Pech concour Epe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Pech concour Epe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 08:46

Soms heb je van die dagen dat het echt allemaal tegenzit en zo'n dag had ik gister.
nadat ik dinsdagavond na mijn werk pas laat klaar was met rijden/voeren en wassen,ben ik woensdag vroeg opgestaan voor mijn werk om nog even de laatste spullen bij elkaar te zoeken.
Laat die stomme plastronspeld toch foetsie zijn! Ziek

Mijn moeder de opdracht gegeven verder te zoeken en naar mijn werk.Daar liet ik het net gesteriliseerde instrumentarium vallen zodat alles over de vloer lag. en ik was al laat Huilen Om Half 4 naar huis vlechten en gelukkig had mijn moeder een spelt gevonden hetzij de verkeerde maar ach.

Vanwege het rotweer de afgelopen weken moest Orbaldo stiften onder maarja hij is nogal vrolijk op vreemd terrein en staat geen seconde stil.
dus hier maar de stiftgaten goed schoongetapt maar dat wou natuurlijk niet*zucht*
Uiteindelijk ging ik een kwartier later dan mijn planning weg.

Aangekomen bij het terrein stond een groot bord niet longeren *help* met zijn zadeldwang heb ik soms maar 10 rondjes nodig en dan kan ik erop.
dus ik vragen bij het secetariaat nadat ik betaald had of er niet wat te regelen viel.
Dus door naar de voorzitter.Ik mocht wel tussen de losrijdende paarden longeren maar ik weet hier vreselijk irritant dat kan zijn en met een hengst houd ik het toch liever rustig *LOL*

Gelukkig mocht ik toch na smeken bij de trailers 5 min longeren.
Orabdlo de trailer uit en hij was schaapmak! kon zo de stiften indraaien.Had ik me daar zo druk om gemaakt ?
Toen zat mijn sperriempje niet meer aan mijn hoofdstel.
grrrrr die lag dus nog ergens thuis

Maar goed opgezadeld en het ging ook nog miezeren.
Orbaldo gelongeerd maar die was meteen al schaapmak dus ik kon na 3 rondjes er zo op.Blijf ik bij het opstappen met het onderste knoopje haken achter de stijgbeugelriem, knoop eraf *aaaarrggghhhh*

Lekker losgereden en de ring in.
en ik maar rijden en nog meer rijden en na zo'n 5 min eindelijk de jury uit de wagen dat mijn startcoupon er niet was.
Jos op een drafje naar het secetariaat.
Zou ik ze niet opgestuurd hebben!!!maar hoe ben ik dan ingeschreven?
Nouja kwam iemand naar de ring toe of ik nog wel even wilde betalen.had ik al gedaan!

Nouja ik mocht dan starten maar mijn punten telde niet meer.
Ik had dus goed de balen.
Maarja Orbaldo ging braaf.
Tussen de eerste en 2de proef om hulp gevraagd bij Samsam OK dan!

en ik had wel betaald gelukkig,ook mijn startcoupon was weer terecht dus opgelost.
2de proef in en toen was Baldo net wat te braaf had wat voorwaartser en flitsender gemoeten.

Samen met Lia en Albert op mijn punten gewacht en al snel had ik de punten van de 2de proef maar van mijn eerste proef kwamen maar niet.
na ruim een uur wachten wederom Samsam ingeschakeld en jawel na enig zoekwerk was mijn wederom verdwenen coupon weer terrecht!

Punten waren niet je van het maar 2 winstpunten 158 voor de 2de proef en 162 punten voor de 1ste proef.

nu uit 6 wedstrijdjes 9 punten.
zondag nog wedstrijd en dan hoop ik L startgerechtig te zijn!

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:55

Wat ik gezien zag het er idd erg netjes uit Nimber, en je Black Stallion, was een braverd!

Balen dat het zo rot voor je liep, je had gewoon echt dikke pech. Gefeliciteerd met je mooie punten en op naar de L!

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:55

Nimber: ik heb even in je profiel gekeken: wat een leuke paarden heb je zeg! Met name beide hengsten!

Ik heb ook heel soms zo'n dag als je omschrijft...Balen, maar je hebt iig weer twee punten erbij.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:56

Balen zijn dat soort dagen, maar goed dat het uiteindelijk toch nog aardig op zijn pootjes is terecht gekomen!

Gefeliciteerd met je winstpunten!

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:04

Soms kan echt alles tegenzitten.
Niets ten nadele van secretariaten, maar ik vind dat coupons wel een beetje vaak 'zoek' raken. Bij jou zijn ze nog weer gevonden, maar ik heb al menig coupon zo verspeeld (heb wel altijd reservecoupons bij me, door ervaring wijs geworden).

Maar iig gefeliciteerd met je wp, dat was dan nog een goede afsluiting!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 14:52

Normaal heb ik ook altijd 2 coupons bij me maar ik was zelf wat laat met bij bestellen en heb de nieuwe nog niet binnen van de KNHS dus heb ik mijn oude net vorige week verbruikt.

