Na aanleiding van "geslaagd idee?"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Na aanleiding van "geslaagd idee?"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-04 23:42

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=259945

De hele dag zat ik al in spanning. Vandaag moest het dan gebeuren... De spanning gaf mij behoorlijke kriebels in mijn buik. Bloos! Op het werk kon ik aan niks anders denken. Ook omdat ik per mobiele telefoon contact onderhield met de kameraad van mijn beste vriend. Hij moest immers zorgen dat mijn beste vriend bij hem zou eten en bij hem zou blijven. Dat is allemaal nog niet zo gemakkelijk verlopen. Op het nippertje, met een beetje hulp met de ouders van die kameraad, bleef hij dan toch eten en om te "helpen met de pc". Cool Toen ik daar aan kwam en de telefoon van die kameraad over liet gaan als teken dat de hij de deur open moest liep het allemaal even anders dan gepland....

Mijn beste vriend zag mij al binnenkomen. Hij liet me geen andere keuze dan met een big smile te vragen of hij vrijwillig de blinddoek om zou doen of dat ik hem om moest binden. Toen had mijn beste vriend in de gaten dat er die avond niet aan de pc gesleuteld zou worden. Licht tegenstribbelend ging hij in de auto zitten en liet hij de blinddoek door de kameraad voor zijn ogen binden. We konden op weg. Al na de eerste paar bochten was mijn beste vriend zijn richtingsgevoel kwijt. Tong uitsteken Dat ging goed...

Aangekomen zou meneer de blinddoek af doen, maar dat heb ik kunnen voorkomen totdat we binnen waren. Hij hield stevig mijn handje vast en liet zich wat aarzelend leiden. Knipoog

Nadat ik de blinddoek af had geknoopt vroeg hij vol verbazing waar we waren. Take a look around my friend Lachen Vol verbazing heeft hij de bowlingbaan bewonderd. Minuten lang heeft hij aan de grond genageld gestaan om daarna een kreet van "NO oliebol" uit te slaken... Haha!

Menneer had nog nooit gebowled en wint meteen de eerste 4 potjes op rij. De laatste ronde heb ik hem even ingemaakt. Een mooie strike hielp me naar de overwinning.

Het was echt ontzettend gezellig. Was fijn om te zien dat het mijn beste vriend goed heeft gedaan om van een avondje plezier en ontspanning te kunnen genieten Haha!

Liefs

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 00:43

ik ben blij dat het zo goed als helemaal geslaagd is!!! Leek me echt een leuk plan!!! Misschien een idee...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 00:54

Vergeet nooit weer zijn gezicht...

Zo verbaasd dat ik ineens voor zijn neus stond. De vraag in zijn ogen wat het allemaal te betekenen had. Nieuwsgierig maar tegelijkertijd zenuwachtig voor wat hem te wachten stond.... Was voor mij ook zeker een geslaagde avond. Alleen al door het feit dat hij zo veel plezier heeft gehad!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-04 01:02

dat scheelt echt!! Ik vraag me echt af wat er door zijn hoofd heen ging toen ie in de auto werd gezet met blinddoek op...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 10:01

Hij hoopte alleen dat niet teveel mensen hem zo zagen Haha!