Kado voor een 30 jarige man?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Kado voor een 30 jarige man?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 15:45

Een vriend van mij is binnenkort jarig. Hij is een beetje een zeikerd , dus veel dingen vallen al af, zoals geurtjes enz.

Zoals elk jaar vraagt hij een doosje gezelligheid, en zegt er zelf al meteen bij geen condooms, dus die vallen al af. Vorig jaar had ik heel orgineel een fles wodka en een doos sigaren gegeven Schijnheilig , maar voor dit jaar is mn inpiratie een beetje op. Ik wil ook niet aankomen met 10 verschillende flesjes bier ofzo, ik wil wat orgineels. Ik wil ongeveer tussen de 20 en 30 euri uitgeven.

Iemand nog ideeen?


Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:51

Als 'ie van een bepaalde sport of popgroep ofzo houdt, zou je kunnen proberen aan kaartjes voor een wedstrijd (of concert) te komen.

Of een abonnement op een luxe tijdschrift (die met de konijne-oortjes, die valt vaak best goed).

Tegoed bon voor een dure sportzaak, die hij te duur vindt om er zelf iets te kopen?

Dagje Thermae2000 met jou? Of is íe nou ook weer niet zó'n goede vriend? Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:54

err...uhm... een bordspel? zo'n twister geval? Twister kan heel leuk zijn als je een lok op hebt stel ik me zo voor... Haha! (ik heb dan wel geen twister... en ben ook nooit echt dronken..maar goed, ik denk toch dat het leuk is Lachen ) Errr... of ergens een paar goedkope p*rn*videos voor hem op de kop tikken? Opblaaspop? Schijnheilig Chocolade bodypaint... het zijn iig geen condooms... Schijnheilig Bioscoopbon en een zak drop... dvd'tjes en een pak popcorn voor in de magnetron...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:57

olga schreef:
en zegt er zelf al meteen bij geen condooms


Een opblaaspop met plakspullen? *LOL*
Neehoor, grapje. Misschien een leuk shirt of een cd-tje. Of een grappige stropdas. Of iets voor z'n auto...
Ik vind het zelf ook altijd erg moeilijk om een cadeau te vinden voor mijn man. Hij is straks in september jarig, maar ik heb al iets heel leuks gezien. Ik heb hem in februari een teckeltje gegeven en daar is ie helemaal weg van. En nou laatst zag ik een stropdas met teckeltjes erop. Dat wordt dus zijn cadeau *LOL*

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 16:03

Het is niet zo'n goede vriend om mee naar thermea2000 te gaan( zou hij wel willen, maar ik niet Haha! ).

Hij houdt van Queen en Abba, wordt een beetje lastig met kaartjes Knipoog .

Twister is ie te stijf voor. Hij heeft een auto van de zaak waar hij niks extra's aan uitgeeft.

Ik zeg niet voor niks dat het een zeikerd is Haha! .

Maar een abbonnoment op dat blad met die oortjes vindt ik eigenlijk wel een heel leuk idee OK dan! , zal eens informeren wat dat gaat kosten.

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:03

Is het een zeikerd in de zin van: "Jaaa, ik weet niet wat ik wil, het maakt me niet uit, want ik vind alles leuk" of is het er eentje zoals: "Neee, dat past niet bij mij! Nee, je hebt echt geen tijd uitgetrokken om een geschikt cadeau voor me te zoeken"..

In het eerste geval (wat ik namelijk zelf ben Vingers aflikken) kan je namelijk bijna alles geven. Van sokken tot dagjes uit, boeken, cd's ALLESS!!! *LOL* Nou ja, met cosmetica enzo ben ik minder blij!! Vingers aflikken Ik heb wel eens iemand aan opblaaspop gegeven voor de grap omdat hij ook niks wist wat hij wou hebben. Pling

Maar als je vriend een "Echte"zeikerd is, dan zou ik neutraal houden. Een boek ofzo? Lachen Muziek van zijn favoriete groep? Ik denk zoiets!! *LOL*

In ieder geval, succes met zoeken!!! OK dan!

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>


olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 16:09

Het is een zeikerd die weinig dingen leuk vindt. Dagjes uit vindt hij wel leuk, maar ik heb geen zin om mee te gaan . Lezen vindt hij niet leuk, muziek download hij zelf.

Een rubberen dolly zou wel wat voor hem zijn, maar denk niet dat ie me dat in dank afneemt Haha! .

Misschien is er hier wel iemand die een date met hem wil, is ook wel een orgineel kado natuurlijk .

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:13

olga schreef:
Het is een zeikerd die weinig dingen leuk vindt. Dagjes uit vindt hij wel leuk, maar ik heb geen zin om mee te gaan . Lezen vindt hij niet leuk, muziek download hij zelf.

Een rubberen dolly zou wel wat voor hem zijn, maar denk niet dat ie me dat in dank afneemt Haha! .

Misschien is er hier wel iemand die een date met hem wil, is ook wel een orgineel kado natuurlijk .


Gezien bovenstaande lijkt het me niet eerlijk om hem aan één van de
medeboksters te koppelen. Wie zit er nou op een relatie te wachten met een zeikerd.... Clown

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 16:16

Daar heb je gelijk in. Daarbij houdt hij ook niet echt van dieren, snap eigenlijk ook niet dat het een vriend van me is Verward .

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:16

Oei, moeilijk... Haha!

Ik ga dan meteen van die valse dingen bedenken die eigenlijk niet kunnen... Schijnheilig

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 16:18

Zo erg is het ook weer niet hoor, maar hij heeft echt niets met dieren. Hij is wel zo lief dat ie me af en toe wel naar wedstrijd brengt als ik omhoog zit met een auto. Gelukkig rijdt ik zelf omdat hij geen E heeft.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:19

olga schreef:
Zo erg is het ook weer niet hoor, maar hij heeft echt niets met dieren. Hij is wel zo lief dat ie me af en toe wel naar wedstrijd brengt als ik omhoog zit met een auto. Gelukkig rijdt ik zelf omdat hij geen E heeft.



heb je toch meteen het kado?? Geef hem samen met een paar vrienden dat E-rijbewijs. Heb jij ook weer profijt van Haha!

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 16:24

Ik heb er geen profijt van hoor, ik heb zelf mn E, en rijdt dan met zijn auto, hij gaat dan wel mee.

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 16:25

Ben er inmiddels achter dat een jaar abonnoment op de Playboy € 34,= kost, dus dat ga ik maar aanvragen voor hem.

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:25

Nou, ik vind het altijd wel lekker dat ik even lekker rustig achterover kan zitten in de auto na een wedstrijd Haha!

Zelfvertrouwen......als je alles los laat heb je twee handen vrij om de toekomst te grijpen

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:35

olga schreef:
Ben er inmiddels achter dat een jaar abonnoment op de Playboy € 34,= kost, dus dat ga ik maar aanvragen voor hem.


Denk je dat dit wel een verstandig cadeau is voor je "zeikerige"vriend? Lachen Straks voelt ie zich harstikke voor schut gezet.

<center>K) » Selamat Hari Raya Dan Tahun Baru! « K) [ITP] Erve Meenderinkboer!
</center>

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 16:36

Denk dat ie dit wel kan hebben, zeker van mij Schijnheilig .

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:37

Koop er trouwens gelijk een doos tiss**s bij.. Lips are sealed

Anders gaat 'ie daar weer over zeiken... Clown

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 16:38

Haha! Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, AhrefsBot, annaxmaex, Balou_k, Kabayo, MissNibbit, Pabie, tienus63 en 137 bezoekers