Van Baalen reserve voor Athene

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Van Baalen reserve voor Athene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 21:18

Marlies van Baalen is officieel de reserveamazone voor het Nederlands Olympisch dressuurteam. Met haar paard Blom's Idoucs deed ze het het hele jaar goed, en presteerde met name sterk in de twee observatiewedstrijden in Ermelo en Kootwijk.
Imke Schellekens valt hiermee dus af als eerste reserve voor de Olympiade, maar zij en haar geweldige hengst Gestion Lancet gaan ongetwijfeld een glorieuze toekomst tegemoet. Gezien de fantastische prestaties van de observaties en tijdens het NK in Nijmegen, waar ze een hele goede Special en Kür neerzetten, zal de Nederlandse dressuursport niet lang op haar hoeven te wachten.

GOOO marlies Haha!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:40

heee erg leuk!

er gaat volgens mij een sterk team heen, ben erg benieuwd

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:44

Nou leuk zeg! Eindelijk de reserveamazone bekend Haha!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:14

woww!!
Super gaaf! en terecht!!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:17

Kan het er behoorlijk mee eens zijn! Top, toch een soort plekje voor de nieuwe jonge generatie!

Annash
Blogger

Berichten: 26508
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 10:22

Oh wat ontzettend leuk voor Marlies!!

Ze heeft het echt verdiend, ik heb genoten van hun optreden op het NK Nijmegen!

Super Marlies, you go girl! Haha!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:15

De kans dat ze echt mee mag doen is eigenlijk helemaal niet zo klein........ !

Jarwo heeft wat lopen sukkelen en is net terug;
Anky is nogal breekbaar, of anders heeft ze nog wel eens iets met ladders.
En aagezien Edward nogal een hele partij jonge hengsten rijdt zit een ongeluk in een klein hoekje.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:22

CGJ12 schreef:
De kans dat ze echt mee mag doen is eigenlijk helemaal niet zo klein........ !

Jarwo heeft wat lopen sukkelen en is net terug;
Anky is nogal breekbaar, of anders heeft ze nog wel eens iets met ladders.
En aagezien Edward nogal een hele partij jonge hengsten rijdt zit een ongeluk in een klein hoekje.........

De manier waarop jij het schetst is het net alsof Sven eigenlijk de enige redelijk zekere factor is.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:51

Pipo schreef:
De manier waarop jij het schetst is het net alsof Sven eigenlijk de enige redelijk zekere factor is.


Ik kan me een topic herinneren van een aantal dagen geleden waarin juist het tegengestelde werd beweerd....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:51

Michelle77 schreef:
Ik kan me een topic herinneren van een aantal dagen geleden waarin juist het tegengestelde werd beweerd....


*LOL* *LOL* Daarom ook mijn opmerking Haha!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 13:55

Michelle77 schreef:
Ik kan me een topic herinneren van een aantal dagen geleden waarin juist het tegengestelde werd beweerd....

Volgens mij is Sven een redelijk zekere factor, zowel qua deelname als prestatie.........
En Sven is natuurlijk boven alles Duitser........

Annash
Blogger

Berichten: 26508
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:04

Michelle77 schreef:
Ik kan me een topic herinneren van een aantal dagen geleden waarin juist het tegengestelde werd beweerd....


Haha! Ik ook Haha! Schijnheilig

Ik ben wel heel benieuwd wat het gaat worden. Eens of oneens, I don't care. Als ze maar winnen Tong uitsteken Haha Haha!

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:11

GOOOOOOOOOOOOOO nederland!!!

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:45

Shanna16 schreef:
Eens of oneens, I don't care. Als ze maar winnen Tong uitsteken Haha Haha!


Daar gaat het toch helemaal om!!

hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:11

Nou sorry hoor ik wil weer geen roet in het eten gooien. (voordat er wordt gedacht dat ik er express tegen in ga) Maar ik vind toch echt dat imke het meer verdiend heeft op dit moment beginnen de OS en op dit moment scoort imke beter. Dan had hij nu net zo goed aken af kunnen wachten en dan pas definitief kunnen zeggen wie er reserve was ik begrijp het niet meer hoor!!!!!!!! Imke scoort dik boven marlies antoinette en sven en die komt helemaal voor niks in aanmerking nou die hele dresuursport is een groot complot. meer heb ik hier niet op te zeggen ik vond dat imke het pas terecht verdiend heeft want nu scoort ze en niet zeggen ze komt nog te vroeg want over vier jaar is het mischien te laat.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:15

hoho schreef:
Nou sorry hoor ik wil weer geen roet in het eten gooien. (voordat er wordt gedacht dat ik er express tegen in ga) Maar ik vind toch echt dat imke het meer verdiend heeft op dit moment beginnen de OS en op dit moment scoort imke beter. Dan had hij nu net zo goed aken af kunnen wachten en dan pas definitief kunnen zeggen wie er reserve was ik begrijp het niet meer hoor!!!!!!!! Imke scoort dik boven marlies antoinette en sven en die komt helemaal voor niks in aanmerking nou die hele dresuursport is een groot complot. meer heb ik hier niet op te zeggen ik vond dat imke het pas terecht verdiend heeft want nu scoort ze en niet zeggen ze komt nog te vroeg want over vier jaar is het mischien te laat.

Jij snapt het......... Haha!:D:D

GeJe

Berichten: 2493
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:32

Tja, dressuursport is meer dan alleen met je (nog) hoedje en glimmende laarzen op een paard rondsturen Schijnheilig

Netwerken, vrienden, kruiwagens en een vrachtwagen vol euri zijn op dit niveau ook wel handig Vingers aflikken

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:39

Aan netwerken, vrienden en kruiwagens kan het bij Marlies niet ontbroken hebben..........
Sven moest het hier zonder stellen, maar heeft wellicht op die andere component ingezet..........

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:47

Daar gaan we weer Boos! Zullen we een beetje on-topic blijven.

Jammer dat Marlies niet alsnog mee kon naar Aken, dan hadden we al een aardige indicatie voor Athene. Anky staat wel op de startlijst met Salinero en Krack, die Krack-plaats Haha! had natuurlijk ook door Idocus ingenomen kunnen worden.

Theo

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:05

Horsedances schreef:
Daar gaan we weer Boos! Zullen we een beetje on-topic blijven.

Jammer dat Marlies niet alsnog mee kon naar Aken, dan hadden we al een aardige indicatie voor Athene. Anky staat wel op de startlijst met Salinero en Krack, die Krack-plaats Haha! had natuurlijk ook door Idocus ingenomen kunnen worden.

Theo

Je bent toch niet écht Boos! Theo ?
Het is maar een spelletje hoor........ Haha!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:05

Marlies heeft overall meer gescoord dan Imke, vandaar dat ik denk dat de keuze op Marlies is gevallen.

Erg leuk voor haar OK dan! Jammer voor Imke. Maar dat is sport.

En als je dressuur als 1 groot complot gaat zien, dan kan je maar beter gaan dammen... Het zal niet de enige sport zijn waar dit ook zo is...

Gewoon blik op oneindig en doorgaan!

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:06

Horsedances schreef:
[.....]Anky staat wel op de startlijst met Salinero en Krack, die Krack-plaats Haha! had natuurlijk ook door Idocus ingenomen kunnen worden.
Theo

Misschien wilde Anky die plaats wel helemaal niet áfstaan.........

Horsedances

Berichten: 857
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:19

Citaat:
Misschien wilde Anky die plaats wel helemaal niet áfstaan.........


Zelfs Anky wordt uitgezonden door de KNHS, en beslist niet zelf waar ze mag starten, anders dan op de persoonlijke uitnodiging van de organisatie.

Theo

hoho
Berichten: 151
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:20

Je heb wel gelijk dat je door moet gaan en gewoon net doen of het er niet is maar is wel frusterend. En marlies mag dan wel langer gepresteert hebben. Maar op dit moment zijn de OS toch dus het gaat er toch om dat we de beste van het land sturen die er nu de beste zijn? of zie ik dit mis? En op dit moment is dat niet marlies en ook geen sven. (tenminste in mijn ogen hoor en trouwens ook geen antoinette marlies presteert beter dan antoinette)

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 17:23

Horsedances schreef:
Zelfs Anky wordt uitgezonden door de KNHS, en beslist niet zelf waar ze mag starten, anders dan op de persoonlijke uitnodiging van de organisatie.

Alle mensen zijn gelijk, maar sommige mensen gelijker dan andere...........
Ik geloof heilig dat de organisatie van Aken de 06 van Anky of Sjef heeft........ Knipoog