Mannen en het huishouden.....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Mannen en het huishouden.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 21:27

Kijk mijn vent is best lief hoor, maar wat íe nou toch weer gedaan heeft..... Scheve mond

Heeft hij vanmorgen al mijn goede kleren van de wasmachine in de droger gedaan (flink lang en warm) ipv opgehangen. Frusty

Mijn net nieuwe broek die zo netjes zat en nu erg strak is.
Bloesje wat nu echt niet meer past. Bloos!
T-shirt wat enigszins kort is geworden. Bloos
*zucht*.....
Argument 'Moet je me maar niet zo laten zweven hoor.'. (Ik zei: "Haal je de was nog even uit de wasmachine.", In plaat van dat ik zei: "Hang je de was even op." ).
En "Ik ben geen vrouw hoor Vriendjes zijn? ". Verward (duhhhhh)
Hoe verzint íe het.

Als je het niet weet kijk dan op het labeltje van een willekeurig kledingstuk uit die was.....
Ik heb op de wasmachine zelfs een briefje met de uitleg van al die symbolen voor 'm gedaan.

Moet ik het dan écht zelf doen *zucht*.

Beetje zonde van mijn kleren Huilen

Kijk verder is íe best lief hoor. Knipoog
Hij kookt bijna elke dag (vergeet weleens de groente in de macaroni of bami of zet alles op behalve de groente omdat hij niet weet hoe dat moet. Of moet ik zeggen 'niet wil weten hoe het moet'.)

En hij stofzuigt altijd. OK dan!

Ik mag niet klagen. Maar volgens mij wíl hij het gewoon niet kunnen

Iemand nog een stapel was waar hij op kan oefenen..... Schijnheilig

:evaw:


janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:38

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 08:57, in het totaal 1 keer bewerkt

-


Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:39

meld zich als vrijwilliger.. ik heb toch geen droger

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:41

mijn stiefvader heeft het ook hoor.
hij doet alles is huis (doet hij ook wel goed hoor)
maar de was hoe hij dat toch doet Verward
hij kijkt echt wat hij bij elkaar doet.
hij stopt zo net nieuwe rode t-shirtjes bij witte hemden Verward .
en maar klagen als het er roze uitkomt Clown .
ik hoef ook echt geen roze onderbroeken te kopen,want als hij de was heeft gedaan worden ze grijs Haha! .

hij mag van me moeder de was nu ook niet meer doen Tong uitsteken Clown

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:57

Je moet ook geen groente in de Bami, Pasta of wat dan ook doen behalve een uitje en wat paprika. Daarnaast een lekkere salade en je groenvoer is weer binnen Haha!

Maarre...........mijn Pa doet dus heel veel in het huishouden tegenwoordig. Toen ze allebei nog werkte hadden ze een hulp ( nu nog, maar 1 ochtend per week) en Pa strijkt zijn eigen kleding, doet regelmatig de was, kookt regelmatig..........eigenlijk verdelen ze het allemaal.

Mijn moeder kan heel goed mannen opvoeden, dus een trainingskampje misschien Haha! Wil je het telefoonnr?

Kanzi
Berichten: 2655
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:17

Zooooooo, hij kookt elke dag EN hij stofzuigt???!!!
DIKKE BOFKONT!!!!!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:42

Inderdaad, wees blij...

Menno weet de moeilijkste scripts voor een website te maken, maar de goede knopjes van de wasmachine vinden is nog altijd een groot dilemma.... Haha!


Volgens mij weet ie niet eens dat we een wasmachine hebben...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:47

Daarom doe ik hier thuis de was. Haha!

Zelfs toen ik vorig jaar doordeweeks veel bij mijn ouders was i.v.m. werk nam ik ieder weekend mijn was mee naar Utrecht om het zelf te doen. Mijn moeder gooit namelijk ook van alles in de droger en mijn vriendje vertrouw ik mijn was al helemaal niet toe. Het is tenslotte mijn wasmachine en ik weet als geen ander hoe die werkt. *LOL*

Mijn vriendje kan daarentegen wel goed koken en hij vindt het nog leuk ook. Dus doe ik de was en hij kookt. Prima verdeeld toch? Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:53

Hier gaat het iets anders... Ik weet niet eens hoe de wasmachine en de droger werken, vriendje wel Haha!
Maar daarintegen vindt is het bij hem al een hele prestatie als hij water aan de kook krijgt, heft elkaar weer een beetje op Haha!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:07

Ik heb op internet een hele tijd terug ene boekje besteld" Hoe moet je strijken, voor mannen"

Het was gratis van fokke en sukke. En heel gaaf. Zal die nog ergens te vinden zijn?

