wauw! wat heb ik n superknollie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

wauw! wat heb ik n superknollie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 19:27

Ik heb 3/2 mn eerste dressuurwedstrijd gehad met Loekie (Elrosso). Het ging echt onwijs oliebol en we hadden 152 punten. Paard was in de ring ineens mega sloom. Terwijl ie op t voorterrein echt super liep! Ik rijd hem normaal bijna nooit, en als ik m rijd is dat met een springzadel, en heb ik van die mini knopspoortjes om. Nu had ik t dressuurzadel erop en dan is t echt veel moeilijker om veel been te geven. Vandaar dat er op mn protocol een keer of 4 stond: meer stappen!. Jahaaa weet ik ook wel.
Dus deze x had ik gewoon mn rechte spoortjes om, heb ik ietsie korter losgereden. Hoewel ietsie... Ik kwam naar het voorterrein dus de ringmeester vraagt wie ik ben. Zegt ie dat ik maar gelijk door moet rijden naar de ring want ik was aan de beurt! Ikke stressen!. Officieel had ik nog 20 minuten!. Dus die kerel: jah, had je maar eerder moeten komen!. Ikke was echt pissed, en reed gewoon het voorterrein op. Komt mn instructrice eraan. Vraagt waarom ik zo stressy kijk. Dus ik vertellen. Loopt ze naar die ringmeester toe, zegt dat ik om 14.28 hoor te starten, en dattie op kan zouten. Begint ie gelijk dat t al geregelt is enzo, hij had een ander voor laten gaan.
Nouwjah. Ikke dus de ring in. Loekie keek onwijs op t juryhokje. Want daar zat een heks in Extreme duivel !. Ikke rondje gedraaft en aan mn proefje begonnen. Vanaf het begin had ik er al een lekker gevoel over. Loekie sprong me alleen te vroeg in de galop (hxf van hand veranderen daarbij enkele passen middendraf, daarna arbeidsdraf- doorzitten. tussen A en K arbeidsgalop rechts aanspringen). Ik ging doorzitten en Loekie is best wel bang in zn rug (hij is vroeger vreselijk in de vernieling gereden door een zware man en daar heeft ie dat nog een beetje van overgehouden) daarom sprong ie uit zichzelf in de galop. Op mn coupon stond wel dat het te vroeg was maar ik had voor het van hand veranderen een 7 en een 6 voor aangaloperen. Ik had Loek niet meer teruggenomen want dan zou het helemaal slordig worden.
Ik startte als laatste, was duz nog aan t uitstappen toen de prijsuitrijking was. Dus ik later naar het secr. vragen of ik mn coupon mocht, zegt die vrouw dat ik in de prijzen zat. Ik was echt wel happy! Lachen Dus nu heb ik een rose rozetje en n bekertje. Lieve Loekie!!! Toch niet gek voor een paard dat door iedereen wordt afgekat ('dat beest was nix, is nix , en zal ook nooit wat worden') Nou het is een dondersmooi beest om te zien en lopen kannie ook!. Lovers

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:31

Goed gedaan, hoor!! Haha!
gefeliciteerd !!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:38

gefeliciteerd. Maar een roze rozet is toch voor zesde plaats of lager. Ik dacht dat oranje 1 was, rood 2, wit 3, blauw, 4 en groen 5 de rest is roze.

of woon je in belgie ofzo?

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 21:10

ik was 7e, er waren prijzen t/m 9. Het was B zonder startkaart, vandaar de bekertjes