'Verjonging van Bokt'-->Positief of Negatief?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ruitje

Berichten: 12310
Geregistreerd: 29-06-03

'Verjonging van Bokt'-->Positief of Negatief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 11:35

Ik ben ook nog jong,maar toen ik hier een jaar geleden kwam had ik toch het idee dat er meer oudere mensen kwamen Verward ?Toen was ik vooral in gesprek met oudere mensen en soms eens iemand van onder de twintig.Meisjes van 11 ofzo,die kwamen naar mijn idee helemaal niet voor!Ik weet niet of ik het mij verbeeld maar ik heb het idee dat bokt aan het 'verjongen' is.Ik denk ook wel dat het komt omdat 'de ouderen' zich terug trekken in de HK topics en niet meer reageren op andere forums.Ik heb nu een soort 'harde kern' van mensen die ik spreek op Bokt en verder kijk ik ook niet echt meer op andere topics omdat het mij niet meer zo trekt.Niets negatiefs over Bokt hoor('Can't live without it' Haha! )!Maar ik vroeg me af of er meer mensen waren die het gevoel hadden dat Bokt 'jonger' word,of dat ik het mij maar verbeeld?

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl


Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:36

k heb dat idee ook ja.
Ik voel me af en toe behoorlijk oud met m'n 25.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:38

laat staan als je 30 bent Lachen

Ik heb het dus ook
en ik heb niks tegen verjonging
wel tegen penny gezever
al die mishandelde, wilde ponys, die alleen maar luisteren naar hun baasje Gaaaap

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:38

ik deel dat gevoel ook wel een beetje

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:39

runningkawa schreef:
laat staan als je 30 bent Lachen

Ach gut

Thanx nou voel ik me weer jong. Haha!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:47

er zitten nu idd veel meer "kinderen"op als in het begin!

www.immetjeshoeve.com
*Mennen*Centered Riding*Equine Bodywork*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:48

samantha23 schreef:
:(:)

Thanx nou voel ik me weer jong. Haha!

Graag gedaan Haha!


Not Boos!


Knipoog Tong uitsteken

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:49

Ik vind het niveau op bokt soms wel kelderen vooral bij het forum RT...

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:49

Zal ik eens wat zeggen... Met mijn 18 jaar voel ik me soms al een oud wijf... Echt waar... Ik kan me ook totaal niet vinden in de levensstijl waarin sommige bokkers van mijn leeftijd zich bevinden... Maar dat heeft denk ik niet zoveel met bokt te maken, dat is IRL ook wel een beetje zo... Het valt me dan ook op als ik ineens een 'oudere' bokker voorbij zie komen... Kan me vaak wel bij hun aansluiten...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:49

Ik vind het wel jammer ja. Bokt was voor mij altijd bijzonder omdat er nu eens *niet* alleen maar manegemeisjes kwamen, maar ook mensen met veel ervaring op allerlei vlakken. Zo langzamerhand word het toch een beetje een plek voor 13-jarigen...

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:52

tja dat er meer jongeren hier zitten hebben we wel zelf in de hand, we hebben jeugdhonk e.d. opgericht voor jongeren.
Dat trekt ook aan.
Denk als je die forums niet meer zou hebben de leeftijd wel weer wat op zou lopen Knipoog

Dag lieve mama...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:55

Ik denk ook dat veel 'oudere' bokkers geen zin meer hebben om voor de 300e keer te reageren op topics over: slofgebruik, zwepen, sporen etc. Terwijl je daar wel veel antwoorden ziet staan van nieuwe en jonge bokkers. Op een gegeven ogenblik heb je al die onderwerpen allemaal wel gehad (waarom heet je paard zus en zo?, wat betekent jouw boktnaam?) Haha!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:57

wat er in jeugdhonk besproken word maakt me niet zoveel (of het moet gewoon echt banaal worden)
Maar op de rest van het forum is het wel eens jammer
gelukkig staan er ook een hoop berichten van 13 jarige die wel gewoon doen.
Maar sommige
Vooral het brutale dat soort me erg
maar helaas is dat de maatschappij om ons heen ook.

