Waar bergen jullie je paardenspullen in op?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Waar bergen jullie je paardenspullen in op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 11:55

zoals dekjes, schabrakjes, dekens en allerlei losse spullen.
Mijn zadel en hoofdstel zijn ergens anders opgeborgen, het gaat meer om de overige spullen.

Ik heb wat veel spullen en ze slingeren eigenlijk nu overal rond.
Ik heb er over nagedacht, maar weet eigenlijk niet zo goed waar ik het in kan weg bergen. Zat te denken een een kantoorkast alleen vind ik die niet diep genoeg.

Iemand nog tips?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:00

Ik heb voor dekens een stalen kantoorkast,
gaat best, je moet alleen even handigheid krijgen in de manier van vouwen zodat het wel goed past.
Shabracken heb ik in een op maat gemaakte kast.
Kleine losse spullen heb ik in diepe lades die onder de kasten van de shabracken zitten. Erg handig, vooral met flesjes, want als dat op een plank staat moet je altijd net de achterste hebben.

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:03

dekjes hangen over het stuur van een fiets.
borstels in een kist, halsters op een hoopje, de rest zit in een ton.
toevallig heb ik gister alles opgeruimd, dus nu is het weer geordend Schijnheilig
op m'n slaapkamer heb ik trouwens nog een verzameling paardenspullen, maar dat zijn de spullen die ik op school gebruik.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:05

Wat ik nodig heb ligt op stal in stalen kasten (2) Winterdekens en schone shabrakken enzo heb ik thuis in een kast liggen

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:07

Dekens in een kist, zadeldekken aan/ over een lijn in de garage, zadels op zadelbokjes, tuig aan kapstokken in de garage (hangt er vol mee) en de rest in oude woningbouwkasten.

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 12:10

Sjuimpje schreef:
Ik heb voor dekens een stalen kantoorkast,
gaat best, je moet alleen even handigheid krijgen in de manier van vouwen zodat het wel goed past.
Shabracken heb ik in een op maat gemaakte kast.
Kleine losse spullen heb ik in diepe lades die onder de kasten van de shabracken zitten. Erg handig, vooral met flesjes, want als dat op een plank staat moet je altijd net de achterste hebben.


En hoe groot is die kast? Van hout zeker?

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:20

Voor mijn dochter heb ik zo'n tuinkist van Keter gekocht. Geloof dat die eigenlijk voor stoelkussens zijn maar er past heel veel in, ook dekens. Hij is ook nog stevig en kan zelfs op slot (voor wat dat waard is want je hebt zo de zijkant er uit volgens mij).

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:53

Twee grote houten kisten van ongeveer 50 cm hoog, 40 cm breed en 60 cm lang. Daar zitten dekens, schabrakken, overige ooit verzamelde rotzooi die je misschien ooit nodig kan hebben. Met op de kisten een a-4tje met daarop de inhoud vermeld (scheelt zoeken Knipoog)Deze staan op stal, het zadel en hoofdstel, poetskist staan/hangen in een zadelkast.
Laatst bijgewerkt door Marieke_K op 07-07-04 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:54

De ene helft ligt in de trailer op stal.. de andere helft ligt thuis in de garage

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:56

Ik heb een zadelkamer achterin mijn stal. Daarin staat een grote kast waar ik mijn poetskisten in heb staan, de rest van de spullen zit in afgesloten plastic bakken vanwege de muizen. Mijn hoofdstellen en halsters hangen aan haakjes aan de muren en mijn voertonnen en stro staan ook in de zadelkamer gewoon los.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:58

Volgens mij zijn die kasten 60x60...

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 12:59

Alles wat ik niet netjes bij mijn paarden in de schuur kan bewaren, ligt in een hoek van mijn kamer Bloos!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:02

ik heb thuis in de stal vanalles liggen , heb er een grote legerkast staan ,et daarin wat zooi, een dekenrek met een aantal dekens, en wat kleine etagekastjes ( 3 bakjes boven elkaar )
met borstels peesjes enzo
dan heb ik een inbouwkast ,waar een hoop ligt
mijn concourshoofdstellen hangen aan een haakje aan de zoldertrap :p
dan heb ik in de vrachtwagen nog ontzettend veel zooi liggen zoals bodyprotector nummerdrager, caps etc etc etc
en dan nog een grote ijzeren kast bij de stal waar lazy staat , die zit bomvol
en ook de stal zelf hangt vol met mijn dekens en dekjes
gelukkig ben ik de enigste pensionklant daar Haha!
ook maartje heeft haar dekens ed daar wel hangen omdat er bij haar tante ( ertegenover) erg weinig plaats is
zij deelt de kast met de staleigenaar .

