Woon nu op kamers ... maar wil niet meer terug!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Woon nu op kamers ... maar wil niet meer terug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 16:52

Ik woon nu voor een half jaar op kamers, op de kamer van een vriendin die voor een half jaar aan het reizen is.
Ik ga in het weekend naar huis, maar ik merk dat ik er gewoon niks aan vindt. Ik ga liever mijn eigen gang, wil zelf bepalen wat ik doe omdat ik dat doordeweeks ook doe. Nu zit ik dus thuis te chagrijnen!
Maar ik moet over een half jaar dus wel weer gewoon naar huis omdat ik binnen zo 'n korte tijd nooit een kamer kan vinden.
Wie had hetzelfde toen hij op kamers ging? Vind het ook zo banketstaaf voor mijn ouders dat ik als ik thuis ben juist graag weer terug wil. Verward

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 17:37

Ik ben een jaar naar Amerika geweest toen ik 16 jaar was. ( Ik heb er western gereden )
Toen ik weer thuis kwam zou ik naar de HAVO, ik had eerst mijn MAVO diploma gehaald voor dat ik naar Amerika ging.
In Amerika had ik mijn Highschool diploma gehaald, ik woonde in een gastgezin maar die waren niet veel thuis.
Ik kon moeilijk weer wennen aan alle regeltjes thuis.
Ik heb toen besloten om niet nar de HAVO te gaan maar een baan te gaan zoeken.
Dat is toen gelukt en na een poos heb ik een eigen flatje gevonden.
Ria S.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:18

Ik had het juist andersom, ik heb 2 maanden op kamers gewoond en ben toen heel snel weer naar huis gegaan.
Ík heb toen een kleine caravan gekocht en in het weitje achter het huis gezet.
Bij m´n ouders eten en douchen (en de was brengen Haha! ), paardjes bij de deur en toch zelfstandig (op mijn manier dan Haha! )