfde hij niet zo goed maar toch gedaan en toen moest hij ook plassen! Hij was dus lopend aan het plassen.. lucky stilgezet en hij moets echt heel nodig.. had hij het dus heel de tijd opgehouden Bloos Wat een liefje is het toch ook.. Linda en ik lagen eerst helemaal in een scheur omdat heel zijn piemel eruit hing moest hij zo nodig plassen..

Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 10:53

leuk tpch, dat die zo braaf is Haha!.....Sommige automensjes zijn gewoon ontzettend dom!! GRRR heb ik zn hekel aan, vooral aan dat optrekken, nou ja veel plezier nog met de buitenritten!

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:41

Fijn hoor dat je paardje zo braaf is!
Geniet maar lekker van de buitenritten! OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 11:58

Dat is toch alleen maar goed nieuws? Dat heb je geloof ik meestal niet... Veel plezier nog verder! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 10:02

Ik had verwacht dat hij juist nu weer vervelend zou gaan doen want dan kent hij het al een beetje..

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 10:41

Fijn hij zo braaf is!!
Veel suces en plezier verder !! *LOL*

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)


xxhoixx
Berichten: 332
Geregistreerd: 08-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:10

Echt super braaf

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:03

Wat een stoere bink heb jij zeg! Ben er maar blij mee!

:D M2 + 8 :D

Poison

Berichten: 1198
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:09

Wat goed zeg!
Houden zo! Lachen

ilovehorsess
Berichten: 2
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: bij mijn paarden in de stal!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 18:03

mijn paarden zijn ook echt SUPERBRAAF hoor!!
ik zal es kijken of ik nog wat foto's van ze kan vinden!! Cheese!
HAHA ze zijn echt zulke sgatjes!! ~~}> hoef ik echt noooooooooit te gebruiken!!!!!
maar ik hou het hier ff bij!! Haha! Pling *LOL* OK dan! !!!haha

DIEREN ZIJN DE TOP!!!

doeiiiii doeiiiiiii!!!!! -XxXxXxX- Haha!:D

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:37

dat is echt beter alzs ze zo braaf zijn,
eerder vond ik auto's die irritant waren ook strontvervelend,
maar nu heb ik zoiets,doe maar gek,dan went je paard er alleen maar aan.en word ie alsmaar braver !

Karaat_the_newforest op Instagram

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 21:43

Saskia9 schreef:
dat is echt beter alzs ze zo braaf zijn,
eerder vond ik auto's die irritant waren ook strontvervelend,
maar nu heb ik zoiets,doe maar gek,dan went je paard er alleen maar aan.en word ie alsmaar braver !


vandaag ook weet rijdens de les.. maar de kippen aan de linkerkant van de bank die lange zijde vind hij nog altijd heel spannend


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, afkepieteke, DanaxxLester, Doppers, Esta_negra, GoogleAdsense, Koekie73, luca_sun, M1994, redbutton, Sterrenpony, Swift, Vagabondo, YaraNls en 88 bezoekers