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:05

Bij ons in de stal hangt een oude rek waar je je bagage in de bus enzo inlegt. Heel handig. Daar liggen al mijn dekens en shabrakken Voor mijn bandages heb ik een boodschappen krat. Voor de overige 'onnodige' spullen heb ik een viskist op zolder staan waar ik alles in gooi Haha!

:){

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:06

op stal een grote kist met zooi wat je snel nodig kunt hebben:
* EHBO-dingen
* bandages
* handschoenen
* sporen enz enz

verder hangt op stal mijn hoofdstel/halsters/zadel en 2 dekjes

thuis;

grote kledingkast met planken. Onderste 2 planken eruit gehaald, hangers opgehangen daarop:
* halsters
* sporen
en op de planken:
* bandages
* dekjes

dekens liggen in de berging haha

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:08

Ik heb alles in 1 zadelkast, maar vraag niet hoe Haha!

[o]

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:20

Wij hebben alle spullen in de zadelkasten

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:10

Ik heb al mijn shabrak op een zadel bokje liggen.
Mijn zadel ligt op een zadelbokje.
Mijn hoofdstel hangen op hangers in mijn kast.
Poetspullen liggen op de bovensteplank in bakken
Bandages in een speciaal bak.
Dekens in een andere kast

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:18

Alle spullen die ik regelmatig gebruik bewaar ik op stal in mijn eigen kast. Poetsspullen in mijn poetskoffer en de rest van de kleine spullen bewaar ik sinds kort in een ton aangezien alles werd aangevreten door muizen Boos! Spullen als winterdekens etc. heb ik thuis in de schuur gelegd. Ik hield helemaal geen plaats meer over met al die rommel in mijn kast!

Mijn sjabrakken hangen overigens over een stang waar mijn zadel dan weer opligt. Mijn hoofdstel hang ik altijd maar aan de lepel, hiervoor moet ik eigenlijk nog een haakje in mijn kast maken maar ik ben nogal lui Bloos Dit werkt ook prima!


flyhgur

Berichten: 73
Geregistreerd: 05-06-04
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:42

had vroeger de spullen in de garage liggen en in huis maar sinds kort heb ik een hele blokhut tot beschikking voor mijn paardenspullen met houtkachel *LOL*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:55

Ik heb een grote kast, aan de ene kant zitten dekens, dekjes, transportbeschermers, gelpads en dat soort dingen en aan de andere kant, caps, bandages, medische spullen voor de paarden enz.

Verder heb ik nog een krattenkast waar al mijn beschermers en borstels in zitten. En net naast de stallen staan mijn wedstrijdpoetsbox, stiften.
Mijn zadels staan netjes verborgen, maar wel los naast de grote kast en de hoofdstellen en hulpteugels hangen daarbij. De 'gebruikte' dekjes hangen op een dekenrekje en de zwepen staan in een of ander oude buis.

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:59

Wij hebben 2 grote kasten op stal staan, daar gaan alle overige spullen in. Op moment zwerft alles los door de kasten, wat dus 1 grote zooi is en het niet altijd makkelijk zoeken is, dus moet een keer op geruimd worden en wil dan bakken in de kast zetten en dan in elke bak bepaalde spullen, zoals borstels, medische troep enz.

Pino, de super Fjord!

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:01

Ik gebruik van deze kastjes:
Afbeelding

je kan alles makkelijk vinden en ze zijn makkelijk uit te breiden als je weer meer spullen hebt. Ik heb een lade voor borstels en voor handoeken een voor medische dingen etc. Heel handig! Bij Leen Bakker kan je ze per lade kopen en dan kan je stapelen tot het plafond Knipoog

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 15:05

Bij mij ligt alles gewoon in de zadelkamer, dekens en chabrakken liggen op de bovenste plank, caps hoefsmeer ens ligt daar onder net zoals mijn cap {die ik nooit gebruik Bloos}
en mijn borsels enz zitten gewoon in mijn poestkist die onder mijn zadel staat Haha!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 18:56

Wij hebben op stal een grote kast met alle spullen die we echt gebruiken, verder zitten dekens in kisten en er zwrft overal in huis nog wel wat rond eigenlijk ! Lachen Is me mama erg blij mee !

CELVIN


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 176 bezoekers