Vandaar dat wij de rust op gaan zoeken.
want zelfs 5 jarige zou je af en toe echt wat doen

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:02

Persoonlijk vind ik dat BOKT voor alle leeftijden moet zijn, maar ik vind die contrasten soms wel heel irritant. Komt er een pennymeisje, word ze er meteen op aangevallen dat ze dat is, pennymeisje zegt van niet. Wie is er dan kinderachtig, de persoon van tegen de 30, die zegt dat zij een pennymeisje is, of het pennymeisje, dat nou eenmaal pennygevoelens heeft (heeft iedereen wel gehad op toen die jong was Haha! )
Dan denk ik altijd: laat ze lekker pennymeisje zijn, ik zie dat persoonlijk veel liever dan die arrogante trutjes die het toch allemaal wel zelf kunnen.
Ik heb er dus geen problemen mee, dat bokt verjongt, maar ik vind gewoon dat er de laatste tijd veel te weinig respect voor elkaar word getoont


jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:05

het is idd wel zoals RK zegt, dat ze steeds brutaler worden enzo, maar dan denk ik altijd: zeg er wat van en laat ze voor de rest gewoon in die waan, vanaf achter je computer kun je toch niet zoveel tegen ze beginnen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:16

Craignethan schreef:
Ik denk ook dat veel 'oudere' bokkers geen zin meer hebben om voor de 300e keer te reageren op topics over: slofgebruik, zwepen, sporen etc. Terwijl je daar wel veel antwoorden ziet staan van nieuwe en jonge bokkers. Op een gegeven ogenblik heb je al die onderwerpen allemaal wel gehad (waarom heet je paard zus en zo?, wat betekent jouw boktnaam?) Haha!

Same here.

Ik zit te denken aan een nieuwe slogan, over dat ervaring met jaren komt en dat je dat niet van bokt kunt plukken.
Komt nog bij dat de 'vragenstellers' vaker tegensputteren op geboden adviezen dan dat ze er daadwerkelijk iets mee doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:18

idd
lovely
dat tegen sprutten erger ik me soms ook aan
Niet dat klakkeloos moeten doen wat er gezegd word
maar ze vragen iets en er mag alleen geantwoord worden in hun straatje anders ben je een zeikerd.
ook al zou je advies misschien toch wel eens een stukje de goede richting in kunnen helpen

dat is eigenlijk ook een beetje wat ik bij brutaal bedoelde

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:23

Tja, Ik ben ook een oudere bokker (31) en het is mij ook al opgevallen dat er de laatste tijd heel wat jonge bokkers bijgekomen zijn. vooral de schrijfstijl en de manier waarop ze iets vertellen of vragen lokt bij sommige anderen (ook soms bij mij ja) een reactie uit van "Daar gaan we weer". Zeg je hen de zoekfunctie te gebruiken dan zijn ze beledigt Verward

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:28

Ik heb niet zo een moeite met de penny meisjes, dat vind ik vaak nog wel schattig,
ik irriteer me idd eerder aan de grote mond.

Dag lieve mama...

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:29

Ik durf bijna niets in dit topic te plaatsen omdat ik maar 16 ben, maar ik heb ook het gevoel dat óf de jongere mensen hun mond meer open durven te doen, óf er gewoon meer mensen van een jaar of 11/13 op bokt zijn gekomen.

En of het positief of negatief is... Ligt aan de situatie waar je wilt vergelijken.

... And we like all the fluffy animals.


Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:36

Ach ze worden vanzelf weer wel ouder. Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:42

En wijzer hopen we, he Loolapelooza Haha!

Ik met mijn 17 jaar heb het af en toe al.. Ik mijd die topics ook meestal een beetje. Ik kan me eigenlijk altijd wel vinden in de mening van de wat oudere bokkers Lachen

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:42

Hetzelfde als Rainie; zou ook eigenlijk niets durven plaatsen hier met mijn bijna 16 zijn..

Maar ik vind ook dat er de laatste tijd wel érg jonge kinderen op Bokt zitten.. Ik heb er langs zien komen van 9 of 10 jaar, en dan denk ik echt van;.. tja, toen ik zo oud was wist ik nog amper wat internet wás!

Ok, ik geef toe; was zelf ook pas 13 toen ik op bokt kwam, en misschien heb ik me ook aardig Penny gedragen.. Maar tegenwoordig wordt Bokt wel érg jong..

Maar goed, tijden veranderen, dat blijkt maar weer, en ik weet niet of ik het positief of negatief vind.. Ligt aan de persoon denk ik Lachen

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:47

De gemiddelde leeftijd van bokt is toch iets van 23. En dat is moeilijk te bepalen omdat vooral de jongere bokkers hun leeftijd invullen.

jongere op bokt is goed. Die kunnen leren van de ouderen en andersom. Aan de andere kant is het penny niveau soms wel wat hoog.

Maar op FA zitten de meeste oudere bokkers en daar is het juist vaak heibel..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:48

Rainie schreef:
Ik durf bijna niets in dit topic te plaatsen omdat ik maar 16 ben, maar ik heb ook het gevoel dat óf de jongere mensen hun mond meer open durven te doen, óf er gewoon meer mensen van een jaar of 11/13 op bokt zijn gekomen

helemaal mee eens
ik ben nog niet zo heel erg lang op bokt, maar kvind wel dat je gelijk hebt

'In het land der blinden is eenoog koning'