Foto's van Katla

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Foto's van Katla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 11:47

Gisteren heb ik was foto's gemaakt van Katla in de wei (ze is nieuw sinds deze vrijdag!). Ze is trouwens gisteravond naar de paddock gegaan bij onze eigen twee paarden en het gaat nu echt mega-goed ( [VvdD] Eerste keer Katla in de paddock ). De bal-foto is gemaakt toen ze nog alleen in de wei stond, de andere twee toen de anderen er ook bij stonden.

Afbeelding
Zie je wel, ze HEEFT wel volle manen! Lachen Ik had ze toen net even geborsteld, ze zagen er nogal plat uit en waren ook helemaal gedreadlockt (nu alleen nog iets bij de voorpluk). Ze had trouwens al gauw geen intresse meer in de bal, maar toch nog even een leuke foto kunnen maken. Cheese!

Afbeelding
Hier was ze naar paarden in een andere wei aan het staren (er zat ook nog een lege wei tussen haar en die andere paarden).

Afbeelding
"Kan jij niet even hier komen om me te aaien? Ah toe? De anderen mag ik namelijk nog niet knuffelen en jou wel! " (ze werd die middag nog door Domi weggejaagd als ze dicht bij mij óf Röskur kwam, haha! daarom ben ik maar even in het hoge gras gaan staan, zodat ze ook niet bij me kón komen en haarzelf dus een boze Domi bespaarde. Tong uitsteken)

Maar nu gaat het dus wel goed, in de paddock met z'n drieën! Haha!

Alieta

Berichten: 820
Geregistreerd: 01-03-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 11:54

Ow wat een schatje!

Fox_xy

Berichten: 509
Geregistreerd: 26-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:05

wahaha die 1e foto, veder is het echte een mooi pony!

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 14:41

lief !!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 16:01

lieve fotos voor al die laatste is echt leuk Haha!

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-04 16:14

Ze liet de bal met rust toen ze er achter kwam dat het niet te eten was. Tong uitsteken Het is echt zo'n vreetzak, net als onze andere ijslander... (en ook al een ongeduld, net als hem! net zijn en haar twee opvallendste eigenschappen. Schijnheilig)

Kim_S

Berichten: 3581
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:17

leuke ijslander is katla zeg