Ach waar mensen werken worden fouten gemaakt.Ik maak ook wel fouten dus vibnd het opzich niet erg dat ze de coupons kwijt waren. was ook netjes excuus voor gegeven en ze hebben hun best gedaan om ze weer boven water te krijgen.

het terrein was behoorlijk goed te doen Orbaldo was idd weer super braaf en het was een super gezelligconcour

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:33

Bij mij had ze de coupons niet gehad, en idd ik neem er altijd twee mee, maar nu zo van nou ik heb ze in de bus bij haar thuis gegooid dus laat maar zitten. Kwamen we daar zegt ze ik heb geen coupons van je Verward . Nou goed ik vriend naar huis gestuurd, komt hij terug met coupons, kijk ik zijn het die van hem met dat paard , dus ik euh ik heet geen maurits hoor Haha! , oke ouders ingeschakeld en die hebben mijn coupons gebracht. Gelukkig wonen we 5 km verderop dat scheelt. Maar door zulke dingen wordt ik eigenlijk juist wel relaxed Verward
Maar je hebt iig je punten en ze tellen mee ook OK dan!

Hoe heeft lia gereden dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 15:58

michele schreef:
Hoe heeft lia gereden dan?


Niet zo heel denderend Haha!
Ze begon best aardig maar besloot de galop maar weer eens te gebruiken om te gaan klooien omdat ze weet dat ik op een wedstrijd toch niets doe.
Dat werd dus verkeerd aanspringen, als een gek aan de teugels hangen en er tussen uit naaien.
Dat geeft dus protocollen met een paar zevens en zesjes om vervolgens over te gaan in allemaal vieren Bloos!
Vrijdag heeft ze me dat ook al geflikt in Hierden maar daar gaf ik de schuld aan het terrein en het haasten omdat het secretariaat veel te laat was.
Hier was echter niets aan de hand.

Vanochtend heb ik haar dus opgezadeld en ben met haar naar buiten gegaan omdat ze daar nog wel eens dezelfde neigingen heeft.
Nu dus ook, verkeerd aanspringen, trekken en klieren.
Dus maar een knoop in m'n teugels gelegd zodat ze deze niet door m'n handen kon trekken en haar een paar keer goed op haar plaats gezet.
Meestal komt ze dan overeind en dat deed ze nu dus ook, dus ik neem m'n teugels in 1 hand om haar een goede mep te verkopen zodat ze weer voorwaarts zou gaan, laat die tr*t zich zo links opzij vallen Boos!
Gelukkig had ik m'n linkerbeen al naar achteren liggen en was ik heel rap uit het zadel.
Even een "goed gesprek in gebarentaal" met haar gehad en weer opgestapt.
Pas de laatste 2 kilometer naar huis deed ze weer normaal, de rest heb ik al stuiterend afgelegd Scheve mond
Het was al weer weken geleden dat ze zo hysterisch heeft gedaan en eigenlijk dacht ik er eindelijk van af te zijn, niet dus......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:04

Afbeelding
A-X binnenkomen ging nog netjes...

Afbeelding
Nog geen vuiltje aan de lucht.........

Afbeelding
WIIEEUUU, daar gaan we, verkeerd aanspringen, trekken en crossen maar........

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:06

Ik heb ook nog fotoos Lia, maar de camera op stal gelaten! Je hoort nog van me!!

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:08

Ja dat is dan wel jammer, maar kan je niet thuis een ring uitzetten en dan proefjes oefenen? misschien dat ze doordat je haar daar wel aanpakt, doorkrijgt dat ze het niet meer mag doen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:08

Oei Lia toch, dat is zonde..

Kim, wat een pechdag had je, maar wel 2 WP's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:26

michele schreef:
Ja dat is dan wel jammer, maar kan je niet thuis een ring uitzetten en dan proefjes oefenen? misschien dat ze doordat je haar daar wel aanpakt, doorkrijgt dat ze het niet meer mag doen.


Ik heb thuis een mooie dressuurring op gras, met bordjes.
Maar daar blijf ik gewoon doorrijden en ben ik haar een stap voor, op de wedstrijd zit ik maar een beetje op en hoop maar dat ze zich normaal blijft gedragen.
Toen ik Lisa vorig jaar kocht kon ik niet eens met een zadel in de buurt komen en eigenlijk is ze al een heel eind opgeknapt.
Ze heeft gewoon even een terugslagje (hoop ik Knipoog )

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:30

Ilindra schreef:
Ik heb thuis een mooie dressuurring op gras, met bordjes.
Maar daar blijf ik gewoon doorrijden en ben ik haar een stap voor, op de wedstrijd zit ik maar een beetje op en hoop maar dat ze zich normaal blijft gedragen.
Toen ik Lisa vorig jaar kocht kon ik niet eens met een zadel in de buurt komen en eigenlijk is ze al een heel eind opgeknapt.
Ze heeft gewoon even een terugslagje (hoop ik Knipoog )


Nou dan kom ik volgende keer toch maar kijken en geef je dan een schop onder je kont als je er maar een beetje aan het meerijden ben Tong uitsteken

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 18:08

jeetje Lia wat een monster zeg! laat ze zich zomaar vallen!!

het is zo zonde van de galop want de rest gaat zo netjes!

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:44

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 22:52

foto's zijn geen eens zo slecht lia! zitten mooie tussen. niemand zeker foto's van Baldo gemaakt?
Mijn digi zat trouw in mijn tas te wachten *LOL* vergeten dus

fokfanaat

Berichten: 20214
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:58

euh, door regen en omdat ik toch ook even bij mij fans wou zitten (man en kids) heb ik helaas geen pics van je geschoten Kim!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 09:01

Echt een pech dagje dus voor je.. Gelukkig dat Baldo zo braaf was op het terrein..Dat is ook wel is anders met hem Knipoog Maar goed.. Je hebt iig je punten weer en wie weet zondag nog 2? Knipoog *LOL*

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:50

Nou ik denk wel een beetje meer Obelix Knipoog We kregen net het verlossende telefoontje Sandra maar de rest mag Kim zelf vertellen.