Weekendje Londen was super (+foto's Londen Eye)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Weekendje Londen was super (+foto's Londen Eye)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 13:26

Afgelopen week ben ik weer even een paar dagen naar Londen geweest omdat mijn vriend daar voor zijn laatste trainingsweek zit. Dit keer hebben we gezellig in een hotel vlakbij Paddington geslapen en dat was echt super gezellig Haha!

We hebben 2 dagen door Londen heen gebanjerd en volgens mij ben ik door al dat lopen wel 5 kilo lichter geworden en zijn mijn bovenbeenspieren inmiddels verontwikkeld

Hoogtepunt van ons weekend was toch wel de Polowedstrijd waar we zijn geweest maar die foto's laat ik even in een ander topic zien want dat zijn er nogal veel Haha! Kon natuurlijk niet missen in Paardrijk Engeland om nu echt eens zo'n wedstrijd te gaan bekijken!

Verder hebben we een ticket gekocht voor de Londen Eye, een 124 meter hoog reuzenrad wat je zo'n 50mile uitzicht geeft over Londen en omgeving, je kon zelfs de luchthaven Heathrow zien
Jammer genoeg was het behoorlijk slecht weer maar dat mocht uiteindelijk niet de pret drukken.

Ook zijn we nog naar het Theater geweest op Picadilly circus, dat was ook onwijs gaaf. Het verhaal over een rijk en beroemd stel, F. Scott Fitzgerald en zijn vrouw Zelda in Beautiful and Dammend. Super gaaf met veel dans en Jazzmuziek, echt een aanrader voor diegeen die eens wat naders wil zien! Achteraf hebben we nog met een heel stel Grieken de overwinning van de Grieken staan vieren op Picadilly circus, iedereen was uitgelaten en er werd muziek gemaakt en eigenlijk werden gewoon maar een beetje het feestgedruis mee ingetrokken *LOL*

Het hotel waar we in hebben geslapen en mijn vriend die mijn koffer tilt Haha! (hihi hoef ik lekker niet zelf te doen Bloos )
Afbeelding

De tower bridge, errug mooie en beroemde brug alleen jammer dat er alleen maar donder en regen wolken boven hingen!
Afbeelding

Ik in de Londen Eye, 1 van de meest grote attracties van dit moment! 124 meter boven de grond in een reuzenrad, echt stoer!
Afbeelding

FF foto van mijn vriend in de Londen Eye Tong uitsteken
Afbeelding

De Big Ben vanuit de Londen Eye gezien......
Afbeelding

Hello Londen
Afbeelding

And again Bey bey Londen Doei, doei
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 13:33

Klinkt allemaal erg leuk, jammer dat de foto's het niet doen.
Lijkt die musical een beetje op Chigaco?
Zo te lezen heb je het echt getroffen met je nieuwe vriend OK dan!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 14:00

Ilindra schreef:
Klinkt allemaal erg leuk, jammer dat de foto's het niet doen.
Lijkt die musical een beetje op Chigaco?
Zo te lezen heb je het echt getroffen met je nieuwe vriend OK dan!


He gatsie, doen de foto's het niet?! Hhmmm weer gofoto rotzooi dus Boos!

De musical lijkt wel een beetje op Chicago want daar ben ik ook naar toe geweest maar is veel kleiner opgezet. De muziek was echt jazz, and I love that

Heb het idd heel erg getroffen met Taco, t'is echt een schat Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:01

Zelfs z'n naam klinkt lekker Vingers aflikken