Daar gaan we weer met de verzorgpaard-afknappers...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Daar gaan we weer met de verzorgpaard-afknappers...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 22:39

Ik had laatst wat advertenties geplaatst voor een nieuw verzorgpaard. Aantal reacties gehad waarvan 2 bruikbare. Een Friese merrie van 3 jaar oud die ik mag inrijden hier 7 km vandaan en een KWPN-merrie van 10 jaar en 1.67 hoog die ik op mijn huidige stal mag zetten op kosten van de eigenaresse. Als het niet klikte met de merrie mocht ik zelfs haar 4-jarige zoon van 1.60 mee.

Morgen zouden Sandra en ik gaan kijken bij die 10-jarige merrie of het wat was. Hele week op verheugd en nu krijg ik net een mailtje dat die mensen een boerderij met 15 stallen en binnenbak kunnen gaan bewonen dus dat ze dan het hele spul meenemen en eventueel daar verzorgers gaan zoeken. Frusty Ik had er zo'n zin in, weer lekker een paardje voor mij alleen waar ik ook mee buiten kon rijden enz. en nu gaat het weer niet door. Gewoon pech, die mensen hebben ook gelijk natuurlijk, maar voor mij is het wel jammer Haha!

Nu nog wachten op een reactie van de 5-jarige, onbeleerde NRPS van mijn buren en anders bel ik de man die ons altijd hooi bracht of ik zijn paarden niet mag bijrijden.

Maar het was zo leuk geweest om een paardje bij die van mijn zus te hebben staan, van de zomer in de wei en in de winter weer op mijn huidige stal. Verdrietig


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 22:52

He dat is balen zeg Verdrietig
Weet precies hoe je je voelt.........is dan zo een domper vooral omdat je je er al helemaal op had verheugd..........balen zeg.

Maar je geduld word vast en zeker beloont en je vind straks een heel lief paardje Knipoog

Succes met verder zoeken.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 23:04

Scheve mond Ja dat zegt men he, dat ik uiteindelijk wel een leuk lief paardje vindt, maar ik vraag me dan steeds af WANNEER dat nou is *LOL*
Nou ja, in principe heb ik achteraf niks te klagen gehad, heb de afgelopen 3 jaar gewoon kunnen rijden en dat zal me ook wel lukken als Aldira verkocht is. Misschien stel ik wel teveel eisen Verward

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 23:04

He balen!! Frusty Hoop voor je dat het snel lukt!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 23:08

Ik zal voor je duimen dat je gauw wat anders vindt!
Echt balen dat deze niet doorging zeg, klonk echt super.
Maar wie weet... heeft het zo moeten zijn omdat... er nu een superpaardje in de toekomst voor jou bestemd is...?
We blijven hopen, don't give up!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 23:14

he balen zeg! hopelijk komt er snel weer wat anders bij!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 11:40

oliebol zeg, ik wou je net bellen om te vragen hoe het gisteren was geweest, had dit topic over het hoofd gezien.
Echt balen, het zou zo gaaf zijn als je een paardje voor jezelf zou hebben!
Nou ja, je vindt vast wel wat. En mocht je na Aldira een tijdje paardloos zijn, dan kom je maar lekker op Saartje rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, inge_romeo, Kitty_, Mieke, nien81, onpaard, PeanutGuapa, Rose_Sonny, Vagabondo, ziechriet en 148 bezoekers