[edit Heike]

gevonden
Fokke & Sukke strijken voor mannen. Reclamecampagne Philips, 2002.

http://www.philips.nl/InformationCenter ... 22&lNodeId
Denk niet dat ze nog te bestellen zijn. maar er staat wel een telefoonnummer bij

Afbeelding

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:12

Hahaha, dat boekje heb ik destijds idd besteld! *LOL*

Zal wel eens kijken of ik daar wat van kan inscannen. Kan me een plaatje herinneren van de cursus 'strijken voor mannen' waarin werd gesproken over 'de beenbuizen van de broek'. Hoezo politiek correct? Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

brutus

Berichten: 2
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:57

we houden onszelf gewoon dom...we kunnen het wel snappen maar doen het gewoon niet Knipoog

Meis haar schuld dat ik hier ben Knipoog

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:59

Kijk, Brutus geeft het gewoon eerlijk toe....
volgens mij heb ik veel te vrouwelijke mensen hier in huis... ze kunnen alles, zelfs met de naaimachine overweg!! En dat durf ik zelfs niet aan...

Spero melior

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 00:11

Zelfs mijn moeder is zo'n mutserig geval met de was Clown
Ik had een leuke knalroze met knaloranje gestreepte BH. Wast ze die met een spijkerbroek...Gevolg: Grijs-oranje bh Boos!

Mijn nieuwe knalroze shirtje heb ik eerst maar een paar keer zelf met de hand gewassen vorodat zij hem bij m'n witte broeken in zou doen Clown

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 07:55

Hahahha ik ken t.
Ik heb trouwens ook zo'n briefje gemaakt voor m'n vriend, met alle symbolen en welk programma hij moet gebruiken voor welke was. Schijnheilig
Je boft wel dat hij elke dag kookt zeg. Mijn vriend doet altijd stofzuigen en kookt 1 dag in de week. Dat moet van mij. Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:02

Pffff ik herken het ook bij m'n vader. Als moeder weg is moet er afgewassen worden (pannen de rest gaat in de afwasmachine). Nou alles wordt netjes afgewassen en dan is ie vertrokken.

Hallo! De teil ligt er nog, het aanrecht is een grote kliederboel en er moet nog een doekje over de tafel.... Als ik het 100 x zeg dan doet hij het.... maarrrrrrr de volgende keer gebeurt het weer *zucht*

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:13

Ik heb zelf laatst ook een misser gehad met wassen.
Ik had een roze broek, al een paar keer eerder gewassen, met een vestje met vanille en babyblauw en een gele polo met witte kraag in de wasmachine gedaan.
Nu heb ik een roze broek (nog steeds), en lichtroze met babyblauw vestje, met roze strepen op t blauwe, en een gele polo met lichtroze kraag... Boos!

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:15

ach ja, daarom doe ik de was altijd maar zelf, dan weet je tenminste dat het goed gaat.. Maar mijn vriend doet dan ook weer andere dingen (stofzuigen, wc schoonmaken, afwassen, opruimen, niet dat ik deze dingen niet doe hoor, we doen het huishouden lekker samen) de was is mijn pakkie aan. Moet ik ook zeggen dat ik wat meer tijd heb omdat ik vaker thuis ben, want hij werkt de hele dag en ik studeer. Ach de taken zijn goed verdeeld OK dan! , dus ik maak me er niet zo druk om dat hij de was niet doet.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 08:30

@ janna: De afwas kan hij al (afwasmachine), de kook doet hij ook, de boodschappen doe ik maar voor 'm (nou ja we gaan samen, hij levert de flessen in en weegt de groenten af *LOL* ) Ik dacht dat hij zo onderdehand wel zou kunnen wassen, niet dus...

@ pipo: met groenten bedoel ik dus ui, prei en paprika.... (wat al gesneden is ook Scheve mond )

@ tyrza, die moeilijke scripts schrijft hij ook nog OK dan! Maar huishoudelijke apparaten met knopjes daar heeft ogen op steeltjes van.

