ah digitale foto "service"

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9457
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

ah digitale foto "service"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 13:28

Het drama begon op 24-6 toen ik 107 digitale foto's doorstuurde naar AH. Na 5 dagen (terwijl op de site staat dat je ze normaal binnen 3 werkdagen hebt- heb ik eens een mailtje gestuurd en vriendelijk geinformeerd naar mijn foto's, waarin ik al aangaf dat ik ze wel opnieuw wilde sturen, mocht er iets fout zijn gegaan. Om een lang verhaal kort te maken (dit zegt het betreffende filiaal waar ik de foto's op kan halen-ooit- ook) ze zijn de foto's gewoon kwijt, en weigeren dit toe te geven, het duurt nu al bijna 2 weken Boos! gisteren weer een mailtje dat ik ze ws vandaag op kon halen...NIET dus.

Gebeurt dit vaker, of heb ik dit weer ?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:30

Ik heb laatst ook een hele reeks foto's gemaild naar Kral. Die zou ik ook binnen drie dagen krijgen, maar na drie WEKEN waren ze er pas! De volgende keer waren ze er weer niet binnen de afgesproken tijd, maar binnen 7 dagen.

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:54

Ik stuur mijn foto's altijd naar de Hema,en moet zeggen dat het altijd keurig netjes afgehandeld wordt!
En ..... super op tijd,soms nog eerder dan verwacht!
Groetjes Lundi

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:28

ik stuur mijn foto vaker naar AH, heb dit nog nooit meegemaakt eigenlijk. Ik vind het wel erg slordig zeg!

Mist

Berichten: 9457
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 12:16

vandaag het verlossende woord (dankzij een zeer vriendelijke medewerster van het AH filliaal, die er ongevraagd op eigen houtje achteraan is gegaan OK dan! ) ze zijn de foto's kwijt, of ik ze opnieuw op wil sturen........dat dacht ik dus niet Boos! ze bekijken het maar!

Als ze dat een week geleden hadden gevraagd, had ik dat geen probleem gevonden, maar als ze 14 dagen lang vol gaan houden dat mijn foto's er MORGEN zijn...

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:25

He, hoe doe je dat eigenlijk. Zet je de foto's dan gewoon op je pc en dan stuur je ze naar een fotoservice via mail en dan kun je ze (als t goed is?:P) na een aantal dagen ophalen?? Want ik neem ook vaak foto's en dat lijkt me wel leuk maar i kweet dus niet hoe dat werkt, en hoeveel kost het ontwikkelen en worden de foto's een beetje mooi?

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:26

Oh, leuk om te weten.. Heb gisteren voor het eerst een pakketje foto's erheen gestuurd. Ben benieuwd.. Verward

Mist

Berichten: 9457
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 18:04

marije1987 schreef:
He, hoe doe je dat eigenlijk. Zet je de foto's dan gewoon op je pc en dan stuur je ze naar een fotoservice via mail en dan kun je ze (als t goed is?:P) na een aantal dagen ophalen?? Want ik neem ook vaak foto's en dat lijkt me wel leuk maar i kweet dus niet hoe dat werkt, en hoeveel kost het ontwikkelen en worden de foto's een beetje mooi?


De theorie werkt idd zo Knipoog leek me ook heel handig...en ga het zeker nog eens proberen..maar dan bij het kruitvat, of hema, je zult begrijpen dat AH de pot op kan (om het nog maar netjes te zeggen!) Wel ga ik morgen een doosje belgische bon-bons bij Tamara (de vriendelijke AH dame) afgeven voor haar moeite ! (we hadden dagelijks telefonisch contact !)

Ik heb ze vandaag van ellende maar op cd gebrand en af laten drukken bij een fotozaak hier in het dorp...de kwaliteit was boven verwachting eigenlijk OK dan! (omdat er een paar bij zaten van mijn oude digi- die op het scherm nogal korrelig leken- viel me alles mee !)

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:16

pff lekkere "service" idd dan. Ik geef je groot gelijk dat je ze er niet nog eens heenstuurt! Als ze het toegegeven hadden, okej dan. Maar zo Verward

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48209
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:35

ik heb nooit problemen gehad met AH fotoservice....

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:38

Ik stuur ze altijd naar de Kruidvat! En ik ben hier heel erg voer te spreken!

:D M2 + 8 :D

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:45

Hier spreekt een AH medewerker. Haha!

Ik werk er nu ruim 2 jaar en sta al geruime tijd achter de servicebalie.

De Albert Heijn geeft naar mijn idee niet de goede informatie, want gewone foto's komen ook ALTIJD pas een dag later binnen dan dat er op het strookje staat. Dus ik waarschuw de klanten altijd, dat ze er niet blind op moeten vertrouwen.

Zelf maak ik zo af en toe ook gebruik van de digitale fotoservice van de Albert, en dat is 2 keer al niet goed gegaan.

1 keer is een deellevering niet compleet binnengekomen, en op die foto's die ik voor iets nodig HAD (zo'n 4 weken geleden Schijnheilig ) wacht ik nog steeds. Nu kan ik zelf in de computer kijken, maar ik kan ze niet vinden en ze zijn ze bij CeWe colours (het afdrukbedrijf in dienst van Albert Heijn) gewoon kwijtgeraakt. Boos!

Dus ook al werk ik er al een tijd met plezier, ik vind de fotoservice, en met name de digitale fotodervice, van de albert heijn beneden de maat.


En de kwaliteit is ook nog niet enorm, dus volgende keer neem ik de HEMA maar

PS: Niet door vertellen he Knipoog wil morgen nog normaal kunnen werken

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 21:51

Ik heb ze vorige week door gezonden naar AH, had ze echt super snel. 3 dagen dacht ik. kwaliteit was alleen slecht, maar dit ligt denk ik meer aan het aantal pixels van de foto's.

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:55

Ik werk bij een AH in Amsterdam, en bij ons zijn er bijna nooit klachten over de foto-service gekomen. Bloos Alleen ik zelf breng mijn foto's ook altijd naar de Kruidvat of Hema!!! Schijnheilig

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 23:20

Foto's komen inderdaad standaard een dag te laat binnen bij ons. Erg vervelend, als het echt te gek wordt, geef ik de klant altijd een bon voor een gratis vergroting mee. Maar wat mij betreft mogen ze die foto-'service' wel afschaffen Schijnheilig

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:04

Schijnheilig nooit problemen mee hoor.. *kuch*

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:34

Hema komt als beste uit de test - test afdrukcentrales- van het blad "Computertotaal".
Sinds kort kan je bij Hema ook fotmaat laten afdrukken van digitale camera's (3:4) -> valt er niks van je foto weg.

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:48

hoe duur is de AH dan?
ik heb het de laatste keer bij de slecker laten doen, goeie kwaliteit en ik geloof maar 18 cent per foto


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, ashley1, brittms, fjord_brucht, future_vet, GoogleAdsense, Imhrien, Kimberley_, MyWishMax, Nimby, Pikeur, Polarize, Shenavallie en 31 bezoekers