De paarden van mijn oude manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

De paarden van mijn oude manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 21:32

Hey allemaal! Hieronder vind je wat foto's van paarden van mijn vorige manege! Check it out OK dan!

Afbeelding
Niquita, bijt erg op stal (niet naar iedereen!), maar vind dit wel een mooie foto.

Afbeelding
De veulentjes van vorig jaar! Haha! Lief he!! Lovers

Afbeelding
Pablo, leuk paard

Afbeelding
Sander, het paard dat een ONWIJZE herrie begint te maken zodra hij hoort dat een ander paard een peen krijgt Knipoog:D

Afbeelding
Dit is Naomi, er werd niet zo heel vaak op haar gereden, omdat ze als fokmerrie gebruikt werd.

Afbeelding
Hummel!! Mijn lievelingspaardje! Haha!:D *LOL* *LOL* Hij kan heel erg kroelen op stal, en loopt meestal redelijk hard Haha!

Afbeelding
Melody, de bokker Knipoog Slaat geen les over zonder te bokken haha, maar is wel een leuk en mooi paardje!

Afbeelding
Manja, de andere bokker Tong uitsteken;)

Dit waren de foto's voorlopig even, ik heb er nog meer, maar die komen nog Knipoog anders worden al die foto's in 1x beetje vermoeiend Knipoog

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:17

zo wat zien die er mooi uit, glimmen ook mooi Haha! , ook lekkere schone stallen. die foto van die veulens is helemaal lief

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:25

leuke fotó's staan die veulens altijd zo bij elkaar in de box? het is daar wel erg krappies trouwens hoor!

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:40

heej SHAAR, erg leuke fotows, en wat was dat een gedoe he, om die drie veulens voor de foto helemaal met zn 3en in een stal te zetten!!! hahaha ze liepen ons gewoon omver!!! Maar je moet weer eens komen kijken joh! hahaha de binnenbak is blauw en we hebben gereden zonder letters,erg raar maar goed voor je geheugen. *LOL*
Owja ik kom een x met christa bij jou in de les rijden ok? wil ik op blitz of nino... leuk joh!EEj ik spreek je op msn ok? doeidoeidoei

@@@Alieta, ja dat klopt, het mog eerst niet van de eigenaren, maar wij wouden ze zo graag in een stal op de fotow, dat na lang zeuren het ok was. Het ziet er idd erg krap, maar ook heel erg schattig uit! DE middelste is de hengst en buitenste twee de merries ne de rechter is nu echt helemaal licht van kleur!!
Laatst bijgewerkt door mariellexxx op 08-07-04 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 09:42

okay dus die zijn in de stal gezet! Haha!

annepan
Berichten: 303
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:08

erg leuke pony's daar. mooi en goed verzorgd zo te zien