@ heike, ik ga eens kijken of ik dat fokke en sukke boekje kan vinden want Harmen vind fokke en sukke erg leuk. Misschien iets om te geven als we een jaar getrouwd zijn Extreme duivel

@ samantha: Hij moet wel koken anders eten we niet voor 8-en, hij fietst 5 minuten ik moet ca een uur met de auto uit mijn werk.
Het is wel zo dat ik het precies klaar moet leggen en geen 'ingewikkelde' dingen moet zeggen anders vertikt hij het Ik bel 'm als ik bij Utrecht ben "Begin maar met koken". Is ie nog niet klaar als ik thuis kom, laat hij alles uit zijn handen vallen en gaat tv kijken Verward

@ LuvdaTossa: Hij is dan in sommige dingen weer wel precies, als mijn jas over een stoel in de kamer hangt of mijn schoenen staan midden in de keuken dan krijg ik weleens commentaar Bloos Het teiltje zal dan ook nooit op 't aanrecht staan OK dan!

:evaw:

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:34

Sjimmy schreef:
Is ie nog niet klaar als ik thuis kom, laat hij alles uit zijn handen vallen en gaat tv kijken Verward


Hahahha dit is echt typich een mannen eigenschap. Haha!

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:37

Ik vroeg gister of hij de badkamer en het toilet nog had schoongemaakt. Zegt hij dat hij niet weet hoe dat moet....... Schijnheilig Scheve mond . Later zegt hij dat hij de badkamer wel wil doen maar het toilet wist hij nog steeds niet hoe hij dat moest schoonmaken. Heel ingewikkeld is het allemaal voor die kerels hoor.....
En dat met de was, dat heeft hij ook al eens gedaan. Hij had zo ongeveer alles bij elkaar ingegooid daarom mag hij de was niet meer doen. (waarschijnlijk was dat ook zijn bedoeling)

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:51

Ik kook en Henk wast af (afwasmachine in en uit ruimen) Strijkwerk heb ik gelukkig niet, wassen doe ik. De was ophangen, heb geen droger , doet ik ook maar, anders is het over een week nog niet droog.

Henk heeft 1 keer de was gedaan en meteen de wasmachine gesloopt. Ik had een briefje met de handelingen op de wasmachine neergelegt. Toen ik uit mijn werk kwam vroeg ik of de was gelukt was. Nou Clown ik zag elke keer dat knopje (programma knop) verder gaan, dus heb ik steeds dat knopje weer terug gedraait naar de stand waar hij moest staan. Op laatst dacht ik, laat maar, ik blijf terug draaien Verward . Ik weet niet hoe het kan maar de was is zeik nat en alles staat in de douchebak uit te druipen. Haha! Schijnheilig

Conclusie: Wasmachine monteur op bezoek gehad Boos! en Henk die nooit meer de was doet.

Stofzuigen gaat OK dan! Vaatwasser in en uit ruimen gaat ook goed, soms sneuvelt er een glas of bord.
Koken is bij Henk hoog vuur, gas is alles, moet niet te lang duren, dus meestal is het verbrand of half gaar.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:53

PhiaBink schreef:
Koken is bij Henk hoog vuur, gas is alles, moet niet te lang duren, dus meestal is het verbrand of half gaar.


Dat ken ik ja

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:54

Haha, komt me bekend voor. Alhoewel, als ik sommige dingen hier lees, heb ik precies nog geluk. Mijn vriend kookt ongeveer even dikwijls als ik, maar dan is de keuken achteraf wel een slagveld. We hebben ook een schema wb poetsen, dus de helft van de keren dat er gepoetst moet worden doet hij dat, maar hoe: gauw even een dweiltje over de vloer en dan is zogezegd heel het appartement gepoetst Verward Onlangs was de zeep om mee te dweilen op, hij ging een nieuwe bus meebrengen van de supermarkt, kom ik thuis en wat zie ik, heeft meneer pure javel uitgegoten over de vloer. Ik moet wel toegeven dat hij altijd de vuilniszakken buiten zet OK dan!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 08:54

Nu is het:
Henk gaat koken:
Waar zullen we GAAN eten Haha!

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Diddykong, Suky, swatch en 40 bezoekers