Polomatch at Cowdraypark, was echt gaaf!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Polomatch at Cowdraypark, was echt gaaf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 13:57

Afgelopen week ben ik een paar dag naar mijn vriend in Engeland geweest en hebben we o.a. een polomatch gekeken.

Zaterdag was het dan zo ver, ik ging voor het eerst naar een polowedstrijd en wist echt niet wat ik er van moest gaan verwachten........
De vrouw waar Taco bij in huis slaapt had ons al gezegd dat we een picknickmand moesten meenemen maar al wat wij hadden was een fles water en een rol Toblerone, we dachten dat dat genoeg was.....

Na dik een uur rijden kwamen we bij een onwijs mooie poloclub aan, midden tussen de heuvels en bossen met echt super mooi gras. We konden voor 10 pond een kaartje kopen en met de auto langs de lijn van het speelveld gaan staan, net als iedereen. Het regende af en aan en in eerste instantie zijn we dan ook maar in de auto blijven zitten. Toen het bijna voor het begin van de wdestrijd was werd het ineens droog en haalde iedereen uit zijn auto, tafeltjes, stoeltjes, drank, veel drank zoals wijn en champagne en heel veel eten Zaten we dan met onze rol Toblerone Haha!

Er waren een soort van 2 kampementen waar de polopaarden aan lange palen vaststonden en een half uur voor de wedstrijd werden ze losgereden. Helemaal ingepakt in de bandages en staarten opgebonden kwamen ze het veld op, wel gaaf gezicht hoor

Met z'n allen naast elkaar staan in de regen.
Afbeelding

Afbeelding

Vlak voor onze auto langs in volle galop
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tweede wedstrijd werd gehouden vlabij een rivier oftewel Rivergroundfield Haha! Tijdens deze wedstrijd ging het er veel harder en feller aan toe en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik respect had voor de manier hoe die mannen op hun paard blijven zitten.

Ben er trouwens ook achter gekomen dat zoals Quarters cowsence kunnen hebben een polopaard Ballsence heeft! Die paarden zijn gewoon gefixeerd op de bal................

Helaas viel tot onze stomme verbazing een pony dood neer, zomaar vanuit het niets Verward Hoor mijn vriend nog zeggen: "wat gaat die nou doen?" mijn reactie dus: "ehhhmmm volgens mij gaat ie dood, nee volgens mij is ie al dood!"
Het ging allemaal zo snel dat niemand eigenlijk doorhad dat de pony al was overleden, gestorven in volle actie en in het harnas en volgens iedere toeschouwer daar aan de kant zonder pijn, want daar was niet eens tijd voor......... Naja er werden gelijk een soort afrastering van witzeil omheen gehouden en een trailer naartoe gereden en eigenlijk binnen 5 minuten kon het spel al weer door gaan. De ruiter heeft niet meer gespeeld want het paard was bovenop hem geklapt en hij kon daardoor niet meer rijden

Afbeelding

Afbeelding

Check die spieren eens van dit paard, echt mooi!
Afbeelding

Om de 7 minuten word er gewisseld van paard en soms nog wel vaker. Ze springen geoon over van paard naar paard om zo snel mogelijk weer terug te zijn in het spel aangezien het spel gewoon doorgaat als ze van paard wisselen!
Afbeelding

Afbeelding


Idooltje

Berichten: 2313
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:02

er staat geen foto... misschien even een andere uploadsite gebruiken

'Hoezo te vroeg? Wij waren gewoon nieuwsgierig!'
<3 Myrthe & Yinthe 09-05-2016 <3

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:02

zie helaas allemaal GEEN FOTO
Lijkt me echt super gaaf om te zien.
En met jullie rol Toblerone

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:08

Helaas doen ze het niet..Ben super benieuwd..

keep calm, I'm engaged!!! <3

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 22:10

Het heeft geen nu om telkens te melden dat je geen foto ziet.

We wachten gewoon geduldig af tot dat de Topic starter de foto's of ergens anders heeft geupload, of totdat de foto's weer doen.

Vermeldingen dat de foto's het niet doen worden na dit bericht gewoon verwijderd.

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:35

He gaaf man, neem je de foto's anders ook een keer mee naar stal? Ik kan ze idd ook niet zien, jammer

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:11

Klinkt erg gaaf, wel sneu van die ene pony...
Ik ben erg benieuwd naar de foto's, vind polo altijd wel mooi om te zien
Zijn het speciale rassen waarmee ze polo doen en hoe groot zijn die paardjes eigenlijk?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Googlebot, R_Alexanderr en 45 bezoekers